Діагностувальна (контрольна) робота 5 клас

Про матеріал
Перевірити рівень засвоєння учнями розділу "Будова слова. Орфографія" і сформованості відповідних орфографічних навичок
Перегляд файлу

Одинадцяте листопада

Діагностувальна робота 

Будова слова. Орфографія

І рівень

У завданнях 1-12 одна правильна відповідь. Правильна відповідь = 0,5 б.

1. Виділіть рядок, у якому вказані різні форми одного слова:

А)  вовк, вовчик, вовчище;

Б)  малий, маленький, малесенький, малим;

В)  пісня, піснею, у пісні .

2.Укажіть рядок,  у якому всі слова мають нульове закінчення:

А)  терен, ожеледь, перелісок, зайчик;

Б)  швидко, кріт, мрійник,  знання;

В)  путь, мудрість, степ, праворуч.

4.Укажіть слово з префіксом при-:

А) пр(е,и) хороша людина;

Б) пр(е,и) нести вчасно;

В) пр(е,и) сумна дівчинка

5. Незмінним є слово

А) літній;  Б) морозиво;  В) хліб;  Г) ходити

6. Указати рядок, де в усіх словах треба писати префікс пре-:

 А) пр….білий, пр….буток, пр….давити;

 Б) пр…смачний, пр….гарний, пр….мудрий;

 В) пр…злий, пр…смачний, пр…вітний.

7. Знайти речення, у якому під – є префіксом у слові:  

А) (Під) березу їжачок наносив сінця ріжок.

Б) Безпощадній зброї сміху я боюся (під) даватись.

В) Любив я скрип коліс (під) важкими возами в жнива.

8. Знайти слово, у якому є префікс і суфікс?

А) безкрилий;   Б) крилатий;    В) безкровний;    Г) безлад

9. Знайти рядок, у якому усі слова спільнокореневі:

А) біла, біле, білий;                  Б) білий, білка, побілка;

В) білий, біленький, біль;         В) білий, біленький, білити.

 

10. Знайти слово із закінченням:

А) хоробрість;  Б) голуб;  В) переробка;  Г) таксі.

11. Відшукати слово, де є префікс, корінь, суфікс, закінчення:

А) розв'язаний;   Б) пролісок;  В) прекрасно.

 

12. Укажіть рядок, у якому всі слова мають префікси або суфікси, що надають словам емоційного забарвлення:                                         

А) синочок,  зміюка, котик, преніжний, малесенький;

Б)  пень, воріженьки, тоненький, сад, денний;

В) прехороший, біленький,  зошитів,  хороший;

Г)  президент, райочок,  суничка, хвиля.

ІІ рівень

 

1. Розібрати подані слова за будовою. 1б.

Найтепліший, внизу, предивний, підлісок, ніченька.

 2. Замінити словосполучення словами з префіксами пре-, при-. Записувати відразу утворене слово                       1 б.

Наприклад: невеликий мороз – приморозило.

Посадка літака або парашута. Дуже злий. Дуже гострий. Добавлена частина будинка. Поява птахів навесні. Почепити іграшки на ялинку Дуже сміливий. Військовий на кордоні. Чудовий настрій. Без нього не може жити кожна людина

3. Записати у першому рядку 2-3 форми слова море, а в другому – 2-3 слова спільнокореневі з ним слова.  1 б.

ІІІ рівень

1.Написати твір-мініатюру «Чим пахне осінь» або «Вигадливі візерунки осені» (на вибір)  з використанням слів із префіксами пре-, при-.  3 б.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 листопада 2022
Переглядів
2834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку