Діагностична робота з української мови 2 клас НУШ
«Досліджуємо текст»
Прізвище та ім'я _____________________________________________
Обери правильну відповідь
А) речення розміщені у довільному порядку;
Б) набір слів, пов'язаних однією темою;
В) з'язані за змістом речення.
2. У тексті речення розміщені…
А) довільно;
Б) в певній послідовності;
В) хаотично.
3. До тексту можна дібрати…
А) слово;
Б) відповідь;
В) заголовок.
4. Текст складається з трьох частин - це
1)______________________________________
2)______________________________________
3)______________________________________
5. Текст, у якому про щось розповідається це…
А) текст- опис;
Б) текст - розповідь;
В) розповідні речення.
6. Текст, у якому хтось або щось описується називається…
А) текст – розповідь;
Б) текст - міркування;
В) текст - опис.
7. Щоб не повторювати одне й те саме слово в тексті, його замінюють…
А) протилежним за значенням;
Б) близьким за значенням.
8. Віднови текст. Розташуй речення у певній послідовності.
9. Прочитай текст. Познач заголовок, який відповідає змісту.
Був прозорий свіжий ранок, омитий ще вночі рясним дощем. Поспішно танули на зігрітій синяві останні хмарки. По оздобленій росою землі безшумно гуляло сонце.
А) Останні хмарки;
Б) Ласкаве сонце;
В) Ранок.
10. Розмісти і запиши речення так, щоб утворився текст.
|
Вони дружно почали ліпити хатку. |
|
Навесні повернулися ластівки. |
|
У гніздечку з’явилися ластів’ята. |
|
Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко. |
РОЗФАРБУЙ
Було легко працювати! (зеленим кольором)
Були незначні помилки. (жовтим кольором)
Було складно. Треба вчити правила. (червоним кольором)