Урок "Які бувають об’єкти. Об’єкти навколишнього світу і їх властивості"

Про матеріал
Конспект уроку 2 клас НУШ "Які бувають об'єкти" за підручником: Автор М.Корнієнко, С. Крамаровська, І. Зарецька «Я досліджую світ», частина 2.
Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомир

 

 

 

 

Урок інформатики

2 клас НУШ

ЯКІ БУВАЮТЬ ОБ’ЄКТИ

ОБ’ЄКТИ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ І ЇХ ВЛАСТИВОСТІ

 

 

 

Xã hội 5.0 tại Nhật Bản - Hướng tới một xã hội mới lấy người dân làm trung  tâm - Cục Tin học hóa

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель інформатики

Жарська Тетяна Йосипівна

 

 

 

 

 

 

Житомир – 2021

Тема уроку: ЯКІ БУВАЮТЬ ОБ’ЄКТИ. ОБ’ЄКТИ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ І ЇХ ВЛАСТИВОСТІ

Мета:

знаннєва: називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей. Наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям.

діяльнісна: описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення. Визначає спільні та відмінні ознаки, порівнює об’єкти. Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи за комп’ютером.

ціннісна: оцінює результати своїх навчальних досягнень. 

Обладнання та наочність: комп’ютери, роздатковий матеріал, презентація.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

  1. Актуалізація опорних знань

Всю інформацію ми отримуємо з навколишнього середовища.

Визначте завдяки яким органам чуття отримано інформацію?

  • холодний дощ
  • червоний автобус
  • спів солов’я
  • солодке яблуко
  • запах конвалії
  1. Мотивація навчальної діяльності
  2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Тема уроку: Які бувають об’єкти. Об’єкти навколишнього світу і їх властивості.

Мета уроку: дати означення поняттю «об’єкт», навчити визначати спільні та відмінні ознаки об’єктів, порівнювати об’єкти; визначати об’єкт за його властивостями.

  1. Пояснення нового матеріалу

Презентація

Слад 1-6 (демонстрація)

Обговорення: Що Ви бачите?

Все, що нас оточує – це об’єкти.

Обговорення: Які об’єкти в комп’ютерному класі?

Кожен об’єкт має своє ім’я.

ГРА. Назвіть об’єкти навколо Вас:

  • червоного кольору (очікувані відповіді: вогнегасник, магніт, кофта, ручка, …)
  • круглої форми (очікувані відповіді: диск, годинник, смайлик, …)
  • назва починається з букви «К» (очікувані відповіді: комп’ютер, клавіатура, …)
  • в назві 5 букв (очікувані відповіді: вікно, зошит, дошка, …)
  • НЕ дерев’яні (очікувані відповіді: монітор, миша, …)

Об’єкт – це частина навколишнього середовища.

Об’єкти можна розділити за видами: предмети, істоти, явища.

Обговорення: Розглянемо два об’єкти. Назвіть ім’я об’єктів: М’ЯЧ.

 

 

 

Але ці об’єкти зовсім різні. Чому?

Об’єкт

Ім’я

Властивість

Значення

М’яч футбольний

Колір

Жовтий

Розмір

Великий

Форма

Кругла

 

М’яч тенісний

Колір

Зелений

Розмір

Малий

Форма

Кругла

 

Висновок: Кожен об’єкт має певні властивості: колір, розмір, форму, маса, матеріал.

За властивостями можна:

  • порівнювати об’єкти;
  • об’єднувати кілька об’єктів у групу;
  • визначити об’єкт.
  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Презентація (обговорення)
  • Визначте об’єкт за властивостями (слайд 7-9)
  • Предмет, істота чи явище? (слайд 10)
  • Знайди зайвий об’єкт (слайд 11-13)
  • Порівняння (слайд 14-17)
  • Об’єднай об’єкти в групу (слайд 18-19)
  1. Казка про КОТИКІВ. Виконати завдання за вказаними властивостями (вчитель читає, звучить музика; роздатковий матеріал)

Жили у бабусі три котики.

1) Колір шерсті – однаковий (розфарбувати).

2) Бантики у кожного різного кольору.

3) Два імені однакові. Дай всім котикам імена.

4) Чого не вистачає на мордочці котика? Домалюй кожному.

5) У першого і третього котика в лапках квіти. А у другого – торт.

Обговорення. Дати відповідь на запитання

  • Як розрізнити кожного з котів? (по різним бантикам)
  • Скільки об’єкти в цій казочці?
  • Які об’єкти природи Ви бачите на малюнку? (котиків, квіти)
  • Що належить до неживої природи? (торт, бантики)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (3 – 4 рази, з прискоренням)

Очками покліпали,

Ручками подригали.

Ножками потопали,

В долонькі всі похлопали.

  1. Робота за комп’ютером. Інстуктаж з БЖД

Програма: Інформатика 1 рік навчання → Третій зайвий.

  1. Підведення підсумків

Що дізналися на уроці?

Оцініть свої знання (інтерактивна робота, підняти руку):

  1. Я знаю, що таке об’єкт.
  2. Розрізняю живі та неживі об’єкти.
  3. Я легко називаю властивості об’єкта.
  4. Можу назвати об’єкт за його властивостями та значенням.

 

  1. Повідомлення домашнього завдання

Підручник: Автор М.Корнієнко, С. Крамаровська, І. Зарецька «Я досліджую світ», частина 2. Опрацювати стор. 9 – 11, виконати практичне завдання (порівняння олівців)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційні джерела:

https://img2.freepng.ru/20180310/rje/kisspng-ball-sport-cartoon-clip-art-six-ultra-realistic-ball-5aa439283749a0.9275632515207119762265.jpg

https://99px.ru/sstorage/86/2016/08/image_86050816104824807939.gif

https://fruit-boutique.com.ua/content/images/35/480x265l50nn0/klubnika-gollandiya-250-gr-48985208825535.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/N0g1N6Pm_z9D0q3yZZYfjrq3GYqHScG76bxG9WcVx_OMxlWdtX1Za3fS1ts1a-mnIUwF__wKjnYhPsM7A7Pc5msSjy4nj79AVluKzN-t_nBwMTK7HQ

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
2693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку