ЗБІРНИК
діагностичних робіт
з інформатики для 2 класу
Діагностична робота 1
1. Чи можна чіпати дроти на задній панелі монітора та системного блока?
o на власний розсуд;
o не бажано;
o так;
o ні, це небезпечно;
2. Чи потрібно після роботи за комп’ютером використовувати вправи для очей?
□ на власний розсуд;
□ не бажано;
□ так;
□ ні;
3. Чи можна торкатися руками екрана монітора?
□ ні;
□ з дозволом вчителя;
□ тільки коли руки чисті;
□ так;
4. Чи можна вживати їжу у комп’ютерному класі?
□ так;
□ на власний розсуд;
□ ні;
□ не бажано;
5. Чи можна класти на клавіатуру інші предмети?
□ можна воду;
□ ні, не можна;
□ так, можна;
□ можна їжу;
6. Що таке інформатика?
□ це наука про Інтернет;
□ це наука про комп’ютерні ігри;
□ це наука, яка вчить працювати
□ з інформацією за допомогою комп’ютера;
□ це спілкування з друзями;
6.Напишіть органи чуття людини _______________________________________________________
7. Яку інформацію ви отримуєте, якщо:
скуштуєте яблуко – ___________________________________________________
понюхаєте квітку – ____________________________________________________
побачите веселку – ____________________________________________________
почуєте спів птахів – ___________________________________________________
доторкнетеся до листя після дощу – ______________________________________
8.Напишіть які вам відомі пристрої комп’ютера___________________________________________
9. Запишіть послідовність ліплення снігової баби__________________________________________
10. Напишіть послідовність подій у природі______________________________________________
Діагностична робота 2
1. Познач де зображена таблиця, діаграма, та схема.
2.Назви пристрої комп’ютера
3.Заповни таблицю.
Діагностична робота 3
1) Людина сприймає інформацію за допомогою ________________________________________.
2) Види інформації: (ніс) _________________, (очі) ________________, (вуха) ______________,
(язик) ________________, (шкіра) __________________.
3. Які частини тіла(органи) ми використовуємо, щоб отримати наступну інформацію?
(вуха, очі, язик, ніс, шкіра)
Шелест листя ________________________________
Зелене дерево ________________________________
Солодка цукерка _____________________________
Запах парфумів ______________________________
Холодний сніг _______________________________
4.Обери приватну та публічну інформацію
|
Приватна |
Публічна |
Номер банківської карти твоєї мами |
|
|
Адреса школи |
|
|
Тема уроку інформатики |
|
|
Твоя домашня адреса |
|
|
Правила поведінки у кабінеті інформатики |
|
|
5. Розташуйте відповідності між пристроями та їх призначеннням
Пристрої Призначення
Для друку текста Монітор
Для прослуховування музики Електронна книжка
Для читання Принтер
Для введення інформації Мишка і клавіатура
Для виведення інформації Навушники
6. Назви давні засоби збереження інформації__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Зообрази інформацію у малюнку або знаку .