Назва предмету: «Я досліджую світ»
Клас: 2
Прізвище, ім'я учня:_____________________________
Дата: ___________________________________________
Діагностична тестова робота
за темою «Літо в природі»
А) зливи, грози, теплий вітер, пекуче сонце.
Б)грози, перші морози, пекуче сонце, роса.
В) зливи, грози, вітер, сніг.
2. Літні місяці це:
А) вересень, жовтень, листопад.
Б) червень, липень, серпень.
В) червень, травень, серпень.
3. Місяць липень назвали так тому, що …
А) починають червоніти суниці, полуниці, вишні та черешні.
Б) бджолярі на пасіках починають збирати мед.
В)у давнину під час жнив пшеницю, жито жали серпом.
4. Закінчить речення: Влітку …
А) день довгий, а ніч коротка.
Б) ніч довга, а день короткий.
В) ніч і день одинакові.
5. Рослини, які цвітуть на початку літа це:
А) Пролісок, підсніжник, конюшина.
Б) Липа, біла акація, конюшина.
В) Жоржини, мати-й-мачуха, біла акація.
6. Лікарськими рослинами називають рослини, які …
А) можна купити в аптеці.
Б) мають здатність лікувати хвороби людей.
В) тільки знімають жар, лікують кашель, зміцнюють організм.
7. До отруйних рослин відносимо:
А) Конвалію, вовчі ягоди, вороняче око.
Б) Яблуню, малину, шипшину.
В) Беладону, блекоту,суниці.
8. Основні літні явища в житті тварин:
А) розмноження, вигодовування, виховання потомства.
Б)готують запаси їжі на зиму.
В)навчити правил поведінки своїх малят.
9. Правила, яких потрібно дотримуватися влітку (визначте всі можливі):
А) купатися тільки під наглядом дорослих.
Б) гратися біля доріг та будівельних майданчиків.
В) у сильну спеку гратися під пекучим сонцем.
Г) носити в сонячну погоду головний убір і пити багато води.
Д) засмагати з 11 до 16 години.
ТАБЛИЦЯ ДЛЯ САМООЦІНЮВАННЯ
Завдання для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
Учень/учениця |
|
|
|
|
ТАБЛИЦЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ:
|
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату за допомогою вчителя |
Ще потребує уваги та допомоги |
Вчитель: |
|
|
|
|