ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з предмету «Я досліджую світ» 4 клас
Тема: «Я дослідник/дослідниця природи».
Прізвище, ім’я _______________________________________________________
Тіла — це____________________________________________________________
Приклади природних тіл:_______________________________________________
Приклади рукотворних тіл:_____________________________________________
Речовина — це_______________________________________________________
Речовини складаються з____________________ і _________________________
2. Установи відповідність. З’єднай стрілочками малюнки тіл із назвами речовин.
3. Закресли у наведеному переліку зайве слово.
Олія, нафта, ртуть, склянка, сік.
Обґрунтуй свою думку.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________-
4. Укажи рядок, у якому всі слова — назви твердих тіл.
Познач + правильний варіант.
О Виделка, кавун, цвях, вода.
О Крохмаль, цукор, повітря, степлер.
О Скло, ракетка, тарілка, олівець.
5. Утвори сполучення іменника і прикметника за зразком.
Зразок. Капелюх із соломи — солом’яний капелюх.
Перстень із золота - ________________________________________________
Шуба із хутра - ____________________________________________________
Ваза зі скла - ______________________________________________________
Миска з глини - ____________________________________________________
6. Познач + малюнки небезпечних речовин.
7. Познач + правильні, на твою думку, твердження.
О Віруси – збудники інфекційних захворювань людей і тварин.
О Віруси і бактерії можна побачити неозброєним оком.
О Віруси здатні жити й розмножуватися в клітинах як живих, так і неживих організмів.
О Серед бактерій є корисні та шкідливі.
8. Заповни пропуски.
Фізичні явища — це явища, під час яких змінюються __________________, _____________ тіла, відбувається ___________________тіл у просторі.
9. Прочитай текст. Підкресли синім кольором хімічні явища, а зеленим — фізичні.
Ось і настала осінь. Вона, мов художниця, розмалювала дерева в жовто-червоний колір. Листя поволі спадає на землю. Трава висохла, стала темно-зеленою, де-не-де коричневою. Птахи відлетіли в теплі краї.
10. Прочитай текст. Виконай завдання.
Найвідповідальнішим для птахів є весняний період, коли настає пора виведення пташенят. Під час насиджування батьківські обов’язки між татом і мамою розподіляються по-різному. У дятлів, сойок та соловейків самка насиджує яйця вдень, а самець — уночі. А от у крижнів піклуванням про потомство переймається лише качка-мама. Самочки яструба, сокола, орла так само насиджують яйця самі, а їжу їм приносять самці.
• Про яке явище йдеться у тексті? ___________________________________
• Визнач тип тексту. ______________________________________________
Пташка Пташечка Пташиний
Самоаналіз. Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|