Семестровий контроль
ІІ-варіант
ГР-2 (працює з текстом)
В поданому тексті знайти і підкреслити 12 помилок (орфографічних і пунктуаційних), відредагований текст записати. Кожна знайдена і виправлена помилка оцінюється в 1 бал. 12 б.
Доброго вечора! Оксана ти розглядала прейскурант цін у кафе, що недавно відкрилось, біля школи? У телефоному рижимі запитала подруга Марічка. Дівчина розповіла подрузі, що там ціни досить б’юджетні чіпси зовсім дешеві, береш два лате, а третє дають бескоштовно.
*е-наголос
ГР-3 (письмо взаємодія)
Скласти і записати твір-роздум (6-8 речень) на одну із поданих тем, із використанням двох видів фразеологізмів (фразеологізми, прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вислови). Якщо здобувач освіти дотримався структури твору (6-8 речень; теза-аргумент-приклад-висновок),тоді здобуває 8 балів, застосував два різновиди фразеологізмів-4 бали.
Тема №1: « Що мене робить щасливим…»
Тема №2: «Роби добро і воно сторицею вернеться» 12 б.
ГР-3 (досліджує мовлення)
Вибрати правильний варіант написання слова.
Ключ
ГР-2 (працює з текстом)
«Добрий вечір! Оксано, ти розглядала прейскурант у кафе, що недавно відкрилось, біля школи?» -у телефонному режимі запитала подруга Марічка. Дівчина розповіла подрузі, що там ціни досить бюджетні: чипси зовсім дешеві, береш два лате, а третє дають безкоштовно.
ГР-3 (досліджує мовлення)
Вибрати правильний варіант написання слова.