І варіант
Завдання 1
Голікоптер за 3 год пролітає 600км, а автобус за 4 год проїжджає 200км. На скільки швидкість голікоптера більша, ніж швидкість автобуса?
Приклади 2
37550+2351= 7449-625= 899283- (75443+857)=
12345 . 4 + (7984-4697)= 37856: 7 =
Завдання 3
Знайди значення виразу (25406-14546) * H , якщо H=4
Завдання 4
Розклади на розрядні доданки: 846321 та число 523001
Завдання 5
Накресли прямокутник, довжина якого 6см, а ширина на 4 см менше. Знайди периметр та площу прямокутника.
Завдання 6
Невідоме число зменшили у 4 разів і одержали 1208. Склади рівняння та розв’яжи його.
Завдання 7
За перший день роботи на тракторі витратили 90 л пального,а за другий день-60 л. Скільки годин працював трактор другого дня,якщо усього він працював 15 годин?
ІІ варіант
Завдання 1
Поїзд пройшов 620км за 10 год, а автомобіль -200км за 4 год. На скільки швидкість поїзда більша, ніж швидкість автомобіля?
Завдання 2
28350+3879= 3479-867= 89482-(54032+1238)=
161379-218400:8= 189912: 6=
Завдання 3
Знайди значення виразу (45632- 23377) : а , якщо а=5
Завдання 4
Розклади на суму розрядних доданків : 785362 та 529003
Завдання 5
Накресли прямокутник довжиною 10см, а ширина на 6см менша. Накресли прямокутник, знайди периметр та площу прямокутника.
Завдання 6
Невідоме число збільшили у 4 разів і одержали 360 . Склади рівняння та розв’яжи його.
Завдання 7
Двома косарками за 4 год скосили траву на площі 28га.За скільки год скосить одна косарка траву з площі 138га?
Узагальнена таблиця результатів діагностувальної роботи
_______________________________
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Номер завдання |
Ріве результату навчання |
|||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
4 |
|
|
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
2,3 |
|
|
|
|
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
6 |
|
|
|
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок |
1,7 |
|
|
|
|
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
5 |
|
|
|
|
6 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами |
5, 3 |
|
|
|
|