Діагностична робота для 4 класу
на тему: «Числівник. Займенник»
Варіант 1
Числівник відповідає на питання
А) який? яке? де?
Б) котрий? який? що?
В) скільки? який? котрий?
2. Познач рядок, в якому правильно поєднані іменники з числівниками.
А) двадцять п’ять футболістів
Б) тридцять чотири учнів
В) сімдесят дев’ять школярі
3. Вибери правильне твердження.
Слова я, нас, тебе, вони, йому, він, нам - це
А) іменники
Б) прикметники
В) займенники
4. Познач речення, в якому займенник є підметом.
А) У мене є залізний молоток.
Б) Ми любим працю й мир.
В) У народу нема більшого скарбу, як його мова.
5. Встав пропущені числівники, запиши їх.
У моєму класі _________ учнів. Серед них _________ хлопчиків і _________ дівчаток.
6. Від числівників, що відповідають на питання скільки?, утвори числівники, що відповідають на питання який?, котрий?
Один - …..
Чотирнадцять - …..
Двадцять п’ять - …..
Сімдесят - …..
7. Визнач відмінок займенника, з’єднай слова з назвами відмінка.
Я Н. нам
Мене Р. ми
Мною Д. нас
Мені З. нами
О.
8. Запиши відповідь на питання одним словом
- Через який іменник, утворений із займенника 1-ої особи однини і множини, можна перестрибнути? ________
- Яке дієслово утвориться, якщо поєднати три займенники: 2-ос. мн., 1-ої ос. мн., 2-ос. одн.? ________
- У якому іменнику сім займенників 1-ої ос. одн.? ________
- Яких 30 займенників треба написати, щоб вийшло ім’я дівчинки? ________
Розмісти свої результати.
Коментарі вчителя: ___________________________________________________
____________________________________________________________________