Зарубіжна література
Контрольна робота №1 за матеріалом розділу «Скарбниця народних казок»
І варіант
І. Літературний диктант
1. Країна братів Грімм
2. Кому допомагала падчірка в криниці?
3. Назва індійської збірки народних казок
4. Ім’я хлопчика з пензликом
5. Як називається країна, яка подарувала нам «Момотаро»?
6. У якої пані треба було вибивати подушки?
7. Нагорода лінивої доньки
8. Антитеза – це…
9. Країна орігамі, ікебани, сумо
10.Головний конфлікт всіх казок 11. Яку тварину звали Чандарава?
12. Вид мистецтва, що відображає життя за допомогою слова
3 бали
ІІ. Поясни числа, що стосуються творчості братів Грімм
1815, 70
2 бали
ІІІ. Знайди відповідники у парах «персонаж – казка»:
1. Хлопчик з талантом малювати а) «Пані Метелиця»
2. Купець-мандрівник б) «Фарбований шакал»
3. Пасербиця в) «Пензлик Маляна»
4. Чандарава г) «Синдбад-мореплавець»
2 бали
ІV. Випиши «четверте зайве» слово: персик, Синдбад, рис, фазан
1 бал
V. Склади схему «Образи казки «Пані Метелиця»
Люди Інші
Що уславлюється в казці? 3 бали
Всього 11 балів
Контрольна робота №1 за матеріалом розділу «Скарбниця народних казок»
ІІ варіант
І. Літературний диктант
1. Назви відомих збирачів фольклору
2. Колір фарбованого шакала
3. Казки якого народу входять в «Панчатантру»?
4. Ім’я Хлопчика-Персика
5. Його звали Чандарава
6. Як звали казкового мореплавця?
7. Нагорода працелюбної доньки
8. Від кого була записана казка «Пані Метелиця»?
9. З якої казки осел, пес, кіт, півень?
10. В якій казці зустрічається рибина-острів?
11. Назва збірки арабських народних казок
12. Хто автор фольклорних творів?
3 бали
ІІ. Поясни числа, що стосуються творчості братів Грімм
1812, 100
2 бали ІІІ. Знайди відповідники у парах «казка - народ»:
1. «Пензлик Маляна» а) німецький
2. «Синдбад-мореплавець» б) індійський
3. «Пані Метелиця» в) китайський
4. «Фарбований шакал» г) арабський
ІV. Випиши «четверте зайве» слово: піч, яблуня, пір’я, Чандарава
1 бал
V. Що таке казка? Склади схему «Види казок»
Всього 11 балів
Контрольна робота №2 за творчістю Г. К. Андерсена, О. Уайльда
І варіант
І. Літературний диктант
1. Казка, створена не народом, а одним письменником
2. Передача змісту твору засобами іншої мови
3. Ім’я хлопчика, якого шукала Герда
4. Який письменник понад усе цінував красу і дивував усіх незвичайним одягом?
5. Його губи були як червона квітка, а очі – як фіалки
6. Від нього залишилось тільки олов’яне серце
7. Хто допоміг Хлопчику-Зірці знайти 3 монети?
8. Якому казкареві вдячні діти подарували троянду і олов’яного солдатика?
9. Він був загорнений у золотий плащ і мав бурштинове намисто
10. З якої казки персонажі: крук, маленька розбійниця, північний олень, лапландка?
11. Який чарівний предмет зробив злий троль?
12. Якого кольору були черевички Герди?
3 бали
ІІ. З якими казками і збірками казок пов’язані ці числа? Поясни:
3, 25, 1891 2 бали
ІІІ. Поєднай героїв та назви казок, у яких вони діють
1. Балерина а) «Снігова королева»
2. Дроворуб б) «Непохитний олов’яний солдатик» 3.Кай в) «Хлопчик-Зірка»
4. Добра чаклунка
у капелюшку з квітами 2 бали
ІV. Охарактеризуй образ Хлопчика-Зірки 3 бали
V. Випиши «п’яте зайве» слово: лапландка, олень, балерина, Герда, Кай
5 КЛАС
Контрольна робота №2 за творчістю Г. К. Андерсена, О. Уайльда
ІІ варіант
І. Літературний диктант
1. Текст, створений тією мовою, якою володіє і яку обрав автор
2. Ім’я дівчинки, яка шукала Кая
3. В кого закохався непохитний олов’яний солдатик?
4. Хто виколов очі кротові тростинкою?
5. Хто насправді «ховався» за зовнішністю жебрачки і прокаженого?
6. Автор «Дюймовочки» і «Русалоньки»
7. Він навчався з дітьми, набагато молодшими за нього (автор)
8. Країна Андерсена
9. Хто знайшов Хлопчика-Зірку?
10. Він потрапив у живіт риби
11. Збірка, до якої увійшла казка «Хлопчик-Зірка»
12. Кому Герда подарувала свої червоні черевички? 3 бали
ІІ. З якими казками і збірками казок пов’язані ці числа? Поясни:
10, 2, 1888 2 бали
ІІІ. Поєднай героїв та назви казок, у яких вони діють
1. Паперова балерина а) «Снігова королева»
2. Коноплянки і Горлиці б) «Непохитний олов’яний солдатик
3. Фінка в) «Хлопчик-Зірка»
4. Старий чаклун з печери
за гранатовим деревом 2 бали
ІV. Охарактеризуй образи Герди і Кая
3 бали
V. Випиши «п’яте зайве» слово: ложка, солдатик, балерина, золотий плащ, риба
1 бал