Діагностичні роботи з курсу "Я досліджую світ" 2 клас І семестр

Про матеріал
Діагностичні роботи з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" складені до програми НУШ -2 (за Р.Б.Шияном) до підручника І.О.Большакової, М.С.Пристінської на І семестр 2 класу. Розроблено для перевірки рівня сформованості набутих компетентностей і визначення індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти. Розробки підготовлені для роздрукування.
Перегляд файлу

Вхідна діагностична робота

з курсу «Я досліджую світ»

учня / учениці 2-   класу

__________________________________

 

Варіант 1

1. Державні символи України – це…

а) Герб, Прапор, Гімн;

б) Прапор, калина, рушник;

в) вишиванка, гривня, мак.

2. Скільки місяців у році?

а) 15;  б) 24;  в) 12.

3. Рослини, у яких одне стебло – це…

а) дерева;

б) кущі;

в) трав’янисті рослини.

4. Тварини належать до…

а) живої природи;

б) неживої природи.

5. Сосна – це…

а) хвойне дерево;

б) листяне дерево.

6. Запиши назви 3-х свійських тварин.

__________________________________________________

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Вхідна діагностична робота

з курсу «Я досліджую світ»

учня / учениці 2-   класу

__________________________________

 

Варіант 2

1. Столиця України – місто…

а) Харків;

б) Київ;

в) Львів.

2. Скільки є пір року?

а) 5;  б) 12;  в) 4.

3. Природа поділяється на…

а) корисну і шкідливу;

б) живу і корисну;

в) живу і неживу.

4. Сонце належить до…

а) живої природи;

б) неживої природи.

5. Береза – це…

а) хвойне дерево;

б) листяне дерево.

6. Запиши назви 3-х диких тварин.

__________________________________________________

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Діагностична робота №1

«Я у школі. Як я сприймаю себе»

учня / учениці 2-   класу

__________________________________

 

Варіант 1

1. Ти одержав записку від друга. Який це спосіб повідомлення?

а) усний;  б) письмовий.

2. З’єднай частини шкільних правил.

Часто мий    спокійно.

По класу ходи     кільцями уперед.

Передавай ножиці  руки з милом.

3. Познач Check mark icon. Vector checkmark button. Tick symbol. Illustration on  white bac , #sponsored, #Vector, #checkmark, #icon, #Check, #mark #ad |  Ticks, Symbols, Iconособисті дані, які не можна повідомляти незнайомцям та в мережі Інтернет.

Домашня адреса__  Розклад уроків__

Улюблена страва__  Номер банківської карти__

4. Визнач час за годинником.

Трохи про годинники – Салон-магазин "Єврочас" Вінниця_______  Трохи про годинники – Салон-магазин "Єврочас" Вінниця________

5. Запиши 3 назви штучних об’єктів.

__________________________________________________

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Діагностична робота №1

«Я у школі. Як я сприймаю себе»

учня / учениці 2-   класу

__________________________________

 

Варіант 2

1. Ти говориш з подругою по телефону. Який це спосіб повідомлення?

а) усний;  б) письмовий.

2. З’єднай частини шкільних правил.

Вмикай комп’ютер    до школи. 

Виконуй завдання   з дозволу вчителя.

Вчасно приходь    старанно.

3. Познач Check mark icon. Vector checkmark button. Tick symbol. Illustration on  white bac , #sponsored, #Vector, #checkmark, #icon, #Check, #mark #ad |  Ticks, Symbols, Icon публічні дані, які можна повідомляти незнайомцям та в мережі Інтернет.

Улюблений мультфільм__  Номер телефону__

Робота батьків__    Прогноз погоди__ 

4. Визнач час за годинником.

 Трохи про годинники – Салон-магазин "Єврочас" Вінниця_______  Трохи про годинники – Салон-магазин "Єврочас" Вінниця_______

5. Запиши 3 назви об’єктів неживої природи.

__________________________________________________

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Діагностична робота №2 «Я відчуваю. Як я пізнаю світ»

 

1. Як називають рухому модель Землі?

а) схема;  б) карта;  в) глобус.

 

2. За допомогою якого приладу вимірюють температуру повітря?

а) годинника;  б) термометра;  в) лінійки.

 

3. Доповни речення словами з дужок.

Солодке яблуко – 

Жовте сонце – 

Запашна троянда – 

Щебетання пташки – 

(очі, вуха, язик, ніс)

 

4. Випиши речовини, які змінять колір води.

Сіль, йод, фарба, цукор.

 

5. Вибери матеріали для прикрашання вітальної листівки на суму 35 грн. Запиши їх назви.

Пластилін – 25 грн   Стрічка – 5 грн

Бісер – 20 грн    Нитки – 10 грн

 

6. Допиши речення.

Я відчуваю образу, коли….

Я відчуваю радість, коли….

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Діагностична робота №2 «Я відчуваю. Як я пізнаю світ»

 

1. Як називають рухому модель Землі?

а) схема;  б) карта;  в) глобус.

 

2. За допомогою якого приладу вимірюють температуру повітря?

а) годинника;  б) термометра;  в) лінійки.

 

3. Доповни речення словами з дужок.

Солодке яблуко – 

Жовте сонце – 

Запашна троянда – 

Щебетання пташки – 

(очі, вуха, язик, ніс)

 

4. Випиши речовини, які змінять колір води.

Сіль, йод, фарба, цукор.

 

5. Вибери матеріали для прикрашання вітальної листівки на суму 35 грн. Запиши їх назви.

Пластилін – 25 грн   Стрічка – 5 грн

Бісер – 20 грн    Нитки – 10 грн

 

6. Допиши речення.

Я відчуваю образу, коли….

Я відчуваю радість, коли….

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Діагностична робота №4

«Я у моєму домі. Помічники у моєму домі»

  1. Допиши час створення будівель.

Печера –    

Цегляний будинок – 

Хата-мазанка –  

(сучасний, давній, прадавній)

 

  1. Випиши, що зображується на плані кімнати.

Шафа, ваза, письмовий стіл, кошеня, двері.

 

  1. Допиши, ким ти є для своїх рідних.

Для мами і тата –

Для брата і сестри –

Для бабусі і дідуся –

Для тітки і дядька –

 

  1. Випиши дрібні електроприлади.

Пральна машинка, праска, холодильник, електрочайник, торшер.

 

  1. Яку воду пити безпечно? Випиши.

З калюжі, мінеральну, фільтровану, з річки, кип’ячену.

 

  1. Запиши ознаки повітря.

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

Діагностична робота №4

«Я у моєму домі. Помічники у моєму домі»

  1. Допиши час створення будівель.

Печера –    

Цегляний будинок – 

Хата-мазанка –  

(сучасний, давній, прадавній)

 

  1. Випиши, що зображується на плані кімнати.

Шафа, ваза, письмовий стіл, кошеня, двері.

 

  1. Допиши, ким ти є для своїх рідних.

Для мами і тата –

Для брата і сестри –

Для бабусі і дідуся –

Для тітки і дядька –

 

  1. Випиши дрібні електроприлади.

Пральна машинка, праска, холодильник, електрочайник, торшер.

 

  1. Яку воду пити безпечно? Випиши.

З калюжі, мінеральну, фільтровану, з річки, кип’ячену.

 

  1. Запиши ознаки повітря.

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Усатенко Наталія Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 травня 2021
Переглядів
20054
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку