5 клас
Математика
(210 годин, І семестр – 96 години, 6 годин на тиждень,
ІІ семестр – 114 годин, 6 годин на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
І семестр (96 годин) |
||||
І. Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі (14 годин) |
||||
Тема 1. Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі (14 годин) |
||||
1 |
|
Натуральні числа. Класи і розряди натуральних чисел |
|
|
2 |
|
Порівняння натуральних чисел |
|
|
3 |
|
Дії з натуральними числами |
|
|
4 |
|
Порядок дій |
|
|
5 |
|
Ділення з остачею. Властивість остачі |
|
|
6 |
|
Дробові числа |
|
|
7 |
|
Робота з даними |
|
|
8 |
|
Математичні вирази, рівності, нерівності |
|
|
9 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
10 |
|
Величини |
|
|
11 |
|
Розв’язування задач на рух |
|
|
12 |
|
Сюжетні задачі. Просторові відношення |
|
|
13 |
|
Геометричні фігури |
|
|
14 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
ІІ. Натуральні числа і дії з ними (82 години) |
||||
Тема 2. Натуральні числа (14 годин) |
||||
15 |
|
Натуральні числа. Ряд натуральних чисел. Найменше натуральне число. Число нуль |
|
|
16 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
17 |
|
Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
18 |
|
Точка. Відрізок. Довжина відрізка |
|
|
19 |
|
Вимірювання відрізків. Ламана |
|
|
20 |
|
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища |
|
|
21 |
|
Площина. Пряма. Промінь |
|
|
22 |
|
Шкала. Координатний промінь |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
23 |
|
Порівняння натуральних чисел з опорою на координатний промінь. Відстань між двома точками на координатному промені |
|
|
24 |
|
Порівняння натуральних чисел |
|
|
25 |
|
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін |
|
|
26 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
27 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
28 |
|
Контрольна робота № 2 «Натуральні числа» |
|
|
Тема 3. Додавання і віднімання натуральних чисел ( 12 годин) |
||||
29 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання натуральних чисел |
|
|
30 |
|
Додавання натуральних чисел |
|
|
31 |
|
Властивості додавання натуральних чисел |
|
|
32 |
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей додавання |
|
|
33 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
|
34 |
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
35 |
|
Віднімання натуральних чисел. |
|
|
36 |
|
Властивості віднімання натуральних чисел. Віднімання суми від числа. Віднімання числа від суми |
|
|
37 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
|
38 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
39 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
40 |
|
Контрольна робота № 3 «Додавання і віднімання натуральних чисел» |
|
|
Тема 4 . Рівняння (11 годин) |
||||
41 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази |
|
|
42 |
|
Формули |
|
|
43 |
|
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін |
|
|
44 |
|
Рівняння |
|
|
45 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
46 |
|
Рівняння що містять дужки |
|
|
47 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
48 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
|
49 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
50 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
51 |
|
Контрольна робота № 4 «Рівняння» |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Тема 5. Кути. Многокутники (11 годин) |
||||
52 |
|
Аналіз контрольної роботи. Кут. Позначення кутів. Величина кута |
|
|
53 |
|
Види кутів. Вимірювання кутів. Побудова кута |
|
|
54 |
|
Розв’язування вправ на побудову та вимірювання кутів |
|
|
55 |
|
Многокутник. Периметр многокутника. Рівні фігури. |
|
|
56 |
|
Трикутник. Периметр трикутника |
|
|
57 |
|
Види трикутників за сторонами. Види трикутників за кутами |
|
|
58 |
|
Прямокутник. Квадрат |
|
|
59 |
|
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища |
|
|
60 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
61 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
62 |
|
Контрольна робота № 5 «Кути. Многокутники» |
|
|
Тема 6. Множення натуральних чисел (10 годин) |
||||
63 |
|
Множення натуральних чисел |
|
|
64 |
|
Множення натуральних чисел. Переставна властивість множення |
|
|
65 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
|
66 |
|
Сполучна властивість множення. Розподільна властивість множення |
|
|
67 |
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей множення |
|
|
68 |
|
Спрощення виразів |
|
|
69 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
|
70 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
71 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
72 |
|
Контрольна робота № 6 «Множення натуральних чисел» |
|
|
Тема 7. Ділення натуральних чисел (11 годин) |
||||
73 |
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення натуральних чисел |
|
|
74 |
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
75 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
76 |
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
77 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
|
78 |
|
Ділення з остачею |
|
|
79 |
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
80 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
|
81 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
82 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
83 |
|
Контрольна робота № 7 «Ділення натуральних чисел». |
|
|
Тема 8. Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда (13 годин) |
||||
84 |
|
Аналіз контрольної роботи. Степінь числа. Дія піднесення до степеня |
|
|
85 |
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
|
86 |
|
Площа. Площа прямокутника |
|
|
87 |
|
Знаходження площі прямокутника і квадрата |
|
|
88 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. Куб |
|
|
89 |
|
Піраміда. Розгортка піраміди |
|
|
90 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
91 |
|
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища |
|
|
92 |
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
93 |
|
Робота з даними |
|
|
94 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
95 |
|
Контрольна робота № 8 «Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда». |
|
|
96 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
|
ІІ семестр (114 годин) |
||||
ІІІ. Дробові числа і дії над ними (годин) |
||||
Тема 9. Звичайні дроби (16 годин) |
||||
97 |
|
Уявлення про звичайні дроби |
|
|
98 |
|
Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами |
|
|
99 |
|
Правильні і неправильні дроби |
|
|
100 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками, правильних і неправильних дробів |
|
|
101 |
|
Порівняння звичайних дробів |
|
|
102 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
|
103 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
104 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
105 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
|
106 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
107 |
|
Мішані числа |
|
|
108 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
109 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. |
|
|
110 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
111 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
112 |
|
Контрольна робота № 9 «Звичайні дроби» |
|
|
Тема 10. Поняття десяткового дробу (14 годин) |
||||
113 |
|
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб |
|
|
114 |
|
Розряди десяткового дробу |
|
|
115 |
|
Запис і читання десяткових дробів |
|
|
116 |
|
Запис десяткових дробів. |
|
|
117 |
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
118 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
119 |
|
Округлення натуральних чисел |
|
|
120 |
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
121 |
|
Округлення чисел |
|
|
122 |
|
Округлення чисел як оціночна модель реальних ситуацій |
|
|
123 |
|
Прикидки та оцінки значень числових виразів |
|
|
124 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
125 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
126 |
|
Контрольна робота № 10 «Поняття десяткового дробу» |
|
|
Тема 11 Додавання і віднімання десяткових дробів (14 годин) |
||||
127 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
128 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
129 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів.. |
|
|
130 |
|
Рівняння з десятковими дробами |
|
|
131 |
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
132 |
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
133 |
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів.. |
|
|
134 |
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів… |
|
|
135 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
|
136 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
|
137 |
|
Задачі з десятковими дробами, які розв’язуються за допомогою рівнянь |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
138 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
139 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
140 |
|
Контрольна робота № 11 «Додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
|
Тема 12. Множення десяткових дробів (16 годин) |
||||
141 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткового дробу на 10, 100, 1000… |
|
|
142 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
143 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
144 |
|
Множення десяткових дробів.. |
|
|
145 |
|
Множення десяткових дробів… |
|
|
146 |
|
Множення десяткового дробу на 0,1; 0,01; 0,001.. |
|
|
147 |
|
Властивості множення десяткових дробів |
|
|
148 |
|
Прикидки та оцінки значень числових виразів |
|
|
149 |
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів |
|
|
150 |
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів. |
|
|
151 |
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів.. |
|
|
152 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
|
153 |
|
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін |
|
|
154 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
155 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
156 |
|
Контрольна робота № 12 «Множення десяткових дробів» |
|
|
Тема 13. Ділення десяткових дробів (16 годин) |
||||
157 |
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
158 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
|
|
159 |
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
160 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
161 |
|
Ділення десяткових дробів.. |
|
|
162 |
|
Ділення десяткових дробів… |
|
|
163 |
|
Прикидки та оцінки значень числових виразів |
|
|
164 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами |
|
|
165 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
166 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами.. |
|
|
167 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами… |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
168 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
|
169 |
|
Задачі з десятковими дробами, які розв’язуються за допомогою рівнянь. |
|
|
170 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
171 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
172 |
|
Контрольна робота № 13 «Ділення десяткових дробів» |
|
|
Тема 14. Середнє арифметичне. Відсотки (18 годин) |
||||
173 |
|
Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне |
|
|
174 |
|
Середнє арифметичне |
|
|
175 |
|
Використання середнього арифметичного для розв’язування задач практичного змісту |
|
|
176 |
|
Середнє значення величин |
|
|
177 |
|
Середнє значення величин. |
|
|
178 |
|
Відсотки. Відсотки та дріб |
|
|
179 |
|
Відсотки |
|
|
180 |
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
181 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками |
|
|
182 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
183 |
|
Знаходження числа за його відсотками |
|
|
184 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками.. |
|
|
185 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
|
186 |
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
187 |
|
Відсоткові розрахунки. |
|
|
188 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
|
189 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
190 |
|
Контрольна робота № 14 «Середнє арифметичне. Відсотки» |
|
|
IV. Повторення та систематизація навчального матеріалу. (20 годин) |
||||
Тема 15. Повторення й систематизація навчального матеріалу (20 годин) |
||||
191 |
|
Аналіз контрольної роботи. Натуральні числа. Арифметичні дії з натуральними числами |
|
|
192 |
|
Звичайні дроби |
|
|
193 |
|
Десяткові дроби |
|
|
194 |
|
Дії з десятковими і звичайними дробами |
|
|
195 |
|
Числові та буквенні вирази. Формули |
|
|
196 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
197 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
198 |
|
Степінь числа. Квадрат і куб числа |
|
|
199 |
|
Середнє арифметичне |
|
|
200 |
|
Відсотки |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
201 |
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
202 |
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
203 |
|
Розв’язування задач геометричного змісту |
|
|
204 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
205 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
206 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
207 |
|
Розв’язування задач практичної спрямованості |
|
|
208 |
|
Розв’язування задач логічного характеру |
|
|
209 |
|
Розв’язування задач підвищеної складності |
|
|
210 |
|
Підсумковий урок |
|
|