Діагностувальна робота № 1 «Вступ.Земля на глобусі та карті» ВАРІАНТ -1
І рівень ( 0,5 бали за кожне завдання)
1. Сучасна географія — це система наук про:
А) погоду та клімат на Землі; Б) внутрішню будову Землі; В) природу Землі, населення та його господарську діяльність, взаємодію природи та людини; Г) рельєф земної поверхні.
2. «Батьком географії» називають:
А) Геродота; Б) Ератосфена; В) Аристотеля.
3.Зменшене й узагальнене зображення поверхні Землі на площині, виконане в масштабі за допомогою умовних знаків,називається:
А) глобус; Б) азимут; В) карта; Г) аерофотознімок.
4. Лінії, що сполучають дві уявні точки Землі – Північний і Південний полюси, називається:
А) паралелями; Б) горизонталями; В) меридіанами; Г) екватором.
5. Найсучаснішим методом географічних досліджень є:
А) історичний; Б) картографічний; В) опис та спостереження; Г) аерокосмічний.
6. Оберіть числовий масштаб,який відповідає іменному масштабу в 1 см 500 м
А) 1: 5000; Б) 1: 500; В) 1: 50000; Г) 1: 500000.
ІІ рівень ( 1 бал за кожне завдання)
Дайте визначення понять.
7.Азимут-
8. Паралелі –
9. 23 вересня-
III рівень ( 1,5 бали за кожне завдання)
10. Перетворіть числовий масштаб в іменний.
А) 1:45000000 Б) 1: 8000 в) 1:300000
11. Напишіть, чим план місцевості відрізняється від аерофотознімку.
12.Складіть план місцевості за описом (масштаб в 1см – 100м).
Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля фруктового саду, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до озера, берег якого був заболочений. Після відпочинку вони вирушили на південь до мішаного лісу, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на стежку, що вела до будинку лісника.
Діагностувальна робота № 1 «Вступ.Земля на глобусі й карті» ВАРІАНТ -2
І рівень ( 0,5 бали за кожне завдання)
1.Число, яке показує, у скільки разів зображення поверхні певної ділянки Землі зменшено на карті, називають:
А) масштабом; Б) меридіаном; В) географічними координатами; Г) екватором.
2. Прилад який має намагнічену стрілку, що вільно обертається навколо стрижня, називається:
А) барометром; Б) компасом; В) гігрометром; Г) нівеліром.
3. Кут на місцевості між напрямком на північ і напрямком на певний предмет називається:
А) бергштрихом; Б) азимутом; В) масштабом; Г) орієнтиром.
4.Оберіть числовий масштаб,який відповідає іменному масштабу в 1 см 5 км
А) 1: 5000; Б) 1: 500; В) 1: 50000; Г) 1: 500000.
5. Лінії на карті чи глобусі,що проходять через Північний і Південий полюси називають…
А) паралелі Б) меридіани В) екватор Г) тропіки
6. День зимового сонцестояння.
А) 22 січня Б) 22 грудня В) 12 грудня Г) 23 лютого
ІІ рівень ( 1 бал за кожне завдання)
Дайте визначення понять.
7. Масштаб-
8. Меридіани–
9. 22 грудня-
III рівень ( 1,5 бали за кожне завдання)
10. Перетворіть іменний масштаб в числовий.
А) в 1см 30 км Б) в 1 см 250 м в) в 1 см 530 км
11. Напишіть, чим малюнок відрізняється від фотознімка.
IV рівень ( 3 бали за завдання)
12.Складіть план місцевості за описом ( масштаб в 1см – 100м).
Від будинку лісника учні пройшли 300м на північ і опинилися біля вирубаного лісу, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до берега озера, обабіч якого росли луки. Після відпочинку вони вирушили на південь до млина, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на покращену грунтову дорогу, що вела до школи.