Самопідготовка з української мови на тему: Девід Вольямс "Сміттєстрахіття"

Про матеріал
Вчити застосовувати на практиці отримані на уроці знання; ● раціонально використовувати час, відведений на самопідготовки; ● розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять, навички самоперевірки; ● виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання; Задачі: ● навчити дітей правильно спілкуватися при виконанні групових завдань; ● провести релаксацію для налаштування на виконання домашніх завдань;
Перегляд файлу

 

Девід Вольямс

 «СМІТТЄСТРАХІТТЯ»

Мета:

вчити застосовувати на практиці отримані на уроці знання;

раціонально використовувати час, відведений на самопідготовки;

розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять, навички самоперевірки;

виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання;

Задачі:

  навчити дітей правильно спілкуватися при виконанні групових завдань;

  провести релаксацію для налаштування на виконання домашніх завдань;

Обладнання:мультимедійна презентація, музичні фонограми, картки для індивідуального виконання, указка.

Хід самопідготовки

І. Організація класу

- Психоформула

Здоровенькі були, любі друзі!

Доброго вам здоровя!

Правда, чудові ці фрази?

Вони нас зближують з вами одразу.

Привітайте гостей, що до нас завітали                 

Хочу чути, чого б ви усім побажали?

Всім присутнім ми зичим й добра.

  • А тепер до роботи приступати пора.

 

Девіз:

– Уважним бути, не зітхати,

А правильно відповідати,

Зберігать усі знання та сили,

Згадати все, що ми учили .

Товаришу допомагати,

І здоровʼя наше зберігати.

Підсумки І половини дня.

 «Коло спілкування»

  • Розпочнемо нашу самопідготовку зі спілкування

Сьогодні для мене було цікавим…

Найбільш вдало вийшло..

На уроках я був..

«Очікування від самопідготовки»

Я очікую, що ….                                              

На самопідготовці мене чекає ….

Сьогодні я повторю….

 

Відкрию вам один секрет, що наша самопідготовка буде проходити в незвичній формі.

 

Я хочу запросити вас в подорож на хмарах. Заплющте очі. Стрибніть на білу пухнасту хмару, наче м'яку гору з пухких подушок. Відчуй, як твоє тіло зручно розташувалося на цій великій хмарній подушці. Тепер починається подорож. Твоя хмаринка повільно піднімається в синє небо. Відчуваєш, як вітер обвиває твоє обличчя?
Тут, високо в небі, все спокійно і тихо. Нехай твоя хмарина перенесе тебе зараз в таке місце, де ти будеш щасливий. Спробуй подумки «побачити» це місце. Тут може відбутися щось чудове і чарівне (Пауза 10 секунд)
Тепер ти знову на своїй хмарині, і вона несе тебе назад. На твоє місце у класі. Злізь з хмарки й подякуй їй за те, що вона так добре тебе покатала. Тепер спостерігай, як вона повільно відлітає в повітрі. Потягнися, випрямися і знову будь бадьорим і уважним

  1. Мовна розминка

- Перша хмаринка пропонує  розпочати самопідготовку з читання, з   мовної розминки.

Говорити кожен звик

Кожен має з нас язик,

     Щоб красиво розмовляти,

     Треба його тренувати.

     Допоможуть нам у цьому

     Вправи різні і знайомі.

2.Артикуляційна вправа для покращення дикції:

Колесо качав насос:

с-с-с-с.

с-с-с-с.

Важко рушив паровоз:

     ч-ч-ч-ч.

     ч-ч-ч-ч.

     А ми тихенько їдемо вперед:

ш-ш-ш-ш.

ш-ш-ш-ш.

         

3.Повторення вивченого, мотивація до виконання домашніх завдань.

- Друга хмаринка запитує:

Що ви вивчали сьогодні на уроці літературного читання?

Вона приготувала вам  завдання (робота з підручником)

Давай пригадаємо, яке оповідання ви сьогодні читали? (Сміттєстрахіття)

Головні герої цього оповідання?(Дівчинка – Гертруда, Монстр)

То ж хмаринка пропонує вам знайти в тексті опис монстра.(читають)

Чим харчувався монстр,коли пересувався по кімнаті дівчинки?Знайдіть це в тексті.

Що в оповіданні реальне , а що – фантастичне?

А може ви ще знаєте оповідання чи мультфільми, в яких є схожі герої (неохайні, не прибирають свої речі, не чистять зуби, не слухаються) (Мийдодир, Федорине горе, Нехочуха)

А чим закінчилось наше оповідання?(Сміттєстрахіття зїло дівчинку)

Давайте разом придумаємо іншу кінцівку оповідання.

Чому навчило вас це оповідання? (Треба прибирати за собою, умиватися, робити зарядку)

Наступна хмаринка піклується про наше здоровя і пропонує відпочити і зробити фізкультхвилинку.

 

    Наступна хмаринка принесла нам речення з деякими пропущеними словами. Нам необхідно ці слова відновити.(на екрані слайд-правила)(робота в групах)

Іменник – це частина …,яка вказує на …,і відповідає на питання …?...?

Іменники, що називають осіб і тварин, відповідають на питання хто? – це…

Усі інші іменники відповідають на питання що? - …..

До нас прилетіла хмаринка, а на ній завдання

 

Гра «Перетворимо істоту на неістоту»

 

     Ще одна хмаринка пропонує згадати правило, що  іменники мають форму однини і множини (називають один предмет або два і більше предметів): цуцик – цуцики. Тобто іменники змінюються за числами.

Гра «Один – багато»(слайд, а потім беру мяч)

     А тепер згадаємо, яке домашнє завдання вам було з укр. мови? (виписати з тексту іменники в однині і перетворити їх в іменники в множині).

Письмове виконання домашнього завдання з української мови(на листочках).

    Взаємоперевірка

 

 

4. Рефлексія результатів. Гра «Мікрофон»

  • Я сьогодні на самопідготовці …

Повторив…                              

                                       

  • Я запамʼятав…
  • Мені сподобалось…


Зняття нервової напруги. Оцінювання.

Всім я вдячна за роботу,

Що не пустили лінь – дрімоту,

Гарно руки піднімали,

Чітко всі відповідали.

Сьогодні ви були старанні, 

Усі кмітливі й бездоганні.

Вихователь: На цьому наша самопідготовка закінчена, всі молодці. За старанну роботу під час самопідготовки давайте дружно організуємо собі оплески. Гра «Салют».

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку