Діагностувальна робота 1. Природа України

Про матеріал
У розробці представлені два варіанти роботи з теми "Природа України" за програмою НУШ-1 ( за редакцією О.Я.Савченко), підручник: Я досліджую світ, 4 клас. Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н. Павич. Також додані ключ, критерії і загальний бланк оцінювання.
Перегляд файлу

КЛЮЧ ДО ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ № 1

«Природа України»

 

Завдання

Компетентність за програмою

Показники у Свідоцтві досягнень

1

пояснює значення плану місцевості і карти; [4 ПРО 1.4]

ЯДС 1*. Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої та живої природи розрізняє рукотворні виготовлені з природничих та штучних матеріалів. досліджує природні об’єкти.

2

орієнтується на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак; [4 ПРО

1.5] визначає сторони горизонту по компасу;

[4 ПРО 1.4] називає способи орієнтування на місцевості; [4 ПРО 1.1]

ЯДС 4. Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

3

розпізнає: рівнини, гори, пагорби, яри;

ЯДС 1. Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої та живої природи розрізняє рукотворні виготовлені з природничих та штучних матеріалів, досліджує природні об’єкти.

4

знає зміст основних символів держави (Гімн, Прапор, Герб, рідна мова); пояснює що таке демократія [4 ГІО 8.3]

 

5

має уявлення про права та обов’язки; право на життя; рівноправність людей, право кожного на захист, любов і піклування; право на працю, захист, відпочинок; право на освіту; [4 ГІО 6.2]

наводить приклади, відповідальності за скоєні правопорушення;

ЯДС 9. Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами.

6

цікавиться іншими країнами, країнами- сусідами; [4 ГІО 3.2]

ЯДС 5. Знаходить та показує на карті Україну, материки, океани, та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

*ЯДС 1 –  відсилка  до показників  Свідоцтва досягнень учнів: ЯДС – галузь, 1 – номер показника у Свідоцтві досягнень.

Діагностувальна робота № 1

«Природа України» Прізвище, ім′я         

Варіант 1

Вітаю, друже! Запрошую тебе до невеличкої пригоди. Тобі знадобляться твої знання і вміння з розділу «Природа України».

Перед тобою план острова Козацька вдача. На острові заховані старовинні козацькі скарби. На плані місцевості вони позначені жовтою зірочкою.

1.     Деякі елементи плану місцевості не підписані. Пригадай, що позначають позначки на плані і підпиши їх.

 

image

2.     Запиши відповіді, користуючись планом місцевості:

image

Шукачі скарбів вирушили  вранці на захід  до пагорбів Долі. В якому напрямі вони будуть повертатися?_________________________________________

Визнач сторону горизонту, де знаходиться с. Радісне відносно р. Широкої.   ___

Шукачі скарбів йшли з лісу Затишка до водоспаду Бурун. Визнач за картою, яку відстань вони подолали.       

Скільки         ще      залишилось      пройти,      щоб            дістатись      скарбів.

 

image

Якими приладами для орієнтування на місцевості мають скористатися шукачі скарбів? Чому?

 

image

 

3.     Щоб дістатись скарбів, треба подолати яр і пагорб. Підпиши будову яру.

 

image

 

 

image1.           2.       3.       

          4.                                           

 

 

4.     У давні часи козаки жили за демократичними законами. Пригадай, який устрій зараз в Україні, хто керує Україною і створює закони. Заповни таблицю, скориставшись словами з довідки.

image

 

5.     У козаків були права і обов′язки. Вони були записані у козацькій Конституції. Права і обов′язки сучасних українців записані у Конституції України.

Познач кожне висловлювання відповідною літерою: П – права, О – обов′язки громадян.

 

 

 

Вільно висловлювати свої думки, ідеї.

 

 

 

 

 

Сумлінно навчатись.

 

Берегти           пам′ятки

 

Отримати безкоштовну освіту.

 

 

історії та культури.

 

 

 

 

 

 

 

Поважати своє оточення.

 

Мати можливість піклуватися про своє здоров′я

 

Чому потрібно дотримуватися правил поведінки в школі? Наведи два аргументи.

 

                image

 

6.     Довгий час козаки боронили кордони України від ворогів-сусідів. А зараз багато хто з них - наші друзі. А ти знаєш наших сусідів? Познач на карті країни-сусіди України.

 

image

Створи паспорт однієї з країн-сусідів. Скористайся  своїми знаннями і різними джерелами інформації.

image 

Оціни свою роботу:

Зафарбуй у кожному стовпчику відповідну плашечку.

image 

Діагностувальна робота № 1

«Природа України»

            Прізвище, ім′я                                                                                             

Варіант 2

Вітаю, друже! Запрошую тебе до невеличкої пригоди. Тобі знадобляться твої знання і вміння з розділу «Природа України».

Перед тобою план острова Козацька вдача. На острові заховані старовинні козацькі скарби. На плані місцевості вони позначені жовтою зірочкою.

1.     Деякі елементи плану місцевості не підписані. Пригадай, що позначають позначки на плані і підпиши їх.

 

image

2.     Запиши відповіді, користуючись планом місцевості:

image

Шукачі скарбів вирушили  вранці на схід  до пагорбів Долі. В якому напрямі вони будуть повертатися?_________________________________________

Визнач сторону горизонту, де знаходиться мис Відваги.                                 _

Шукачі скарбів йшли від скелі Торока до річки Джура. Визнач за картою, яку відстань вони подолали.       

Скільки         ще      залишилось      пройти,      щоб            дістатись      скарбів.

 

image

Якими приладами для орієнтування на місцевості мають скористатися шукачі скарбів? Чому?            

3.     Щоб дістатись скарбів, треба подолати яр і пагорб. Підпиши будову горба.

image

 

 

          5.                                           

6.           7.       

          8.                                           

 

4.     У давні часи козаки жили за демократичними законами. Пригадай, який устрій зараз в Україні, хто керує Україною і створює закони. Заповни таблицю, скориставшись словами з довідки.

image 

 

5.     У козаків були права і обов′язки. Вони були записані у козацькій Конституції. Права і обов′язки сучасних українців записані у

Конституції України. Зафарбуй у відповідний колір: права – у блакитний колір; обов′язки – у  жовтий колір.

 

image

Чому потрібно дотримуватися правил поведінки вдома? Наведи два аргументи.

 

 

 image

6.     Довгий час козаки боронили кордони України від ворогів-сусідів. А зараз багато хто з них - наші друзі. А ти знаєш наших сусідів? Познач на карті країни-сусіди України.

 

image

Створи паспорт однієї з країн-сусідів. Скористайся  своїми знаннями і різними джерелами інформації.

image 

Оціни свою роботу:

Зафарбуй у кожному стовпчику відповідну плашечку.

image 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЛАСУ

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

 

 

ПІБ

УЧНІВ

 

ПОКАЗНИКИ У СВІДОЦТВІ

 

ЯДС

1

ЯДС

4

ЯДС

1

ЯДС

9

ЯДС

9

ЯДС

5

 

ЗАВДАННЯ

 

1

2

3

4

5

6

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання діагностувальної роботи 1

«Природа України»

 

Завдання

Низький

Середній

Достатній

Високий

1. Елементи плану місцевості

Учень/учениця  неправильно позначили частини плану місцевості

Учень/учениця  припустились  3-4 помилки у позначенні частин плану місцевості

Учень/учениця припустились  1 – 2 помилки у 

позначенні

частин          плану

місцевості;  

Учень/учениця  правильно позначили

частини       плану

місцевості;  

2. Орієнтуван ня на місцевості

Учень/учениця

називає                1-2

способи  орієнтування на місцевості;   припускається 4-5 помилок         при орієнтуванні на місцевості      за допомогою плану

Учень/учениця називає не всі способи  орієнтування на місцевості;   припускається 23  помилки при орієнтуванні на місцевості      за

допомогою

плану    

Учень/учениця називає способи  орієнтування на місцевості;   припускається 2 неточностей або 1 помилки при орієнтуванні на місцевості за

допомогою

плану    

Учень/учениця правильно називає способи  орієнтування на місцевості;   точно орієнтується на місцевості за

допомогою

плану    

3. Будова  пагорба/яру

Учень/учениця 

Не       розпізнає: пагорби,         яри;  припускається

3          помилок                         у позначенні складових.

Учень/учениця  точно розпізнає: пагорби, яри; 

припускається  2 помилок  у позначенні складових.

Учень/учениця  точно розпізнає: пагорби, яри; 

припускається 1 помилки                      у позначенні складових.

Учень/учениця  точно розпізнає: пагорби,             яри; правильно  вказує             складові частини.

4. Держава,  устрій, громадяни

Учень/учениця  припускається більше 4 помилок, коли    зазначає елементи демократичного устрою;

неправильно

називає             дати 

державних  свят

Учень/учениця  припускається 23 помилок, коли

зазначає елементи демократичного устрою;

правильно

називає           дати 

державних  свят

Учень/учениця  припускається 1 помилки, коли

зазначає елементи демократичного устрою;

правильно

називає           дати 

державних  свят

Учень/учениця  правильно зазначає елементи демократичного устрою;

правильно

називає           дати 

державних  свят

5. Права і  обов′язки

Учень/учениця  припускається  3-4 помилок при розподілі права та обов’язки;                   не може             пояснити необхідності дотримуватися  правил поведінки вдома/в школі

Учень/учениця  припускається  1-2 помилок при розподілі права та         обов’язки;  наводить неаргументоване пояснення необхідності дотримуватися  правил поведінки

вдома/в школі 

 

 

 

 

Учень/учениця  правильно розподіляє права та         обов’язки;  наводить         1

аргумент необхідності дотримуватися  правил поведінки вдома/в школі 

Учень/учениця  правильно розподіляє права та         обов’язки;  наводить         2

аргументи необхідності дотримуватися  правил поведінки вдома/в школі 

6.  Країнисусіди України

Учень/учениця  припускається  45 помилок, коли називає           і

знаходить на карті  країни-сусіди України; не може провести дослідження   за допомогою     1

джерела  інформації  країну-сусідку

Учень/учениця  припускається  2-3       помилок, коли називає і знаходить       на карті                 країни-

сусіди України;

потребує значної допомоги  у дослідженні за допомогою 1

джерела  інформації  країну-сусідку.

 

Учень/учениця  припускається 1 помилки, коли називає і знаходить на карті  країни-

сусіди України;

потребує            не

значної

допомоги  у дослідженні за допомогою 1-2

джерел  інформації  країну-сусідку.

 

Учень/учениця  правильно

називає і знаходить на карті  країни-

сусіди України;

самостійно

досліджує за допомогою різних джерел  інформації  країну-сусідку.

 

 

 

pdf
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
1235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку