Діагностична робота з української мови за ІІ семестр у 6 класі

Про матеріал
Діагностична робота з української мови за ІІ семестр для учнів 6 класу. Завдання допоможуть перевірити рівень засвоєння учнями вивчених упродовж семестру тем.
Перегляд файлу

Діагностична  робота

з української мови за ІІ семестр у 6 класі

               

Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.

               [1] Знай, що в житті є деякі речі, які ні з чим не можна порівняти й зіставити. [2]  Це рідний край, наша Вітчизна.[3] Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися  але будьхто без Батьківщини – ніщо.                                       

Завдання 1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.Простим є речення

А 1  Б 2  В 3                  (0,5 б.)

2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А 1  Б 2  В 3             (0,5 б.)

3. Чотири  займенники є в реченні

А 1  Б 2  В 3                (0,5 б.)

4. Орфографічна помилка є в реченні

А 1               Б 2                В  3                 (0,5 б.)

  1. Помилки у вживанні іменника з числівником допущено в рядку    (0,5б.) 

     А    два фахівця        

     Б  півтора місяця 

     В  сорок три учні 

     Г  семеро хлопців                

 

  1. Правильно утворено форму кличного відмінка в усіх іменниках у рядку   (0,5б.) 

А   Сергію, хлопче, крає 

Б   Юрію, Наталіє, сестро 

В   Світлано, Любове, Андріє  

Г   пану, земле, сине                       

 

  1. Частку не з усіма прикметниками пишемо разом у  рядку  (0,5б.) 

А   не/легка розмова з учнем; пісня нітрохи не/весела 

Б   не/відомі світи; не/велика, але затишна кімната 

В   не/потрібний нікому документ; не/широка ,а вузька кладка            

Г   не/глибокий ставок; аж ніяк не/схожий на тебе          

   

  1. Усі числівники написано правильно в рядку                      (0,5 б.) 

А   шістьмастами п’ятдесятьма чотирма 

Б   шестиста п’ятдесяти чотирьох               

В   шестистам  п’ятидесяти чотирьом 

Г   на шестисот  п’ятдесяти чотирьох     

               

  1. Усі складні слова слід писати  через дефіс у рядку              (0,5 б.) 

А   само/хідний, темно/синій, родинно/побутовий 

Б   міні/спідниця, світло/жовтий, червоно/гарячий 

В   чар/зілля, південно/східний, 90/річний

Г   лікар/ортопед, жовто/гарячий, темно/жовтий       

 

  1. Лише самостійні частини мови вказано в рядку                 (0,5 б.) 

А   іменник, частка, займенник           Б   займенник, прикметник, числівник 

В    дієслово, сполучник, прикметник          Г    числівник, займенник, прийменник        

        

  1. Установіть відповідність                                                                   (1 б.) 

 

                            Фразеологізм                                                            Значення 

                1   без сьомої клепки в голові                                        А   радісний 

                2   від горшка два вершка                                               Б   малий 

                3   на сьомому небі                                                          В   дурний 

                4   ворочати мільйонами                                                 Г   буйний 

                                                                                                           Д   багатий

 

  1. Утворіть і запишіть прикметники, додаючи суфікс –ськ—     (1 б.) 

Козак- __________________________________________________________________________ 

Острог-_________________________________________________________________________ 

Сиваш-________________________________________________________________________ 

Дрогобич-_______________________________________________________________________ 

Рига-   _________________________________________________________________________                                                                          

 

  1.  Зробіть синтаксичний розбір речення, назвіть частини мови      (2 б.) 

Степ спочиває, набирається прохолоди після денної сліпучої спеки. 

 

  1. Провідміняйте числівник  86                                                             (2 б.) 

 

 

15.   Відредагуйте речення.                                                                         (1 б.) 

1 Денис самий розумний у класі. 2. Сьогодні наш клас був менш активніший.    

 

 

docx
Додано
28 липня
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку