12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Діагностичні роботи з української мови за темами "Текст", "Речення"

Про матеріал
Матеріал має різнопланові мовні вправи для перевірки засвоєння матеріалу та закріплення мовних навичок.
Перегляд файлу

 Діагностичні роботи. 2 клас.

 

ТЕКСТ

 

1. Розмістити  і записати  речення так щоб вийшов текст .

Дідусь подякував Сашкові. Сашко їхав у трамваї. Зайшов старенький дідусь.

 

Хлопчик знайшов поранену пташку. Васько не чіпай пораненої пташки! У домі Сергійка жив кіт Васько.  Він приніс її додому.

 

Зателефонували однокласники. Гарно мати добрих друзів! Максим захворів. .Вони допомогли йому розв’язати домашнє завдання.

 

 2.Дописати кінцівку тексту.

 

Артемій і Ваня пішли до ставка. Біля ставка росли  верби та очерет. Хлопці …..

 

Надворі потемніло. Суне чорна хмара. Вдарив грім. Впали важкі краплі. …..

 

Маленький    Павло  взимку переходив річку по льоду. Лід крихкий. Хлопчик

провалився. Став гукати на допомогу……..

 

3. Поділити  на речення

Прийшлазимавипавпершийснігбілоюскатертиноювкрилисяполяліснадівважкішапкиіпритих.

 

 Ангеліна і Уля гралися у парку  на снігу вони побачили знесиленого горобця

Діти принесли пташку до школи птах жив у клітці поки одужав

 

Настала зима землю вкрив пухнастий сніг діти йдуть на прогулянку до парку у Оленки лижі у Сашка ковзани

 

4.Творче списування. Вставити потрібні за змістом слова.

 

Вдень на небі світить ……., а вночі …….,, Взимку сонце сходить …..,а влітку ………. .

 

Зима засипала все навкруги. Птахам взимку мало ……..   . Діти ……. Крилатих друзів.

Речення , зв'язок слів у реченні.                                                                                                                          

 

РЕЧЕННЯ

 

 1.Поширити речення за запитаннями.

 

1.Дівчата (що роблять?) (яку?) пісню. ( Коли? ) на полях досіяли ( що?).

У лісі ( хто?) знайшли( кого? )По морю ( що робив ?)  корабель. ( Хто поспішав?)  ( куди?) . (Що робить?) осінь по ( якій землі?). Білка ( що робить?) на зиму ( що?).( Як?) тарабанить дятел по ( чому? ). ( Який?) літак (що робить ?) над морем.

 

2. Складіть речення.

 

Пише, Іванко, гарно.

Сніг ,полями, над, закружляв.

Багато, у, лісі. Нашому. грибів.

Посадила, Маша. клумбу ,на. квіти.

Ми, літаком, до, Стамбулу, долетіли.

Ігровий, куточок, у, школі, нашій, є.

Падає ,пухнастий, доріжки, на, сніг, саду, в

Діти, пташок, взимку, підгодовують.

Озера, навколо, верби, розрослися

Над, річкою ,зорі, злотисті, гаснуть

 

3. Скласти і записати речення з словами.

Учитель, програміст, ковзани, серветка, літо, виразно, ува.

жно, синиця, крейда.

4. За поданими  розповідними реченнями утворити питальні

Діти гралися біля річки. Пишно розквітли мальви. У Віри гарна книжка. На сосні жив дятел. Біля парку будують  будинок. Вранці Єгор поспішає до школи. Микита старанно навчається. Добра звістка швидко по світу лине.

5. Побудувати спонукальні речення.

Діти бережіть книги. Олено не малюй в підручниках. Кіро допоможи дідусеві.

Прилітайте  гуси до  рідної  землі. Школярі не грайте біля дороги. Діти не ходіть на крихкий лід. Пишіть чисто і охайно. Слухайте уважно. Будь уважним на уроці.                                                                                                                       

 

6. Перебудуйте  в розповідні речення

 

Діти , бережіть книги !  Вероніко, полий квіти ! Ігор, допоможи бабусі! Прилітайте , журавлі, до рідної землі! Шануйте кожну крихту хліба! Мийте руки перед  їдою!

7. Встановіть зв'язок слів у реченні.

Олесь чудово читає вірші. Матуся перевіряє уроки у Соні. Соня працює вчителькою у школі. Зимове сонце світить та не гріє. Іванко гарно виконав завдання. Гніздечко птахів сховалося у пшениці .Золоте море жита колишеться на вітру. Спіймав ведмідь у барлогу мишу. Прийшла кізонька до швидкої річки.

Глибоко риє лисичка нори.

 

 

 

 

 

 

1.Поререджувальні зорово -слухові диктанти .

 

Ми живемо у Харкові. Біля нашого міста протікають ріки Харків, Лопань, Уди. .Видатна співачка Клавдія Шульженко – харків’янка. У нашому місті встановлено пам’ятник Тарасу Григоровичу Шевченко.

 

 

Азія найбільший материк  на планеті Земля. В Азіі розташовані такі держави : Китай Індія  Японія . Столиця  Японії місто Токіо. Головне місто Китаю - Пекін. Делі ділова столиця  Індії.

 

Антоніна Петренко і Людмила Шкутенко – подруги. Дівчата часто відвідують читальню. Там вони читають твори Олени пчілки , Лесі Українки.

 

Мою вчительку звуть Антоніна Іванівна Петренко. Вона добре розуміється у ..своїй справі. Сьогодні ми писали твір за творами Олеся Гончара.

 

 Вибіркові диктанти.

 

Олена читає байки Леоніда Глібова. Іванко любить читати книжки Івана Франка.

 

Сергійко та Сашко люблять собак. У Сергійка такса Соня. У Сашка пудель Артамон. Хлопці кожного ранку  виулюють своїх улюбленців.

 

Моя бабуся живе у Києві. На вулиці Петра Конишевського.  Поряд з її домом парк імені  Лесі Українки.

 

 

 ТВОРЧІ ДИКТАНТИ

1.У якому місті ти живеш?

2,На якій вулиці ти живеш?

3. Які ріки протікають твоїм містом?

4.Яка найбільша ріка в Україні?

5. У яке море впадає ріка Дніпро?

6. Яке місто є столицею України?

7. Як тебе звати?

8, Як звати твою маму?

9. Як звати твою бабусю,дідуся?

10

Де ти відпочивав улітку?

Куди б ти хотів поїхати на екскурсію?

 

  Перевірочні роботи .

 

Через всю Україну протікає  велична ріка Дніпро. На її берегах побудовано такі міста, як Київ, Запоріжжя, Дніпро, Канів.

 

Катерина Сергіївна розповіла учням про Тараса Шевченка. Великий український поет народився  у селі Моринці.

 

Закінчилися літні канікули. Таня і Саша йдуть до школи. Таня взяла з собою листівки про місто Львів. Саша приніс магніти з зображенням міста Світловодськ. Оленка принесла канарку Тосю.

 

ПЕРЕВІРОЧНІ ЗАВДАННЯ

 

1.Від поданих імен утвори дитячі.

Іван – Іванко, Марина - ………, Андрій - ………, Роман - ………, Петро - ……..,

Оксана – ………..

2

. Подумай яку букву пропущено у слові :  - ашко, - нгеліна, - іра, -тепан, - ван,

  • иїв, - арків, - зія, -вропа, - ндія, - итай, -країна, - ністер, -орне море, -евченко.

Запиши своє імя та прізвище.

Запиши імя та по батькові твоєї мами ( тата)

Запиши назву міста де ти живеш,вулицю на якій твій будинок.

 

doc
Додано
11 травня
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку