Тест Діагностична робота з мовно-літературної галузі .Підсумкова за 2 клас НУШ

Про матеріал
Дана діагностична робота зорієнтована на реалізацію компетентнісного підходу до навчання з української мови у 2 класі НУШ . Складається із завдань, спрямованих на формування та перевірку сформованості компетентності з української мови в учнів. Підготувала : Ливрінц В.В.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови №

Дата________________________________________

Уч______________ 2-     класу  _________________________________________________                                 (Прізвище ,ім’я)

 

 1.Уважно  прочитай текст  та виконай завдання 2-5

 

                                                                                        ПЕРЕКИНУТА ШПАКIВНЯ

Плаче шпак уранцi пiсля зливи,

  Де шумлять на греблi явори,

Що шпакiвню вiтер чорногривий

Перекинув денцем догори.

Борсаються бiднi шпаченята,

Як його зарадити бiдi?

Клiпають iз пiтьми оченятами:

— Випадемо, татку, що тодi?

Ще якби ïм день чи пiвтораднi,

Ще якби ïм днiв хоча б iз п'ять!

Бо вони ще ж зовсiм безпораднi, —

Падаючи, ще не полетять. Як же, хлопцi, хатку ви прибили,

Що ïï порушили вiтри?!

Плаче шпак уранцi пiсля зливи,

Де шумлять на греблi явори...

Ліна Костенко

2.   Твір Ліни Костенко  «Перекинута шпаківня» це:    а) Казка

   б) Реклама

   в) Вірш

   г) Верлібр

3.   Знайди у тексті  речення із звертанням. Запиши.

 

 

4.Познач рядок , де записані ФОРМИ того самого  слова:

                          Плач, плаче , плачем

                            Заплакав, плач, плакса

                          Плаче, плаксивий, ридання

5.Підкресли у тексті СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ слова до слова ШПАК.

 

6.Встанови відповідність.

1.Борсаються,зарадити,порушили.                                    А)Іменники

2.Чорногривий,бідні,безпорадні.                                        Б)Прикметники

3.Шпаченята,греблі,вітри.                                                      В)Дієслова

    

 

А

Б

В

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

7.   Познач, у якому рядку ЗАКІНЧЕННЯ слів визначені правильно.

            Вітер     , вітри

                Вітер  , вітри

            Вітер      , вітри     

8.   Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

           

 

pdf
Додано
11 травня 2020
Переглядів
4851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку