Календарно-тематичне планування інтегрованог окурсу "Я досліджую світ" 2 клас

Про матеріал
Календарно тематичне-планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 2 класу до підручників авторського колективу (І. Грущинська, З. Хитра , О. Барна, Н. Морзе)
Перегляд файлу

 

Моделі організації навчання учнів

інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 2 клас»

Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко. 

Підручник: «Я досліджую світ. 2 клас» у 2-х частинах (автори І.В. Грущинська, З.М. Хитра; Н.І. Морзе, О.В. Барна).

Моделі

кал.-тем. планування

Кількість годин

Освітні галузі

Примітка

 

І

175 годин

(5 годин на тиждень)

природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна, інформатична, технологічна

Усі освітні галузі викладає один вчитель початкової школи.

 

 

 

ІІ

105 годин (3 години на тиждень)

 

 

 

35 годин (1 година на тиждень)

 

35 годин (1 година на тиждень)

Разом: 175 годин

природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна;

 

інформатична;

 

технологічна

Інтегрований курс «Я досліджую світ» викладає вчитель початкової школи, а інформатику та технології викладають інші вчителі-предметники.

 

ІІІ

140 годин (4 години на тиждень)

 

 

 

35 годин (1 година на тиждень)

Разом: 175 годин

 

природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна, технологічна

 

інформатична

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ» та технологічну освітню галузь викладає один вчитель початкової школи.

Інформатику викладає інший вчитель-предметник.

 

 

Календарно-тематичне планування

«Я досліджую світ. 2 клас» (175 год.)

Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко. 

Освітні галузі: природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна, інформатична, технологічна

1. І.В. Грущинська «Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 1 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.

2. Н. В. Морзе «Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.

Дата

Тема уроку

Сторінки підручників, примітка

І семестр (16 тижнів; 80 год.)  

Тиждень  № 1       Я — людина розумна!

1

 

Як я росту і розвиваюсь?

Ч.1 §1 С. 5-6

2

 

Як стежити за своєю поставою?

Ч.1 § 2 С. 6-7

3

 

Який у мене характер?

Ч.1 § 3 С. 7-8

4

 

Навколишній світ та інформація

Інформатика

Ч.2  С. 5-8

5

 

Природне і штучне середовище. Збирання природних матеріалів, подібних на рукотворні форми

технології

Ч.2  С. 5-8

Тиждень  № 2       Як жити у злагоді?

6

 

Що таке суспільство?

Ч.1 § 4 С. 9-10

7

 

Як потрібно поводитися серед людей?

Ч.1 § 5 С.10

8

 

Як зробити спілкування приємним?

Ч.1 § 6  С. 11

9

 

Отримання інформації

інформатика

Ч.2  С. 9-12

10

 

Спостереження. Створення аплікації з природних матеріалів за інструкцією

технології

Ч.2  С. 9-12

Тиждень  № 3       Ми — громадяни України

11

 

 Хто такі громадяни своєї країни?

Ч.1 § 7 С. 12-13

12

 

Які є символи в моєї країни?

Ч.1 § 8 С. 13-14

13

 

Ким славиться наша історія?

Ч.1 § 9 С. 15-16

14

 

Види інформації за способом подання

інформатика

Ч.2  С. 13-16

15

 

Вироби з природних матеріалів. Створення у малих групах квіткової композиції за зображенням та елементами власного задуму

технології

Ч.2  С. 13-16

                                                                                                           Тиждень  № 4       Дорога до рідного краю

16

 

Як знайти на карті України свій рідний край?

Ч.1 §10 С. 17-18

17

 

Які особистості прославили мій край?

Ч.1 § 11 С. 19-20

18

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1§ 12 С. 21-22

19

 

Передавання інформації. Правдива та неправдива інформація

інформатика

Ч.2  С. 17-20

20

 

Спостереження, імітація, фантазування. Декоративно-прикладне мистецтво (петриківський ропис).

Конструювання фантастичної істоти з використанням конструктора Лего

технології

Ч.2  С. 17-20

 

                                                                                       Тиждень  № 5       Спостереження за явищами природи

21

 

Що приховують назви осінніх місяців?

Ч.1§ 13С.24

22

 

Що називають явищами природи?

Ч.1 §14С.25

23

 

Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени?

Ч.1 §15С.26

24

 

Обмін інформацією під час спілкування. Мережа    

інформатика

Ч.2  С. 21-24

25

 

Матеріали. Технологічні операції з матеріалами. Створення виробу з паперу з використанням технологічних операцій (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання,  склеювання)  

технології

Ч.2  С. 21-24

 

Тиждень  № 6       Прикмети осені

26

 

Як вимірювати температуру повітря?

Ч.1§ 16 С.27-28

27

 

Звідки беруться хмари?

Ч.1§ 17 С.28-30

28

 

Як виникає вітер?

Ч.1§ 18 С.30-31

29

 

Інструменти. Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією

інформатика

Ч.2  С. 26-30

30

 

Інструменти та пристосування. Створення паперового вітряка з допомогою інструментів та пристосувань

технології

Ч.2  С. 26-30

Тиждень  № 7       Погода восени

31

 

Що таке погода?

Ч.1 §19 С.32

32

 

Як одягатися за погодою?

Ч.1§ 20-21 С.32-34

33

 

Як вберегтися від хвороб?

Ч.1§ 20-21 С.32-34

34

 

Безпека при роботі із комп’ютерними  пристроями

інформатика

Ч.2  С. 31-35

35

 

Світ професій. Побутове самообслуговування. Виготовлення пристосування та оволодіння прийомами зав’язування шнурків на взутті

технології

Ч.2  С. 31-35

Тиждень  № 8       Рослини восени

36

 

Як рослини зустрічають осінь?

Ч.1 § 22 С.35

37

 

Чому жовтіє й опадає листя?

Ч.1 §23 С.36-37

38

 

Як восени розселяються рослини?

Ч.1§ 24 С.37

39

 

Пристрої для роботи з відео та зображеннями

інформатика

Ч.2  С. 36-39

40

 

Дизайн-проектування – моделювання та конструювання.

Створення моделей осінніх рослин з використанням конструктора Лего

технології

Ч.2  С. 36-39

Тиждень  № 9       Тварини восени

41

 

Як змінюється життя комах і риб восени?

Ч.1 §25 С.38-39

42

 

Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї?

Ч.1 § 26 С.39-40

43

 

Які турботи у звірів восени?

Ч.1§ 27 С.40

44

 

Пристрої для роботи із звуковою інформацією

інформатика

Ч.2  С. 40-43

45

 

Конструктори. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Створення моделей тварин з використанням конструктора Лего

технології

Ч.2  С. 40-43

Тиждень  № 10       Праця і відпочинок людей восени

46

 

Яка праця восени першочергова?

Ч.1 § 28 С.41

47

 

Як люди готуються до зими?

Ч.1 § 29 С.42

48

 

Які свята «дарує» осінь?

Ч.1 § 30 С.42-43

49

 

Пристрої для роботи з текстовою інформацією

інформатика

Ч.2  С. 44-47

50

 

Матеріали. Властивості матеріалів (папір, картон). Створення  з кольорового  картону колекції «Дари осені» з використанням  шаблонів

технології

Ч.2  С. 44-47

Тиждень  № 11       Здорова й безпечна поведінка восени на природі

51

 

Чи знаєш ти отруйні рослини?

Ч.1 § 31  С.44-45

52

 

Яких тварин варто стерегтися восени?

Ч.1 § 32 С.45-46

53

 

Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?

Ч.1 § 33 С.46-47

54

 

Пристрої для обчислень. Клавіатура

інформатика

Ч.2  С. 48-50

55

 

Технологічні операції з матеріалами (складання). Створення ребусів з використанням конструктора Лего

технології

Ч.2  С. 48-50

Тиждень  № 12       Охорона природи восени

56

 

Що робити з опалим листям?

Ч.1 § 34 С.48-49

57

 

Чому настають осінь та інші пори року?

Ч.1 § 35 С.49-50

58

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 36 С.51-52

59

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

інформатика

Ч.2  С. 51-55

60

 

Моделі-аналоги.

Властивості матеріалів (пластилін). Створення моделей грибів із пластиліну

технології

Ч.2  С. 51-55

Тиждень  № 13       Рік. Доба. Зимові місяці

61

 

Яку форму має Земля?

Ч.1 § 37 С.54-55

62

 

Що таке доба і рік?

Ч.1 § 38 С.56-57

63

 

Чому зимові місяці мають такі назви?

Ч.1 § 39 С.57-58

64

 

Дії з об’єктами

інформатика

Ч.2  С. 56-59

65

 

Властивості матеріалів (тканина, нитки). Створення комбінованої аплікації «Зимовий пейзаж»

технології

Ч.2  С. 56-59

Тиждень  № 14       Вплив Сонця на природу взимку

66

 

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку?

Ч.1 § 40 С.59

67

 

Коли починається зима у твоєму краї?

Ч.1 § 41 С.59-60

68

 

Якою буває погода взимку?

Ч.1§ 42 С.61-62

69

 

Об’єкт і середовище. Робочий стіл комп’ютера

інформатика

Ч.2  С. 60-63

70

 

Світ професій соціальної сфери. Сервірування чайного столу

технології

Ч.2  С. 60-63

Тиждень  № 15       Здорова й безпечна поведінка взимку

71

 

Як зміцнити своє здоров’я взимку?

Ч.1 §43 С.63-64

72

 

Які є помічники на дорогах?

Ч.1 § 44 С.64-65

73

 

Як дбати про безпеку на дорогах узимку?

Ч.1 §45 С.66

74

 

Комп’ютерна програма. Інструменти комп’ютерних програм.

 

інформатика

Ч.2  С. 64-67

75

 

Графічні зображення для послідовного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми.

Виготовлення героя комп’ютерної гри в техніці оригамі

технології

Ч.2  С. 64-67

 

Тиждень  № 16       Зимові свята

76

 

На які свята чекають узимку?

Ч.1 § 46 С.67-68

77

 

Як святкують Різдво Христове в Україні та світі?

Ч.1 § 47 С.68

78

 

Як зберегти ялинці життя?

Ч.1 § 48 С.68-69

79

 

Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню.

 

інформатика

Ч.2  С. 68-71

80

 

Цінність виконаного проекту для соціальної сфери. Виготовлення листівки новорічного меню

технології

Ч.2  С. 68-71

ІІ семестр (19 тижнів; 95 год.)

Тиждень  № 17       Рослини взимку

81

 

Що допомагає рослинам пережити зиму?

Ч.1 § 49  С. 69-70

82

 

Які рослини живуть удома?

Ч.1 § 50-51 С.71-72

83

 

Як доглядати за кімнатними рослинами?

Ч.1 § 50-51 С.71-72

84

 

Графічний редактор.

Інструменти графічного редактора та їх налаштування.

інформатика

Ч.2  С. 73-76

85

 

Побутове самообслуговування.

Догляд за рослинами (Екскурсія в оранжерею)

технології

Ч.2  С. 73-76

Тиждень  № 18       Тварини взимку

86

 

Які небезпеки загрожують рибам узимку?

Ч.1 §52

С.73

87

 

У чому полягають особливості зимового життя птахів?

Ч.1 § 53С.74-75

88

 

Як звірі пристосувалися до життя взимку?

Ч.1 § 54 С. 75

89

 

Зафарбовування малюнків у графічному редакторі. Контур малюнка. Збереження малюнків.

інформатика

Ч.2  С. 77-80

90

 

Поетапне проектування технології виготовлення виробу. Благочинна діяльність. Створення іграшки-подарунка із вторинних матеріалів

технології

Ч.2  С. 77-80

Тиждень  № 19       Зимові турботи й радощі людей

91

 

Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку?

Ч.1 § 55 С.76-77

92

 

Які радощі й небезпеки підготувала людям зима?

Ч.1 §56 С.77

93

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 57 С.78-79

94

 

Створення та редагування не складних малюнків у графічному редакторі

інформатика

Ч.2  С. 81-84

95

 

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, різання). Створення листівки-подарунка в техніці кірігамі

технології

Ч.2  С. 81-84

Тиждень  № 20       Земля — наша рідна планета

96

 

Чи можна дійти до краю Землі?

Ч.1 § 58 С.81-82

97

 

Скільки на Землі сторін світу?

Ч.1 § 59 С.82-83

98

 

Як визначати сторони світу?

Ч.1 §60  С.83-84

99

 

Створення малюнків засобами графічного редактора

інформатика

Ч.2  С.85-87

100

 

Технологічні операції з матеріалами (скручування). Виготовлення картинки сніговика в техніці квілінг

технології

Ч.2  С.85-87

Тиждень  № 21      Країни світу

101

 

Про що «розповідає» карта світу?

Ч.1 §61 С.85-86

102

 

Які країни є на Землі?

Ч.1 § 62 С.86-87

103

 

Чому країни прагнуть об’єднуватися?

Ч.1 § 63 С.88

104

 

Створення малюнків з допомогою штампів у графічному редакторі

інформатика

Ч.2  С. 88-91

105

 

Моделі-аналоги. Виготовлення моделі глобуса із пластиліну та м’ячика

технології

Ч.2  С. 88-91

Тиждень  № 22        Культура народів світу

106

 

Які народи є на Землі?

Ч.1 § 64 С.89-90

107

 

Чому цікаво вивчати культуру різних народів?

Ч.1 § 65  С.90-91

108

 

 У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої?

Ч.1 § 66 С.91-92

109

 

Створення малюнків із геометричних фігур

інформатика

Ч.2  С. 92-95

110

 

Дизайн-проектування – моделювання та конструювання. Реклама. Виготовлення з кольорового картону гри танграм

технології

Ч.2  С. 92-95

Тиждень  № 23      Вивчаємо культуру України

111

 

Як знайти Україну на картах світу та Європи?

Ч.1 § 67 С.93-94

112

 

Які традиції українського народу тобі відомі?

Ч.1 § 68 С.94

113

 

Які народи проживають в Україні?

Ч.1 § 69 С.94-95

114

 

Створення у графічному редакторі орнаментів

інформатика

Ч.2  С. 96-99

115

 

Декоративно-ужиткове мистецтво (гончарство).

Властивості матеріалів (солене тісто). Виготовлення з соленого тіста тарілочки. Розпис виробу орнаментом

технології

Ч.2  С. 96-99

 

Тиждень  № 24        Винаходи людства

116

 

Як природа допомагає людям створювати винаходи?

Ч.1 §70 С.70-71

117

 

Що ти знаєш про українських винахідників?

Ч.1 §71 С.97

118

 

Де і як люди використовують штучні матеріали?

Ч.1 § 72 С.98

119

 

Створення графічних задач у графічному редакторі

інформатика

Ч.2  С. 100-102

120

 

Дизайн-проектування – моделювання та конструювання. Оздоблення виробів. Виготовлення виробів з оздобленням тасьмою

технології

Ч.2  С. 100-102

Тиждень  № 25  Славетні українці

121

 

Які митці прославили нашу Україну?

Ч.1 §73 С.99

122

 

Хто такі олімпійці та параолімпійці?

Ч.1 §74 С.100

123

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 75 С.101-102

124

 

Створення малюнків за зразком та власним задумом у графічному редакторі

інформатика

Ч.2  С 103-106

125

 

Побутове самообслуговування.

Власна справа. Виготовлення виробу за графічними зображеннями.

технології

Ч.2  С 103-106

Тиждень  № 26     Прикмети весни

126

 

Коли у твій край приходить весна?

Ч.1 § 76 С.104-105

127

 

Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні?

Ч.1 § 77 С.105

128

 

Чому назви весняних місяців такі промовисті?

Ч.1 § 78 С.106

129

 

План та інструкція. Команди та їх виконавці

інформатика

Ч.2  С. 108-111

130

 

Виготовлення виробу за графічними зображеннями з використанням вторинних матеріалів. Виготовлення картини з оздобленням

технології

Ч.2  С. 108-111

Тиждень  № 27     Погода і здоров’я навесні

1311

 

Які примхи підготувала весна?

Ч.1 § 79-80 С.107

132

 

Що таке здоровий спосіб життя?

Ч.1 § 79-80 С.108

133

 

Як звички впливають на твоє здоров’я?

Ч.1 § 81 С.109

134

 

Алгоритм. Складання алгоритму.

інформатика

Ч.2  С.112 -114

135

 

Трудові дії в побуті: приготування їжі. Приготування бутербродів із готових інгредієнтів.

технології

Ч.2  С.112 -114

Тиждень  № 28     Рослини навесні

136

 

Коли рослини весну зустрічають?

Ч.1 § 82 С.109-110

137

 

Які трав’янисті рослини називають першоцвітами?

Ч.1 § 83

С.110-111

138

 

Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння?

Ч.1 §84 С.111

139

 

Комп’ютерне середовище виконавців алгоритму

інформатика

Ч.2  С. 115-118

140

 

Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Створення виробу із серветок

технології

Ч.2  С. 115-118

Тиждень  № 29    Тварини навесні

141

 

Які комахи з’являються навесні першими?

Ч.1 § 85 С.112-113

142

 

Як змінюється життя риб навесні?

Ч.1 § 86 С.113

143

 

Коли повертаються з теплих країв птахи?

Ч.1 § 87 С.114

144

 

Створення малюнків за готовими алгоритмами

 

інформатика

Ч.2  С. 119-121

145

 

Виготовлення виробу за власним задумом. Виготовлення паперової іграшки із вторинних матеріалів

технології

Ч.2  С. 119-121

Тиждень  № 30      Весняні турботи та радощі

146

 

Які турботи приносить весна звірам?

Ч.1 § 88-89 С.115

147

 

Як звірі турбуються про своє потомство?

Ч.1 § 88-89  С.116

148

 

Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?

Ч.1 § 90 С.116-117

149

 

Середовище для створення алгоритмів

інформатика

Ч.2  С. 122-125

150

 

Виготовлення виробу за власним задумом. Створення закладки для книжок. Оздоблення закладки китицею

технології

Ч.2  С. 122-125

Тиждень  № 31   Охорона природи навесні

151

 

Які рослини потребують охорони з боку людини?

Ч.1 § 91С.118-119

152

 

Чому тваринам загрожує небезпека зникнення?

Ч.1 § 92 С.119-120

153

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 93 С.121-122

154

 

Складання власних графічних алгоритмів

інформатика

Ч.2  С. 126-131

155

 

Складання власних графічних алгоритмів

Технології  Ч.2 

С. 126-131

Тиждень  № 32  Прикмети літа

156

 

За якими прикметами дізнаються про прихід літа?

Ч.1 § 94 С.124-125

157

 

Чому літні місяці отримали такі назви?

Ч.1 § 95 С.125-126

158

 

Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?

Ч.1 § 96 С.126

159

 

Складання алгоритму побудови  зображення в середовищі Скретч

інформатика

Ч.2  С. 132-135

160

 

Дизайн-проектування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням конструкторів. Створення моделі замку з використанням конструктора Лего

технології

Ч.2  С. 132-135

 

Тиждень  № 33  Рослини влітку

161

 

Які цікаві «секрети» приховують рослини?

Ч.1 § 97 С.127-128

162

 

Які кущі ростуть у твоєму краї?

Ч.1 §98 С.128-129

163

 

Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які — «годинниками»?

Ч.1 § 99 С.129-130

164

 

Побудова алгоритму в середовищі

Скретч

інформатика

Ч.2  С. 136-138

165

 

Виготовлення виробу за власним задумом. Раціональне використання матеріалів. Виготовлення підвіски з паперу та комп’ютерного диска

технології

Ч.2  С. 136-138

Тиждень  № 34   Тварини влітку

166

 

Яких тварин улітку найбільше?

Ч.1 §100 С.131-132

167

 

Чому птахи влітку перестають співати?

Ч.1 §101 С.132-133

168

 

Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку?

Ч.1 § 102 С.133

169

 

Створення власного проекту

інформатика

Ч.2  С.139-142

170

 

Презентабельність та реклама. Підготовка та проведення виставки власних виробів

технології

Ч.2  С.139-142

Тиждень  № 35   Зміцнення здоров’я влітку

171

 

Як активно відпочивати?

Ч.1 § 103 С.134-135

172

 

Які існують правила поведінки влітку?

Ч.1 § 104 С.135-136

173

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 105 С.137-138

174

 

Узагальнення вивченого у 2 класі

інформатика

Ч.2  С.150

175

 

Узагальнення вивченого у 2 класі

технології

Ч.2  С.150

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 травня 2020
Переглядів
6501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку