Діагностувальна контрольна робота

Про матеріал
Діагностувальна контрольна робота з математики для учнів 5 класу. Містить 6 варіантів трьох рівні складності: - середній (один варіант), - достатній (два варіанти), - високий (два варіанти + варіант з додатковим завданням). Також, містить бланк для самооцінювання.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА, 5 клас (Достатній рівень)

Діагностична контрольна робота. Варіант 1

 

1.    Записати цифрами:

а) шістнадцять тисяч двісті тридцять;       б) п’ятнадцять тисяч триста шістдесят.

2.    Порівняти дроби:

а)image                            б)image       

3.    Знайти значення виразу:

а)   (189 + 8 112 : 26) ∙ 95                 б)   (185 + 9 984 : 24) ∙ 87

4.    Розв’язати рівняння:

а)   х – 12 385 = 9 274   б)   х : 13 = 738   5.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): У суботу Оленка прочитала 28 сторінок, а в неділю — на 14 сторінок більше ніж у суботу. Скільки сумарно сторінок прочитала дівчинка за два дні?

 

image

 

МАТЕМАТИКА, 5 клас (Достатній рівень)

Діагностична контрольна робота. Варіант 2

 

1.    Записати цифрами:

а) дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят;      б) сімнадцять тисяч двісті тридцять.

2.    Порівняти дроби:

а)image                               б)image       

3.    Знайти значення виразу:

а)   (187 + 8 164 : 26) ∙ 97                 б)   (186 + 8 848 : 28) ∙ 89

4.    Розв’язати рівняння:

а)   х – 13 296 = 8 453     б)   х : 17 = 816     5.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): Сергійко спіймав 32 карасі, а Петрик — на 15 менше. Скільки карасів спіймали хлопчики разом?

             

МАТЕМАТИКА, 5 клас (Високий рівень)

Діагностична контрольна робота. Варіант 3

1.    Записати цифрами:

а) шістнадцять тисяч двісті тридцять;       б) п’ятнадцять тисяч триста шістдесят.

2.    Порівняти дроби:

а)image                            б)image       

3.    Знайти значення виразу:

а)   (189 + 8 112 : 26) ∙ 95                 б)   (185 + 9 984 : 24) ∙ 87

4.    Розв’язати рівняння:

а)   х – 12 385 = 9 274   б)   х : 13 = 738   5.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): У суботу Оленка прочитала 28 сторінок, а в неділю — на 14 сторінок більше ніж у суботу. Скільки сумарно сторінок прочитала дівчинка за два дні?  6.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): До обіду робітник зробив 21 деталь, а після обіду — в 3 рази більше. На скільки більше деталей він виготовив після обіду, ніж до обіду?

 

image

МАТЕМАТИКА, 5 клас (Високий рівень)

Діагностична контрольна робота. Варіант 4

1.    Записати цифрами:

а) дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят;      б) сімнадцять тисяч двісті тридцять.

2.    Порівняти дроби:

а)image                               б)image       

3.    Знайти значення виразу:

а)   (187 + 8 164 : 26) ∙ 97                 б)   (186 + 8 848 : 28) ∙ 89

4.    Розв’язати рівняння:

а)   х – 13 296 = 8 453     б)   х : 17 = 816     5.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): Сергійко спіймав 32 карасі, а Петрик — на 15 менше. Скільки карасів спіймали хлопчики разом?

 6.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): Перше ательє пошило 48 костюмів, а друге — в 3 рази менше. На скільки костюмів менше пошило друге ательє, ніж перше?

             

 

МАТЕМАТИКА, 5 клас (Середній) Діагностична контрольна робота. Варіант 5

1.    Записати цифрами:

а) шістнадцять тисяч двісті тридцять;       б) п’ятнадцять тисяч триста шістдесят.

2.    Порівняти дроби:

а)image                            б)image       

3.    Знайти значення виразу:

а)   (189 + 8 112) ∙ 95              б)   185 + 9 984 : 24

4.    Розв’язати рівняння:

а)   х – 12 385 = 9 274   б)   х + 1 304 = 7 398   5.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): У суботу Оленка прочитала 28 сторінок, а в неділю — на 14 сторінок більше ніж у суботу. Скільки сумарно сторінок прочитала дівчинка за два дні?

 

image

МАТЕМАТИКА, 5 клас (Високий рівень*)

Діагностична контрольна робота. Варіант 6

1.    Записати цифрами:

а) шістнадцять тисяч двісті тридцять;       б) п’ятнадцять тисяч триста шістдесят.

2.    Порівняти дроби:

а)image                            б)image       

3.    Знайти значення виразу:

а)   (189 + 8 112 : 26) ∙ 95                 б)   (185 + 9 984 : 24) ∙ 87

4.    Розв’язати рівняння:

а)   х – 12 385 = 9 274   б)   х : 13 = 738   в)   27 ∙ х = 8 208  5.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): У суботу Оленка прочитала 28 сторінок, а в неділю — на 14 сторінок більше ніж у суботу. Скільки сумарно сторінок прочитала дівчинка за два дні?  6.  Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): До обіду робітник зробив 21 деталь, а після обіду — в 3 рази більше. На скільки більше деталей він виготовив після обіду, ніж до обіду?

**7. Розв’язати задачу (Скорочений запис умови, Розв’язання, Відповідь): Підприємець за два дні продав 56 кг яблук. Першого дня він продав  image усієї кількості. На скільки менше кілограмів яблук продав підприємець першого дня, ніж другого?

             

Опитування для самоконтролю

САМООЦІНЮВАННЯ:

Запитання

 

Відповідь

 

1

Чи легкими були для тебе завдання?

image 

ТАК

image 

50 НА 50

image 

НІ

2

Як ти справився?

СУПЕР

НЕ ДУЖЕ

ПОГАНО

САМООЦІНЮВАННЯ:

Запитання

 

Відповідь

 

1

Чи легкими були для тебе завдання?

image 

ТАК

image 

50 НА 50

image 

НІ

2

Як ти справився?

СУПЕР

НЕ ДУЖЕ

ПОГАНО

САМООЦІНЮВАННЯ:

Запитання

 

Відповідь

 

1

Чи легкими були для тебе завдання?

image 

ТАК

image 

50 НА 50

image 

НІ

2

Як ти справився?

СУПЕР

НЕ ДУЖЕ

ПОГАНО

САМООЦІНЮВАННЯ:

Запитання

 

Відповідь

 

1

Чи легкими були для тебе завдання?

image 

ТАК

image 

50 НА 50

image 

НІ

2

Як ти справився?

СУПЕР

НЕ ДУЖЕ

ПОГАНО

 

pdf
Додано
12 березня
Переглядів
681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку