Відповіді до діагностики педагогів груп раннього віку

Про матеріал
Відповіді до діагностики педагогів груп раннього віку щодо обізнаності вимог Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина», затверджену наказом МОН України від 09.11.2015 р.
Перегляд файлу

Діагностика педагогів груп раннього віку щодо обізнаності вимог Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина», затверджену наказом МОН України від 09.11.2015 р.

ПІБ_____________________________________________________

Виберіть єдиний правильний варіант відповіді

 

1.Провідна діяльність дітей  раннього  віку (третього року життя):

  • ігрова;
  • предметно-маніпулятивна;
  • навчальна.

2. Провідна потреба дітей раннього  віку (третього року життя):

  • у спілкуванні з дорослими та однолітками, у любові та повазі;
  • в активному пізнанні оточуючого світу, спілкуванні, визнанні, самостійності;
  • в творчій активності та спілкуванні.

3.Провідна функція ( психічний процес ) раннього  віку (третього року життя):

  • наочно-образне мислення;
  • сприймання;
  • уява.

4. Симптомами кризи трьох років є:

  • впертість у поведінці, протест, негативізм в поведінці дитини
  • прагнення ставити запитання та експериментувати
  • освоєння рольової поведінки як найбільш адекватної форми соціальної активності

5. Тривалість групових занять у дітей раннього  віку (третього року життя):

  • 15 хв
  • 10 хв
  • 5 хв

6. Тривалість фізкультурних занять у дітей раннього  віку (третього року життя):

  • 20-25 хв
  • 15 хв
  • 10 хв

7.У дітей раннього віку необхідно формувати такі культурно-гігієнічні навички:

  • Продовжувати формувати у дітей навички охайності під час їжі. Навчити дітей самостійно засукувати рукава, мити руки і обличчя, правильно користуватися милом, не мочити одяг, насухо витирати обличчя і руки, вішати рушник на місце. Вчити своєчасно користуватися носовичком, туалетом. Виховувати акуратність, уміння помічати та усувати самому чи за допомогою дорослих неохайність зовнішнього вигляду та одягу.
  • Привчати дітей без примусу самостійно та акуратно, не поспішаючи їсти, пережовувати їжу з закритим ротом, тримати ложку у правій руці, користуватися серветкою, дякувати, виходячи з-за столу, тихо підсувати стілець. Вчити дітей закочувати рукава під час умивання, мити руки та обличчя, не розбризкуючи воду, правильно користуватися милом, насухо витирати руки та обличчя індивідуальним рушником, користуватися носовичком. Привчати самостійно одягатися та роздягатися, у певній послідовності складати свої речі, знати порядок одягання та роздягання, дотримуватись охайності в одязі.
  • Удосконалювати навич ки культури прийняття їжі. Вчити правильно сидіти за столом.Учити дітей самостійно вмиватися, стежити за чистотою своїх рук.Привчати правильно чистити зуби і причісуватись; під час кашлю відвертатися, прикриваючи рот носовою хустинкою.

 

8. Кількість стрибків  для дітей раннього  віку (третього року життя) загально-розвиваючого комплексу становить:

  • 7-8 стрибків
  • 8-10 стрибків
  • 6-7 стрибків

9. Повторюваність вправ для дітей раннього  віку (третього року життя) загально-розвиваючого комплексу становить:

  • 4-5 разів
  • 3-4 рази
  • 5-6 разів

10. Кидати м’яч вихователю обома руками знизу, котити  м’яч  здійснюються на відстані:

  • 1- 1,5 м
  •  2 м
  •  0,5 м

11. Для виконання загально-розвиваючих вправ діти раннього  віку (третього року життя) шикуються:

  • в коло
  • в шеренгу невеликими групами за орієнтиром
  • в колони трійками або четвірками за ведучими

12. Піші переходи долають у звичному для дітей темпі тривалістю:

  • 15-20 хв в кожну сторону
  • 20-25 хв в кожну сторону
  • немає

13.  Основні  завдання  з розділу «Ми розповідаємо» освітньої лінії «Мовлення дитини»:

  • Вчити складати в іграх невеликі загадки — описи предметів та іграшок, за якими безпосередньо спостерігають; описові загадки про добре знайомі іграшки, предмети, за якими безпосередньо не спостерігають; порівняльний опис двох іграшок, картинок; описувати добре знайомі сюжетні та предметні картини; сюжетні розповіді за добре знайомим змістом картини; з допомогою вихователя складати розповіді про іграшку.
  • Вчити переказувати зміст добре знайомих літературних творів (казок, коротких оповідань) за допомогою навідних запитань дорослого та сумісного переказу, відтворюючи послідовність подій, передаючи мову персонажів. Вчити будувати короткі (з 2–3 речень) описові та сюжетні розповіді про іграшки, тварин, за дидактичними картинами з допомогою запитань вихователя та спільного мовлення.
  • Вчити слухати пояснення, невеличку сюжетну розповідь вихователя, слідкувати за ходом розповіді, на прохання брати участь у ній (вставляти добре знайомі слова, закінчувати просте речення), розуміти і відповідати на запитання за її змістом, розмовляти фразами з 3–5 слів. Розвивати уміння за допомогою вихователя читати напам’ять утішки,невеликі вірші, переказувати добре знайомі казки. Формувати у дітей вміння узгоджувати слова з рухами під час виконання мовленнєво-рухливих вправ.

14. Розділ «Соціальний світ» включає такі теми педагогічної роботи:

  • родина, людина серед людей, наш дитячий садок, привчаємось працювати
  • родина, людина серед людей, наш дитячий садок, різних професій у світі багато, економічне виховання, Україна - рідний край, вогонь і діти, світлофор-моргайко;
  • родина, наш дитячий садок, діти і дорослі, ввічливі малята, різних професій у світі багато, економічне виховання, вогонь і діти, світлофор-моргайко;

 

15. Зазначте тематику сюжетно-рольових ігор дітей  раннього  віку (третього року життя)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

16. Освітні завдання освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» передбачають:

  • Дати дітям знання про різноманітні явища та об’єкти природи: назви, основні особливості зовнішнього вигляду, пристосування до умов життя рослин і тварин; вплив

явищ природи на життя і розвиток живих істот. Виховувати емоційне ставлення до природи: вміння помічати її красу і тендітність, милуватися об’єктами та явищами, бажання долучатися до праці в природі. Вчити елементарним діям з поліпшення природного середовища (прибирання ділянки, догляд за рослинами, допомога тваринам).

  • Розвивати цілісне сприйняття природи у гармонійному поєднанні пізнавальних, етичних, естетичних, практичних мотивів взаємодії з нею. Дати знання про доступні розумінню дітей явища та об’єкти природи, представників рослинного і тваринного світу: назву, найбільш характерні особливості, правила взаємодії.
  • Розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи. Збагачувати уявлення про зв’язки між явищами та об’єктами природи, залежність природи від діяльності та ставлення до неї людини. Розширювати знання про різноманітні середовища існування рослин і тварин. Формувати вміння помічати красу та естетичну своєрідність природи у різні пори року, вчити насолоджуватися спогляданням. Залучати дітей до різних видів діяльності у природі (спостережень, ігор, праці), різних форм освоєння природно прекрасного. Виховувати шанобливе ставлення до всіх виявів життя. Формувати доцільну поведінку в природі.

17. З якими кольорами продовжують знайомити та вчать розрізняти  дітей  раннього  віку (третього року життя) :

  • червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, білий, чорний.
  • червоний, білий, жовтий, зелений
  • червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, білий, чорний та їх відтінки

18. Дітей раннього  віку (третього року життя)  вправляють у визначенні кількості предметів способом перелічування у множині в межах :

  • 3
  • 5
  • багато, мало,  один (два, три)

19. Дітей  раннього  віку (третього року життя)  вчать порівнювати однакові та різні за розміром предмети за:

 

  • величиною і розміром  та заохочують до використання у мовленні слів

______________________________________________________________________________________________________________________________

  • довжиною , висотою , товщиною, шириною та заохочують до використання у мовлені слів_______________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

  • величиною, довжиною, висотою  та заохочують до використання у мовлені слів____________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

20. Дітей раннього  віку (третього року життя) вправляють у розрізненні таких форм:

  • круг, квадрат, трикутник, чотирикутник
  • кулі, кубика, цеглинки, круга, квадрата
  • круг, квадрат, трикутник, чотирикутник, ромб, п’ятикутник

21. Діти  раннього  віку (третього року життя) конструюють з:

  • будівельного матеріалу
  • будівельного матеріалу, з деталей конструкторів, з паперу
  • будівельного матеріалу, з деталей конструкторів, з паперу, з природного матеріалу, з викидних матеріалів

22. Зміст педагогічної роботи з малювання  дітей раннього  віку (третього року життя):

  • Учити правильно користуватися образотворчими засобами: кольоровою крейдою, пензликами, м’якими олівцями. Пропонувати техніки малювання: долоньками, пальчиками; водою; штампами, крейдою, гуашевими фарбами, олівцями. Навчати дітей елементарних способів створення зображення на папері, використовуючи лінії, плями, крапки, мазки та їх поєднання. Розвивати формоутворювальні рухи руки, дрібну мускулатуру пальців рук.
  • Продовжувати вчити дітей користуватися олівцями, пензлем і фарбами, домальовувати деталі, зафарбовувати предмет не виходячи за його контур. Вчити змішувати фарби для утворення іншого кольору, використовуючи ігрові прийоми та нескладне експериментування.
  • Вчити дітей передавати у малюнку форму і колір предмета; малювати прямі, похилі й округлі лінії; зафарбовувати зображення широкими мазками. Використовувати нетрадиційні техніки малювання (штампування, малювання пальчиками, долоньками, по вологому, крихітними повітряними кульками). Вчити використовувати білу фарбу для утворення відтінків кольору, пензлик — для домальовування окремих елементів зображення (наприклад: гарбуз дитина малює «печаткою»- картоплинкою, а хвостик домальовує пензлем), палітру, кольорову крейду, воскові олівці

23. Дітей раннього  віку (третього року життя) вчать користуватися та ліпити з таких матеріалів:

  • солоне тісто,глина, Учити прийомам розкочування, розплющування, вдавлювання, прищипування, витягування, з’єднання частин. Залучати до створення колективних робіт.
  • солоне тісто, глина, пластилін, користуватися стеками та підставками та декоративним прийомам ліплення ( гравірування, нанесення рельєфів стекою та штампиками)
  • солоне тісто, глина, користуватися стеками та підставками та прийомам ліплення (прийомам розкочування, розплющування, вдавлювання, прищипування, витягування, з’єднання частин. Залучати до створення колективних робіт.)

 

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2020
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку