Діагностична робота з української мови №
Дата________________________________________
Уч______________ 2- класу _________________________________________________ (Прізвище ,ім’я)
1.Уважно прочитай текст та виконай завдання 2-5
ПЕРЕКИНУТА ШПАКIВНЯ
Плаче шпак уранцi пiсля зливи,
Де шумлять на греблi явори,
Що шпакiвню вiтер чорногривий
Перекинув денцем догори.
Борсаються бiднi шпаченята,
Як його зарадити бiдi?
Клiпають iз пiтьми оченятами:
— Випадемо, татку, що тодi?
Ще якби ïм день чи пiвтораднi,
Ще якби ïм днiв хоча б iз п'ять!
Бо вони ще ж зовсiм безпораднi, —
Падаючи, ще не полетять. Як же, хлопцi, хатку ви прибили,
Що ïï порушили вiтри?!
Плаче шпак уранцi пiсля зливи,
Де шумлять на греблi явори...
Ліна Костенко
2. Твір Ліни Костенко «Перекинута шпаківня» це: а) Казка
б) Реклама
в) Вірш
г) Верлібр
3. Знайди у тексті речення із звертанням. Запиши.
4.Познач рядок , де записані ФОРМИ того самого слова:
Плач, плаче , плачем
Заплакав, плач, плакса
Плаче, плаксивий, ридання
5.Підкресли у тексті СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ слова до слова ШПАК.
6.Встанови відповідність.
1.Борсаються,зарадити,порушили. А)Іменники
2.Чорногривий,бідні,безпорадні. Б)Прикметники
3.Шпаченята,греблі,вітри. В)Дієслова
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
7. Познач, у якому рядку ЗАКІНЧЕННЯ слів визначені правильно.
Вітер , вітри
Вітер , вітри
Вітер , вітри
8. Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________