Вхідна діагностична робота
з курсу «Я досліджую світ»
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 1
1. Державні символи України – це…
а) Герб, Прапор, Гімн;
б) Прапор, калина, рушник;
в) вишиванка, гривня, мак.
2. Скільки місяців у році?
а) 15; б) 24; в) 12.
3. Рослини, у яких одне стебло – це…
а) дерева;
б) кущі;
в) трав’янисті рослини.
4. Тварини належать до…
а) живої природи;
б) неживої природи.
5. Сосна – це…
а) хвойне дерево;
б) листяне дерево.
6. Запиши назви 3-х свійських тварин.
__________________________________________________
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Вхідна діагностична робота
з курсу «Я досліджую світ»
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 2
1. Столиця України – місто…
а) Харків;
б) Київ;
в) Львів.
2. Скільки є пір року?
а) 5; б) 12; в) 4.
3. Природа поділяється на…
а) корисну і шкідливу;
б) живу і корисну;
в) живу і неживу.
4. Сонце належить до…
а) живої природи;
б) неживої природи.
5. Береза – це…
а) хвойне дерево;
б) листяне дерево.
6. Запиши назви 3-х диких тварин.
__________________________________________________
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №1
«Я у школі. Як я сприймаю себе»
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 1
1. Ти одержав записку від друга. Який це спосіб повідомлення?
а) усний; б) письмовий.
2. З’єднай частини шкільних правил.
Часто мий спокійно.
По класу ходи кільцями уперед.
Передавай ножиці руки з милом.
3. Познач особисті дані, які не можна повідомляти незнайомцям та в мережі Інтернет.
Домашня адреса__ Розклад уроків__
Улюблена страва__ Номер банківської карти__
4. Визнач час за годинником.
_______ ________
5. Запиши 3 назви штучних об’єктів.
__________________________________________________
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №1
«Я у школі. Як я сприймаю себе»
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 2
1. Ти говориш з подругою по телефону. Який це спосіб повідомлення?
а) усний; б) письмовий.
2. З’єднай частини шкільних правил.
Вмикай комп’ютер до школи.
Виконуй завдання з дозволу вчителя.
Вчасно приходь старанно.
3. Познач публічні дані, які можна повідомляти незнайомцям та в мережі Інтернет.
Улюблений мультфільм__ Номер телефону__
Робота батьків__ Прогноз погоди__
4. Визнач час за годинником.
_______ _______
5. Запиши 3 назви об’єктів неживої природи.
__________________________________________________
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №2 «Я відчуваю. Як я пізнаю світ»
1. Як називають рухому модель Землі?
а) схема; б) карта; в) глобус.
2. За допомогою якого приладу вимірюють температуру повітря?
а) годинника; б) термометра; в) лінійки.
3. Доповни речення словами з дужок.
Солодке яблуко – …
Жовте сонце – …
Запашна троянда – …
Щебетання пташки – …
(очі, вуха, язик, ніс)
4. Випиши речовини, які змінять колір води.
Сіль, йод, фарба, цукор.
5. Вибери матеріали для прикрашання вітальної листівки на суму 35 грн. Запиши їх назви.
Пластилін – 25 грн Стрічка – 5 грн
Бісер – 20 грн Нитки – 10 грн
6. Допиши речення.
Я відчуваю образу, коли….
Я відчуваю радість, коли….
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №2 «Я відчуваю. Як я пізнаю світ»
1. Як називають рухому модель Землі?
а) схема; б) карта; в) глобус.
2. За допомогою якого приладу вимірюють температуру повітря?
а) годинника; б) термометра; в) лінійки.
3. Доповни речення словами з дужок.
Солодке яблуко – …
Жовте сонце – …
Запашна троянда – …
Щебетання пташки – …
(очі, вуха, язик, ніс)
4. Випиши речовини, які змінять колір води.
Сіль, йод, фарба, цукор.
5. Вибери матеріали для прикрашання вітальної листівки на суму 35 грн. Запиши їх назви.
Пластилін – 25 грн Стрічка – 5 грн
Бісер – 20 грн Нитки – 10 грн
6. Допиши речення.
Я відчуваю образу, коли….
Я відчуваю радість, коли….
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №4
«Я у моєму домі. Помічники у моєму домі»
Печера –
Цегляний будинок –
Хата-мазанка –
(сучасний, давній, прадавній)
Шафа, ваза, письмовий стіл, кошеня, двері.
Для мами і тата –
Для брата і сестри –
Для бабусі і дідуся –
Для тітки і дядька –
Пральна машинка, праска, холодильник, електрочайник, торшер.
З калюжі, мінеральну, фільтровану, з річки, кип’ячену.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №4
«Я у моєму домі. Помічники у моєму домі»
Печера –
Цегляний будинок –
Хата-мазанка –
(сучасний, давній, прадавній)
Шафа, ваза, письмовий стіл, кошеня, двері.
Для мами і тата –
Для брата і сестри –
Для бабусі і дідуся –
Для тітки і дядька –
Пральна машинка, праска, холодильник, електрочайник, торшер.
З калюжі, мінеральну, фільтровану, з річки, кип’ячену.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя: