Виконав ………………………….
Тематична діагностувальна робота з ЯДС №2
(за темами «Я серед інших людей», «Я в суспільстві»)
1)Познач знаком « +» ті правила дружби, яких ти дотримуєшся у спілкуванні з іншими. Продовж речення.
|
Виконую те, що пообіцяв. |
В мене є справжній друг. |
|
Радію успіхам друзів. |
Це - |
|
Підтримую у невдачах. |
Бо він - |
|
Не насміхаюся над друзями. |
|
|
Ділюсь різними речами. |
|
|
Довіряю друзям. |
|
2)Обери варіанти для продовження речення.
Першими заходять до класу…
а)хлопчики б)дівчатка в)будь-хто
3)Склади правила поведінки в транспорті або у бібліотеці (за вибором).
…………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………..
4)Що можна зробити для того, щоб уникнути конфлікту? Обери варіанти.
а)спробувати подумати про щось хороше та приємне
б)розгніватись ще сильніше в)послухати спокійну музику
г)шпурнути щось у противника
5)Поєднай стрілочкою поняття з визначенням.
Конфлікт — 1)селянин, який був власністю поміщика за часів кріпацтва.
Держава — 2)порушення прав інших людей; поведінка, наслідки якої
завдають шкоди іншим.
Правопорушення — 3)гостре протиріччя у поглядах, неприязнь між людьми.
Кріпак — 4) влада, керівництво; апарат політичної влади в суспільстві
6)Продовж речення.
Права та обов’язки громадян України записані в …………………………………..
7)Пронумеруй порушені права в картинках до казок.
1 – порушення права на житло, 2 – порушення права на життя,
3 – порушення права на свободу
…… ……. …….
8)Хлопчик постійно кидає на підлогу фантики від цукерок. Що потрібно пояснити йому? Запиши.
……………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………..
9)Яку соціальну роль виконує кухар у шкільній їдальні? Запиши.
……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
10)Розподіли слова за групами витрат: поїздка на відпочинок, купівля зимового взуття, сироп від кашлю, купівля канцелярських товарів, сплата за електроенергію, візит до стоматолога, купівля парасольки, сплата за дитячий садок.
Щомісячні |
Щорічні |
Змінні |
Сезонні |
|
|
|
|
|
|
|
|
Обери свій настрій
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Оцінювальне судження:………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………….