Діагностична робота з української мови №1 ( мовно-літературної галузі )2 клас

Про матеріал

Діагностична робота зорієнтована на реалізацію компетентнісного підходу до навчання з української мови у 2 класі НУШ . Складається із завдань, спрямованих на формування та перевірку сформованості компетентності з української мови в учнів. Підготувала : Ливрінц В.В.

Перегляд файлу

Діагностична робота № 2

Уч_________________________  2-   класу

__________________________________________________________________

(Прізвище, ім’я учня/учениці)

 

1.     До кожного рядка добери з довідки потрібні слова.

а)У слові букви я,ю,є,ї позначають два звуки :______________________________

 

 

б)У слові букви я,ю,є,і  позначають на письмі м’якість попереднього       приголосного:_____________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________

           

 в)У слові буква,яканіякого окремого звука не позначає:___________________

         _______________________________________________________________________________________ г) Власні назви:__________________________________________________________________

 

ДОВІДКА : Україна, осінь, мрія, опеньки,пюре, комп’ютер, Євген, вишня, синє.

 

2.     Запиши слова в алфавітному порядку: дорога, школа, абетка,

дзвінок__________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________

 

3.     Спиши слова, поділяючи їх рисками для переносу:  

ґудзик, об’єкт, опеньки ______________________________________________________

 

 

4.     Уважно прочитай текст та виконай завдання 5-6

 

Суниці для Наталі

У третьому класі вчиться маленька Наталя. Вона довго хворіла. А це вже прийшла до школи. Бліда, швидко втомлюється. Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама й каже: 

- Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьора, рум'яна... Понеси їй суниць, Андрійку. 

Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь ніяково. Він так і сказав мамі: 

- Соромно мені, не понесу. 

- Чому ж тобі соромно? - дивується мама.

Андрійко й сам не знає, чому йому соромно. Наступного дня він все ж узяв із дому пакуночок суниць. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок із суницями й тихо сказав: 

- Це суниці. Ти їж, і щоки будуть у тебе рум'яні.

Наталя взяла пакуночок із суницями. І сталося дивне. Щічки її стали червоні, як мак. Вона ласкаво подивилася Андрійкові в очі й прошепотіла:

- Дякую... 

- Чому ж це щічки у неї стали рум'яні? - подумав Андрійко. - Вона ще не їла суниць...

 

5.     Знайди в тексті речення, які  найточніше відповідають тому, що Наталі була приємна увага хлопчика.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________

 

6.     Напиши , що б ти порадив/порадила їсти дівчинці, щоб одужати?

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

7.     Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.           

______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________ ______________________________________

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку