Діагностична робота з ЯДС №1 . 4 клас. Тема:«Я дослідник/дослідниця природи».

Про матеріал
Завдання для підсумкової перевірки знань з ЯДС по темі: «Я дослідник/дослідниця природи».
Перегляд файлу

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з предмету   «Я досліджую світ»  4 клас

 Тема: «Я дослідник/дослідниця природи».

Прізвище, ім’я _______________________________________________________

 

  1. Допиши речення.

Тіла — це____________________________________________________________

Приклади природних тіл:_______________________________________________

Приклади рукотворних тіл:_____________________________________________

Речовина — це_______________________________________________________

Речовини складаються з____________________   і _________________________

 

2. Установи відповідність. З’єднай стрілочками малюнки тіл із назвами речовин.

 

3. Закресли у наведеному переліку зайве слово.

Олія,  нафта,  ртуть,  склянка, сік.

Обґрунтуй свою думку.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________-

 

4. Укажи рядок, у якому всі слова — назви твердих тіл.

Познач  +  правильний варіант.

О Виделка, кавун, цвях, вода.

О Крохмаль, цукор, повітря, степлер.

О Скло, ракетка, тарілка, олівець.

 

5. Утвори сполучення іменника і прикметника за зразком.

Зразок. Капелюх із соломи — солом’яний капелюх.

Перстень із золота -  ________________________________________________

Шуба із хутра - ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________________________________________________

Ваза зі скла - ______________________________________________________

Миска з глини - ____________________________________________________

 

6. Познач  + малюнки небезпечних речовин.

7. Познач +  правильні, на твою думку, твердження.

О Віруси – збудники інфекційних захворювань людей і тварин.

О Віруси і бактерії можна побачити неозброєним оком.

О Віруси здатні жити й розмножуватися в клітинах як живих, так і неживих організмів.

О Серед бактерій є корисні та шкідливі.

 

8. Заповни пропуски.

Фізичні явища — це явища, під час яких змінюються __________________,        _____________ тіла,  відбувається ___________________тіл у просторі.

9. Прочитай текст. Підкресли синім кольором хімічні яви­ща, а зеленим — фізичні.

Ось і настала осінь. Вона, мов художниця, розмалювала дерева в жовто-червоний колір. Листя поволі спадає на землю. Трава висохла, стала темно-зеленою, де-не-де коричневою. Птахи відлетіли в теплі краї.

10. Прочитай текст. Виконай завдання.

Найвідповідальнішим для птахів є весняний період, коли настає пора виведення пташенят. Під час насиджування бать­ківські обов’язки між татом і мамою розподіляються по-різно­му. У дятлів, сойок та соловейків самка насиджує яйця вдень, а самець — уночі. А от у крижнів піклуванням про потомство переймається лише качка-мама. Самочки яструба, сокола, орла так само насиджують яйця самі, а їжу їм приносять самці.

                   Про яке явище йдеться у тексті?   ___________________________________

                   Визнач тип тексту.   ______________________________________________

                   Розбери слова за будовою.

 

Пташка              Пташечка              Пташиний

Самоаналіз.        Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку