Діагностувальна контрольна робота №2 з теми :"Множення натуральних чисел. Відрізки. Кути"

Про матеріал
Матеріал стане в нагоді вчителям-предметникам під час проведення комплексної підсумкової роботи з математики в 5 класі. Контрольна робота містить 2 варіанти з групами результатів відповідно до підручника Г. Бевз
Перегляд файлу

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 2

МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВІДРІЗКИ. КУТИ

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Ламана має шість рівних ланок довжиною по 4см кожна. Знайти довжину ламаної.
а) 10см;  б) 13см;  в) 34см;  г) 24см.

1

1

1

2.МАК=125°. Визначити вид даного кута.
а) гострий;  б) прямий;  в) тупий;  г) розгорнутий.

1

0

1

3. На скільки градусів прямий кут менший від кута 120°?
а) 60°;  б) 30°;  в) 20°;  г) 90°.

1

1

1

4.На шкалі між сусідніми числами 30 і 60 є два штрихи. Знайти ціну поділки цієї шкали.

а) 15;  б) 30;  в) 20;  г) 10.

1

1

1

5. Знайти добуток 9∙25∙4.

а) 800;  б) 700;  в) 900;  г) 1000.

1

1

1

6. Точка М належить відрізку АВ, МВ=4см, АВ=9см. Знайти довжину відрізка АМ.

а) 13см;  б) 4см;  в) 9см;  г) 5см.

1

1

1

7. Дано АОК=70°. ОМ – бісектриса даного кута. Знайти МОК. Виконати побудову.

1

1

1

8. Обчислити а) 513∙42;  б) 6217∙960.

0

1

1

9.Накреслити координатний промінь, одиничний відрізок якого дорівнює 1см. Позначити на ньому точки з координатами 3, 5, 7.

 

1

0

0

10.  Знайти значення виразу 834∙(145∙203-29 130)+804∙52.

 

1

3

1

11. Андрій їхав 3 год на автобусі зі швидкістю 45км/год а потім плив на катері 4год зі швидкістю 28км/год. Яку відстань проїхав Андрій за весь час руху?

3

2

3

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 2

 МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВІДРІЗКИ. КУТИ

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.  Ламана має чотири рівні ланки довжиною по 5см кожна. Знайти довжину ламаної.
а) 20см;  б) 13см;  в) 9см;  г) 14см.

1

1

1

2.∠МАК=75°. Визначити вид даного кута.
а) гострий;  б) прямий;  в) тупий;  г) розгорнутий.

1

0

1

3. На скільки градусів розгорнутий кут більший від кута 130°?
а) 60°;  б) 50°;  в) 40°;  г) 90°.

1

1

1

4. На шкалі між сусідніми числами 50 і 90 є чотири штрихи. Знайти ціну поділки цієї шкали.
а) 15;  б) 10;  в) 20;  г) 8.

1

1

1

5. Знайти добуток 125∙7∙8.
а) 8000;  б) 7000;  в) 9000;  г) 1000.

1

1

1

6. Точка К належить відрізку АВ, КВ=3см, КА=9см. Знайти довжину відрізка АВ.
а) 12см;  б) 3см;  в) 9см;  г) 6см.

1

1

1

7. ОМ – бісектриса даного кута АОР. АОМ=80°. Знайти АОР. Виконати побудову.

1

1

1

8.Обчислити а) 214∙57;  б) 5148∙670.

0

1

1

9.  Накреслити координатний промінь, одиничний відрізок якого дорівнює 1см. Позначити на ньому точки з координатами 2, 4, 6.

1

0

0

10. Знайти значення виразу 753∙(165∙307-50 249)+708∙63.

1

3

1

11. З одного міста в інше одночасно вирушили легкова і вантажна машини. Швидкість легкової машини 76км/год, швидкість вантажної 58км/год. Яка відстань була між ними через 4 години?

3

2

3

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
1623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку