Діагностична робота з української мови для 2 класу на тему: "Числівник та службові слова"

Про матеріал
Діагностична робота з української мови для 2 класу за програмою Савченко згідно Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

Діагностична робота з української  мови                            2 клас  НУШ

за темою «Числівник та службові слова»

                                1 варіант

Учня (учениці) ____________________________              Дата_________________

Вибери одну правильну відповідь

1.  Числівник – це

А) слова, що означають дію предмета;

Б) слова, що означають кількість предметів;

В)слова – ознаки предметів.

 

2. Числівники відповідають на питання:

А) Хто? Що?

Б) Який ? Яка ? Яке ?

В) Скільки? Котрий?

 

3. Слова у, до, в, на, з, по, над, біля, від – це…

А) службові слова;

Б) слова, які означають предмети;

В) слова, що виражають ознаки предметів.

 

4. Випиши виділені числівники в алфавітному порядку.

         У бджіл не має дитинства. Уже на третій день свого життя вони починають працювати: чистять вулик. З четвертого дня годують личинок медом і квітковим пилком. У віці дванадцятивісімнадцяти днів бджоли вже самостійно будують з власного воску стільники. А в п’ятнадцять днів виконують найпочеснішу роботу: збирають нектар і пилок.

 

5. Спиши текст. Знайди і  підкресли службові слова.

                                                    Горобець

По дорозі до школи я побачив горобця. Він тремтів від холоду і нікуди не летів. Я приніс його в клас і поклав у шапку. На уроці горобчик вилетів із шапки і сів на підвіконня.

 

 

Результат

діагностичної

роботи

 

Значні

успіхи

Помітний

прогрес

Результат

з допомогою

Потрібні увага

 та допомога

Самоаналіз

 

 

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

Діагностична робота з української  мови                            2 клас  НУШ

за темою «Числівник та службові слова»

                               2варіант

Учня (учениці) ____________________________              Дата_________________

Вибери одну правильну відповідь

1.  Слова, шо називають кількість предметів – це…

А) іменники;

Б) дієслова;

В) числівники.

 

2. На які питання відповідають числівники:

А) Скільки? Котрий?

Б) Який ? Яка ? Яке ?

В) Хто? Що?

 

3. Слова у, до, в, на, з, по, над слугують у реченні для…

А) читання;

Б) письма;

В) зв’язку слів у реченні.

 

4. Випиши виділені числівники в алфавітному порядку.

            Ламантини – величезні тварини, що живуть у морі і живляться рослинами. Їхня вага складає шістсот кілограм, а в довжину вони досягають п’ять метрів.  Їх хвіст схожий на весло, а передні лапи нагадують ласти. Вони можуть ходити по дну і чудово плавають. Звичайна швидкість ламантинів чотиривісім км на годину. За необхідності можуть прискорюватися до тридцяти км на годину.

 

5. Спиши текст. Знайди і  підкресли службові слова.

                                                Лемур

Наш знайомий привіз із Індії лемура. У звіряти справжні руки й великі сумні очі. Лемур – тварина нічна. Він з тропіків. Яка в нього м’яка шерсть! А ще довгий хвіст і смугасте тіло.

 

 

Результат

діагностичної

роботи

 

Значні

успіхи

Помітний

прогрес

Результат

з допомогою

Потрібні увага

 та допомога

Самоаналіз

 

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Любка Оксана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гурко Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
7829
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку