Діагностична робота з української мови "Іменник" (Урок ,3 клас НУШ))

Про матеріал
Діагностична робота «Іменник» Дата ____________________ Прізвище____________________________ І варіант 1.Що таке іменники? а) слова, що є назвами предметів б) слова, що означають дію в) слова, щоназивають ознаки предметів 2. Визнач рід іменника трактор. а) середній рід б) жіночий рід в) чоловічий рід 3. Познач рядок слів у якому записані тільки іменники. а) м'ята, дерево, життя б) молоко, квітне, мальви в) світ, золото, зелений 4. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви. а) (Т, т)арас (Ш, ш)евченко. б) (М, м)істо (К, к)иїв. в) (К, к) (М, м) урчик. 5.Подані іменники запиши в однині. парти – __________________ , книги – __________________ , олівці – __________________. 6. Пошир речення іменниками. У саду росте струнка ____________. Вдень небо затягнулося ___________. З троянди посипались на ___________ пелюстки. 7.Спиши іменники. Визнач рід. Село, казка, озеро, пшениця, портфель, олівець. ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ 8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники. Прийшла холодна (що?) … . Випав білий пухнастий (що?) … . Річки і озера замерзли і вкрилися (чим?) … . Раді зимі (хто?) … . ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Діагностична робота «Іменник» Дата___________________ Прізвище____________________________ ІІ варіант 1. На які питання відповідає іменник? а) кого? який? б) де? коли? в) хто? що? 2. Визнач рід іменника квітка. а) середній рід б) жіночий рід в) чоловічий рід 3. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви. а) (Л,л) еся (У,у) країнка. б) (М, м)істо (О,о)деса. в) (К, к) (О,о) рлик. 4. Познач рядок слів у якому записані тільки іменники. а) м'ята, дерев'яний, життя б) молоко, квіти, малюнок в) світовий, золото, зелений 5.Подані іменники запиши в однині. хвилі – _________ , дерева – _________, яблука – __________. 6. Пошир речення іменниками. Виглянуло усміхнене ____________. На небі з'явилася різнокольорова ___________. Я пишаюсь рідним ___________. 7. Спиши іменники. Визнач рід. Травичка, небо, дощик, риба, робот, озеро. ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ 8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники. (Хто?) … ходять до школи. У портфель вони складають (що?) …, … . У класі вони сидять (за чим?) … . Щодня у школярів є уроки (чого?) … . ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перегляд файлу

Діагностична робота              «Іменник» 

Дата ____________________ Прізвище________________________________

І варіант

1.Що таке іменники?

а) слова, що є назвами предметів

б)  слова, що означають дію

в) слова, щоназивають ознаки предметів

 

2. Визнач рід іменника  трактор.

а)  середній рід

б)  жіночий рід

в)  чоловічий рід

 

3. Познач рядок слів у якому записані тільки іменники.

а)  м'ята, дерево, життя

б)  молоко, квітне, мальви

в)  світ, золото, зелений

 

4. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Т, т)арас (Ш, ш)евченко.
б) (М, м)істо (К, к)иїв.
в) (К, к) (М, м) урчик.

 

5.Подані іменники запиши в однині.

          парти –   __________________ ,

          книги –   __________________ ,

          олівці –   __________________.

 

6. Пошир речення іменниками.

У саду росте струнка ____________.

Вдень небо затягнулося ___________.

З троянди посипались на ___________ пелюстки.

 

7.Спиши іменники. Визнач рід.

Село, казка, озеро, пшениця, портфель, олівець.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.

Прийшла холодна (що?) … . Випав білий пухнастий (що?) … . Річки і озера замерзли і вкрилися (чим?) … . Раді зимі (хто?) … . ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Діагностична робота       «Іменник»

Дата___________________    Прізвище_________________________________

ІІ варіант

1. На які питання відповідає іменник?

а) кого? який?

б)  де? коли?

в)  хто? що?

 

2. Визнач рід іменника  квітка.

а)  середній рід

б)  жіночий рід

в)  чоловічий рід

 

3. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Л,л) еся (У,у) країнка.
б) (М, м)істо (О,о)деса.
в)  (К, к) (О,о) рлик.

 

4. Познач рядок слів у якому записані тільки іменники.

а)  м'ята, дерев'яний, життя

б)  молоко, квіти, малюнок

в)  світовий, золото, зелений

 

5.Подані іменники запиши в однині.

хвилі – _________ ,

дерева –   _________, 

яблука –  __________.

 

6. Пошир речення іменниками.

Виглянуло усміхнене  ____________.

На небі з'явилася різнокольорова  ___________.

Я пишаюсь рідним ___________.

 

7. Спиши іменники. Визнач рід.

        Травичка, небо, дощик, риба, робот, озеро.

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.

(Хто?) … ходять до школи. У портфель вони складають (що?) …, … . У класі вони сидять (за чим?) … . Щодня у школярів є уроки (чого?) … .

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

                                              

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Гольдфельд Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Фокаіді Наталя Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Яценюк Ірина Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Малімоненко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Тимощук Лариса Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Овчарова Віра
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
10 жовтня 2020
Переглядів
37777
Оцінка розробки
4.8 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку