Діагностична робота з української мови «Будова слова»

Про матеріал

Діагностична робота для 3 класу НУШ. Матеріал розроблено для узагальнення і систематизації знань учнів з української мови з теми «Будова слова».

Перегляд файлу

3 клас

Діагностична робота

з української мови  «Будова слова»

I варіант

  1. Спільнокореневі слова – це …

А) близькі за значенням слова;

Б) слова, що мають спільну частину, однакову за звучанням і значенням ; +

В) слова, що мають різні закінчення.

  1. З яких частин складається слово :

А) суфікса, наголосу, закінчення, букв, звуків;

Б) префікса, закінчення, слів, складів.

В) закінчення, основи, кореня, префікса, суфікса;  +

3. Що таке суфікс?

А) частина слова, що стоїть після кореня; +

Б) частина слова, що стоїть перед коренем;

В) змінна частина слова.

4. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова :

А) сад,  у саду, садом;

Б) сад, рослина, клен;

В) сад, садок, садівник, пересадити; +

5. Спиши речення, розкривши дужки, підкресли службове слово, познач префікс:

Човен   (від)плив (від)берега.

6. Запиши спільнокореневі слова , визнач і познач спільний корінь :

Дуб,___________________________________________________________________________________

7.  В словах встав пропущені букви, познач префікси:

Бе…хмарний,   …варити,    …питати,      ро…мовляти,  …ховати.

8. Встав пропущені букви Е або И . Добери до поданих слів перевірні та запиши :

З…мовий - _____________,  м…довий - _______________,

гр…чаний - ____________,   кр…ло -  __________________.

9. Розбери слова за будовою :

Приморський,  лісок,  книжечка,    розмова.

10. Відгадай загадку, запиши слово – відгадку та розбери його за будовою:

Корінь в слові написати,

Префікс в слові заспівай,

А закінчення та суфікс

В слові книжка пошукай.

_______________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 клас

Діагностична робота

з української мови  «Будова слова»

II варіант

1. Спільнокореневі слова – це …

 А) слова, що мають різні закінчення ;

Б) близькі за значенням слова ;

В) слова, що мають спільну частину, однакову за звучанням і значенням.+

2. З яких частин складається слово :

А) основи, кореня, складів, букв ;

Б) закінчення, основи, кореня, префікса, суфікса;+

В) суфікса, закінчення, наголосу, звуків.

3. Що таке префікс :

А) частина слова, що стоїть перед  коренем; +

Б) частина слова, яка стоїть після суфікса;

В) частина слова, що після кореня.

4.  Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова :

А) ліс,  лісом, у лісі;

Б) ліс, лісок, лісник, лісовий; +

В) ліс, дерева, кущі, лісочок.

5. Спиши речення, розкривши дужки, підкресли службове слово, познач префікс:

Хлопці  (до)пливли   (до)берега.

6. Запиши спільнокореневі слова , визнач і познач спільний корінь :

Сад, ______________________________________________________________________

7.  В словах встав пропущені букви, познач префікси:

…миритися,   бе…межний,   …кинути,   ро…почати,     …робити.

8. Встав пропущені букви Е або И . Добери до поданих слів перевірні та запиши :

С…ночок - _______________,             з…мля - _____________________,

в…сна  - ___________________,       т…хенько - ________________,

9. Розбери слова за будовою :

Підводний,    вербичка,    дубок,    посадка.

10. Відгадай загадку, запиши слово – відгадку та розбери його за будовою:

Префікс у нім, як у слові проспати,

Корінь у слові гуляю впізнай.

Суфікс такий, як у слові веснянка,

Закінчення в слові калина шукай.

__________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку