Діагностувальна робота 1 семестр 4 клас

Про матеріал
«Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число» Мета:Перевірити рівень сформованості навичок ділення та множення багатоцифрових чисел на одноцифрове, вміння розв’язувати ускладненні задачі на зведення до одиниці, знаходження площі та периметра прямокутника, розв’язувати рівняння на знаходження невідомого множника, виконувати дії з іменованими числами. Розвивати інтерес до математики.
Перегляд файлу

 

                                              І варіант

Завдання 1

Голікоптер за 3 год пролітає 600км, а автобус за 4 год проїжджає 200км. На скільки швидкість голікоптера більша, ніж швидкість автобуса?

Приклади 2

37550+2351= 7449-625=      899283- (75443+857)=

12345 .  4 + (7984-4697)=       37856: 7 =  

Завдання 3

Знайди значення виразу (25406-14546) *  H ,  якщо H=4

Завдання 4

Розклади на розрядні доданки: 846321 та число 523001

Завдання 5

Накресли прямокутник, довжина якого 6см, а ширина на 4 см  менше. Знайди периметр та площу прямокутника.

Завдання 6

Невідоме число зменшили у 4 разів і одержали 1208. Склади рівняння та розв’яжи його.

Завдання 7

За перший день роботи на тракторі витратили 90 л пального,а за другий день-60 л. Скільки годин працював трактор другого дня,якщо усього він працював 15 годин?

 

     

                                              ІІ варіант

Завдання 1

Поїзд пройшов 620км за 10 год, а автомобіль -200км за 4 год. На скільки швидкість поїзда більша, ніж швидкість автомобіля?

Завдання 2

28350+3879=       3479-867=  89482-(54032+1238)=

161379-218400:8=         189912: 6= 

 

Завдання 3

Знайди значення виразу (45632- 23377) : а ,  якщо а=5

Завдання 4

Розклади на суму розрядних доданків : 785362  та 529003

Завдання 5

Накресли прямокутник довжиною 10см, а ширина на 6см менша. Накресли прямокутник, знайди периметр та площу прямокутника.

Завдання 6

Невідоме число  збільшили у 4  разів і одержали 360 . Склади рівняння та розв’яжи його.

Завдання 7

Двома косарками за 4 год скосили траву на площі 28га.За скільки год скосить одна косарка траву з площі 138га?

 

Узагальнена таблиця результатів діагностувальної роботи

_______________________________

 

з/п

Характеристика результатів навчання

Номер завдання

Ріве результату навчання

Високий

Достатній

Середній

Початковий

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

4

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

2,3

 

 

 

 

3

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

6

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок

1,7

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

5

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами

5, 3

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
4061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку