Діагностична робота за темами "Вступ. Скарбниця народних казок. Літературні казки світу"

Про матеріал
Діагностична робота має на меті перевірити набуття учнями знань і компетентностей у 5 класі НУШ за модельною навчальною програмою "Школа радості" і підручником авторського колективу під керівництвом О. М. Ніколенко (1,5 години на тиждень)
Перегляд файлу

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Вступ. Скарбниця народних казок. Літературні казки світу» Різнорівневі завдання)

1 рівень (0,5 бала за кожну правильну відповідь)

  1. Головний конфлікт народної казки- боротьба:

а) добра і зла;

б)сили і розуму;

в)бідності і багатства.

      2.Літературна казка відрізняється від народної :

          а) відсутністю чарівного, фантастичного ;

           б) усною формою створення і побутування ;

            в) наявністю конкретного автора.

       3. Протиставлення протилежних явищ, предметів, характерів, думок- це :

            а) порівняння;

             б) антитеза;

             в) метафора.

        4. Казка «Момотаро, або Хлопчик- Персик» належить до казок :

           а) про тварин;

            б)чарівних (фантастичних) ;

             в) соціально побутових.

       5. Своїх друзів Момотаро пригощав :

            а) рисовими паляницями;

             б) рисовими коржами ;

              в) рисовою кашею.

       6.Яких героїв  зустрічає у підземному світі падчерка з казки  «Пані Метелиця» ?

             а) піч ,яблуню, пані Метелицю ;

              б)озеро, піч, яблуню;

               в) півня, яблуню, пані Метелицю.

       7.За свою доброту і працю падчерка отримала :

         а ) горщик золота ;

          б)золоту монету ;

           в) золотий дощ.

       8.Хлопчик-Зірка має таку назву (однойменна казка О. Вальда), бо :

       а) був схожий на зірку ;

       б)вмів діставати зірки з неба;

        в) нібито впав із зірки.

       9.Що сталося із Хлопчиком –Зіркою, коли він образив рідну матір?

        а)перетворився на старця ;

         б)обличчям став схожий на жабу ;

           в)став ще кращим, ніж був.

      10. Хто допоміг Герді знайти Кая ? (Г.-К. Андерсен «Снігова королева»)

            а) бабуся-чарівниця;

             б) таємний радник;

              в) маленька розбійниця.

       11.Усі діти, яким дісталися Золоті квитки, крім Чарлі, були покарані , тому що ( Р. Дал «Чарлі та шоколадна фабрика):

         а) намагалися винести продукцію з шоколадної фабрики ;

         б) хотіли заволодіти секретами містера Вонки ;

          в) не слухали своїх батьків, мали шкідливі звички.

     12.Кого вважають першим в Європі автором літературних казок ?

          а) Г.- К. Андерсена ;

         б) О . Вальда;

          в) Р. Дала.

 

 

2 рівень (0,5 за кожну правильну відповідь)

Продовжити речення

  1. Збірка казок братів Грімм називається…
  2. В казці «Момотаро, або Хлопчик –Персик» утверджуються чесноти…
  3.  Шлях Хлопчика –Зірки до людяності і добра-це шлях…
  4. Герой художнього твору-...

 

3 рівень(1 бал за кожну правильну відповідь)

Висловити власні міркування

  1. Які риси вдачі допомогли Герді перемогти Снігову королеву?
  2.  Які уроки ми можемо винести для себе із повісті-казки Р . Дала « Чарлі і шоколадна фабрика» ?

 

4 рівень(2 бали)

Написати твір-мініатюру «Якого героя з вивчених казок я хотів би (хотіла б ) взяти собі за друга»(7-8 речень)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кіріяк Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
6889
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку