Діагностична робота зорієнтована на реалізацію компетентнісного підходу до навчання з української мови у 2 класі НУШ . Складається із завдань, спрямованих на формування та перевірку сформованості компетентності з української мови в учнів. Підготувала : Ливрінц В.В.
Діагностична робота № 2
Уч_________________________ 2- класу
__________________________________________________________________
(Прізвище, ім’я учня/учениці)
1. До кожного рядка добери з довідки потрібні слова.
а)У слові букви я,ю,є,ї позначають два звуки :______________________________
б)У слові букви я,ю,є,і позначають на письмі м’якість попереднього приголосного:_____________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________
в)У слові буква,яканіякого окремого звука не позначає:___________________
_______________________________________________________________________________________ г) Власні назви:__________________________________________________________________
ДОВІДКА : Україна, осінь, мрія, опеньки,пюре, комп’ютер, Євген, вишня, синє.
2. Запиши слова в алфавітному порядку: дорога, школа, абетка,
дзвінок__________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________
3. Спиши слова, поділяючи їх рисками для переносу:
ґудзик, об’єкт, опеньки ______________________________________________________
4. Уважно прочитай текст та виконай завдання 5-6
У третьому класі вчиться маленька Наталя. Вона довго хворіла. А це вже прийшла до школи. Бліда, швидко втомлюється. Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама й каже:
- Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьора, рум'яна... Понеси їй суниць, Андрійку.
Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь ніяково. Він так і сказав мамі:
- Соромно мені, не понесу.
- Чому ж тобі соромно? - дивується мама.
Андрійко й сам не знає, чому йому соромно. Наступного дня він все ж узяв із дому пакуночок суниць. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок із суницями й тихо сказав:
- Це суниці. Ти їж, і щоки будуть у тебе рум'яні.
Наталя взяла пакуночок із суницями. І сталося дивне. Щічки її стали червоні, як мак. Вона ласкаво подивилася Андрійкові в очі й прошепотіла:
- Дякую...
- Чому ж це щічки у неї стали рум'яні? - подумав Андрійко. - Вона ще не їла суниць...
5. Знайди в тексті речення, які найточніше відповідають тому, що Наталі була приємна увага хлопчика.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________ ______________________________________
6. Напиши , що б ти порадив/порадила їсти дівчинці, щоб одужати?
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
7. Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.
______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________ ______________________________________