Діагностика педагогів середніх груп

Про матеріал
Діагностика педагогів середніх груп щодо обізнаності вимог Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина», затверджену наказом МОН України від 09.11.2015 року
Перегляд файлу

Діагностика педагогів середніх груп щодо обізнаності вимог Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина», затверджену наказом МОН України від 09.11.2015 року

ПІБ_____________________________________________________

Виберіть єдиний правильний варіант відповіді

1.Провідна діяльність дітей середньої групи  ( п’ятого року життя):

  • ігрова;
  • предметно-маніпулятивна;
  • сюжетно-рольова гра.

2. Провідна потреба дітей середньої групи  ( п’ятого року життя):

  • пізнавальна активність;
  • в активному пізнанні оточуючого світу, спілкуванні, визнанні, самостійності;
  • в творчій активності та спілкуванні.

3.Провідна функція ( психічний процес ) дітей середньої групи  ( п’ятого року життя):

  • наочно-образне мислення;
  • сприймання;
  • уява.

4. Новоутворення психічного розвитку дітей середньої групи  ( п’ятого року життя):

  • формування контролюючої  функції  мовлення, елементів творчої уяви в сюжетно-рольовій грі та елементи довільності;
  • формування почуття гідності і сорому, ставлення до оточення;
  • формування передбачення результату діяльності, активної  плануючої функції мовлення.

5. Тривалість групових занять у дітей середньої групи  ( п’ятого року життя):

  • 15 хв
  • 20 хв
  • 10 хв

6. Тривалість фізкультурних занять у дітей середньої групи  ( п’ятого року життя):

  • 20-25 хв
  • 25-30  хв
  • 15 хв

7.У дітей середньої групи  ( п’ятого року життя) необхідно формувати такі культурно-гігієнічні навички:

  • Продовжувати формувати у дітей навички охайності під час їжі. Навчити дітей самостійно засукувати рукава, мити руки і обличчя, правильно користуватися милом, не мочити одяг, насухо витирати обличчя і руки, вішати рушник на місце. Вчити своєчасно користуватися носовичком, туалетом. Виховувати акуратність, уміння помічати та усувати самому чи за допомогою дорослих неохайність зовнішнього вигляду та одягу.
  • Привчати дітей без примусу самостійно та акуратно, не поспішаючи їсти, пережовувати їжу з закритим ротом, тримати ложку у правій руці, користуватися серветкою, дякувати, виходячи з-за столу, тихо підсувати стілець. Вчити дітей закочувати рукава під час умивання, мити руки та обличчя, не розбризкуючи воду, правильно користуватися милом, насухо витирати руки та обличчя індивідуальним рушником, користуватися носовичком. Привчати самостійно одягатися та роздягатися, у певній послідовності складати свої речі, знати порядок одягання та роздягання, дотримуватись охайності в одязі.
  • Удосконалювати навич ки культури прийняття їжі. Вчити правильно сидіти за столом.Учити дітей самостійно вмиватися, стежити за чистотою своїх рук.Привчати правильно чистити зуби і причісуватись; під час кашлю відвертатися, прикриваючи рот носовою хустинкою.

 

8. Стрибки в довжину з місця для дітей cереднього дошкільного віку здійснюються на відстані:

  • 50 -55 см
  • 80 см
  • 40 см

9. Кидати м’яч вихователю обома руками знизу, ловити м’яч, кинутий вихователем здійснюються на відстані:

  •  1,5 м-2 м;
  •  2- 2,5 м;
  •  1 м

10. Для виконання загально-розвиваючих вправ діти дітей середньої групи  ( п’ятого року життя) перешиковуються:

  • в коло
  • в ланки невеликими групами за орієнтирами
  • в колони трійками або четвірками за ведучими

11. Піші переходи долають у звичному для дітей темпі тривалістю:

  • 15-20 хв в кожну сторону
  • 20-30 хв в кожну сторону
  • 30-35 хв. в кожну сторону

12. В середній групі заняття з фізичної культури складається з ___органічно пов’язаних між собою частин:

Зміст кожної з частин коротко напишіть_____________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13.Кожна загально-розвиваюча вправа в середній групі  повторюється:

  • 3-4 рази;
  • 5-6 разів;
  • 6-8 разів;

14. Кількість підстрибувань в середній групі  під час виконання загально-розвиваючих вправ:

  • 8-10 раз;
  • 10-12 раз;
  • 12-16 раз.

15. Основні  завдання  з розділу «Ми розповідаємо» освітньої лінії «Мовлення дитини»:

  • Вчити складати в іграх невеликі загадки — описи предметів та іграшок, за якими безпосередньо спостерігають; описові загадки про добре знайомі іграшки, предмети, за якими безпосередньо не спостерігають; порівняльний опис двох іграшок, картинок; описувати добре знайомі сюжетні та предметні картини; сюжетні розповіді за добре знайомим змістом картини; з допомогою вихователя складати розповіді про іграшку.
  • Вчити переказувати зміст добре знайомих літературних творів (казок, коротких оповідань) за допомогою навідних запитань дорослого та сумісного переказу, відтворюючи послідовність подій, передаючи мову персонажів. Вчити будувати короткі (з 2–3 речень) описові та сюжетні розповіді про іграшки, тварин, за дидактичними картинами з допомогою запитань вихователя та спільного мовлення.
  • Вчити слухати пояснення, невеличку сюжетну розповідь вихователя, слідкувати за ходом розповіді, на прохання брати участь у ній (вставляти добре знайомі слова, закінчувати просте речення), розуміти і відповідати на запитання за її змістом, розмовляти фразами з 3–5 слів. Розвивати уміння за допомогою вихователя читати напам’ять утішки,невеликі вірші, переказувати добре знайомі казки. Формувати у дітей вміння узгоджувати слова з рухами під час виконання мовленнєво-рухливих вправ.

16. Розділ «Соціальний світ» включає такі теми педагогічної роботи:

  • родина, людина серед людей, наш дитячий садок, привчаємось працювати
  • родина, людина серед людей, наш дитячий садок, різних професій у світі багато, економічне виховання, Україна - рідний край, вогонь і діти, світлофор-моргайко;
  • родина, наш дитячий садок, діти і дорослі, ввічливі малята, різних професій у світі багато, економічне виховання, вогонь і діти, світлофор-моргайко;

 

17. Зазначте тематику сюжетно-рольових ігор дітей середнього дошкільного віку:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18. Освітні завдання освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» передбачають:

  • Дати дітям знання про різноманітні явища та об’єкти природи: назви, основні особливості зовнішнього вигляду, пристосування до умов життя рослин і тварин; вплив

явищ природи на життя і розвиток живих істот. Виховувати емоційне ставлення до природи: вміння помічати її красу і тендітність, милуватися об’єктами та явищами, бажання долучатися до праці в природі. Вчити елементарним діям з поліпшення природного середовища (прибирання ділянки, догляд за рослинами, допомога тваринам).

  • Розвивати цілісне сприйняття природи у гармонійному поєднанні пізнавальних, етичних, естетичних, практичних мотивів взаємодії з нею. Дати знання про доступні розумінню дітей явища та об’єкти природи, представників рослинного і тваринного світу: назву, найбільш характерні особливості, правила взаємодії.
  • Розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи. Збагачувати уявлення про зв’язки між явищами та об’єктами природи, залежність природи від діяльності та ставлення до неї людини. Розширювати знання про різноманітні середовища існування рослин і тварин. Формувати вміння помічати красу та естетичну своєрідність природи у різні пори року, вчити насолоджуватися спогляданням. Залучати дітей до різних видів діяльності у природі (спостережень, ігор, праці), різних форм освоєння природно прекрасного. Виховувати шанобливе ставлення до всіх виявів життя. Формувати доцільну поведінку в природі.

19. З якими кольорами продовжують знайомити дітей в середній групі:

  • червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, білий, чорний.
  • червоний, білий, жовтий, зелений
  • червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, білий, чорний та називати  відтінки основних кольорів від найтемнішого до найсвітлішого

20. Дітей в середній групі  вправляють у визначенні кількості предметів способом перелічування у множині в прямому і зворотному порядку в межах :

  • 3
  • 5
  • 10

21. Дітей середнього дошкільного віку вчать порівнювати однакові та різні за розміром предмети за:

 

  • величиною і формою  та заохочують до використання у мовлені слів

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • довжиною , висотою , товщиною, шириною та заохочують до використання у мовлені слів___________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • величиною, довжиною, висотою  та заохочують до використання у мовлені слів__________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

21. Дітей середнього дошкільного віку вправляють у розрізненні таких форм:

  • круг, квадрат, трикутник, чотирикутник
  • кулі, кубика, цеглинки, круга, квадрата
  • круг, квадрат, трикутник, чотирикутник, ромб, п’ятикутник

22. Дітей середнього дошкільного віку орієнтують з такими часовими поняттями:

  • частинами доби (ранок, день, вечір,ніч), порами року, часовими відношеннями ( тепер-пізніше, спочатку – потім, учора –завтра)
  • частинами доби (ранок, день, вечір, ніч), порами року, часовим и відношеннями ( тепер-пізніше, спочатку – потім, учора –завтра, швидше-повільніше)
  • частинами доби (ранок, день, вечір, ніч), порами року, часовим и відношеннями ( тепер-пізніше, спочатку – потім, учора –завтра, швидше-повільніше), днями тижня

23. Діти середнього дошкільного віку конструюють з:

  • будівельного матеріалу, з деталей конструкторів, з паперу та картону, з природного матеріалу, з викидних матеріалів
  • будівельного матеріалу, з деталей конструкторів, з паперу
  • будівельного матеріалу, з деталей конструкторів, з паперу, з природного матеріалу, з викидних матеріалів

24. Зміст педагогічної роботи з малювання дітей середнього дошкільного віку:

  • Вчити малюванню з натури (на пленері), за уявою. Вчити використовувати силуети різних зображень для обведення пензликами різних номерів (№ 1, 2, 3). Навчати технікам зафарбовування, створення тла. Вчити елементам декорування предметів, використовуючи українські народні регіональні традиції та сучасні підходи, що застосовуються у декоративно-ужитковому мистецтві.
  • Продовжувати вчити дітей користуватися олівцями, пензлем і фарбами, домальовувати деталі, зафарбовувати предмет не виходячи за його контур. Вчити змішувати фарби для утворення іншого кольору, використовуючи ігрові прийоми та нескладне експериментування. Навчати розташовувати зображення на аркуші таким чином, щоб воно мало естетичний вигляд; створювати малюнки, використовуючи різні засоби виразності (колір, форму, композицію). Продовжувати використовувати нетрадиційні техніки малювання, формувати у дітей естетичний смак.
  • Вчити дітей передавати у малюнку форму і колір предмета; малювати прямі, похилі й округлі лінії; зафарбовувати зображення широкими мазками. Використовувати нетрадиційні техніки малювання (штампування, малювання пальчиками, долоньками, по вологому, крихітними повітряними кульками). Вчити використовувати білу фарбу для утворення відтінків кольору, пензлик — для домальовування окремих елементів зображення (наприклад: гарбуз дитина малює «печаткою»- картоплинкою, а хвостик домальовує пензлем), палітру, кольорову крейду, воскові олівці

25. Дітей середнього дошкільного віку вчать аплікувати, ставлячи завдання:

  • Вчити дітей користуватися ножицями, вирізати по прямій, косій та округлій формах. Вчити дітей охайно користуватися клеєм, пензликами для наклеювання, підставками для пензликів, серветками для промокання.
  • Продовжувати навчати правильно користуватися ножицями, використовувати раціональні прийоми симетричного вирізання з паперу, складеного навпіл. Навчати технікам обривання та силуетного вирізання. Навчати прийомам використання в аплікації різних предметів (засушених частин рослин, шматочків шкіри, тканин, хутра, намистинок, пайєток, пір’я). Знайомити та вправляти у техніці квілінгу.
  • Формувати у дітей уміння користуватися папером, клейстером. Формувати уявлення про властивості предметів, які використовуються на заняттях з аплікації. Вчити виготовляти кульки з м’якого паперу (серветок) та наклеювати їх на шаблон.

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2020
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку