Діагностувальна робота № 1 «Вступ.Земля на глобусі та карті»

Про матеріал
Диференційована діагностувальна робота № 1 по темі: «Вступ.Земля на глобусі та карті» у двох варіантах
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 1 «Вступ.Земля на глобусі та карті»       ВАРІАНТ -1

І рівень ( 0,5 бали за кожне завдання)

1. Сучасна географія — це система наук про:

А) погоду та клімат на Землі; Б) внутрішню будову Землі;  В) природу Землі, населення та його господарську діяльність, взаємодію природи та людини; Г) рельєф земної поверхні.

2. «Батьком географії» називають:

А) Геродота; Б) Ератосфена; В) Аристотеля.

      3.Зменшене й узагальнене зображення поверхні Землі на площині, виконане в масштабі за допомогою умовних знаків,називається:

А) глобус;  Б) азимут;  В) карта;  Г) аерофотознімок.

      4. Лінії, що сполучають дві уявні точки Землі – Північний і Південний полюси, називається:

А) паралелями;  Б) горизонталями;  В) меридіанами;  Г) екватором.

5. Найсучаснішим методом географічних досліджень є:

А) історичний; Б) картографічний; В) опис та спостереження; Г) аерокосмічний.

      6. Оберіть числовий масштаб,який відповідає іменному масштабу в 1 см 500 м

А) 1: 5000;  Б) 1: 500; В) 1: 50000; Г) 1: 500000.

ІІ рівень     ( 1 бал за кожне завдання)

Дайте визначення понять.

7.Азимут-

8. Паралелі –

9. 23 вересня-

III рівень ( 1,5 бали за кожне завдання)

10. Перетворіть числовий масштаб в іменний.

А) 1:45000000        Б) 1: 8000       в) 1:300000 

11.  Напишіть, чим план місцевості відрізняється від  аерофотознімку. 

12.Складіть план місцевості за описом (масштаб в 1см – 100м).

Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля фруктового саду, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до озера, берег якого був заболочений. Після відпочинку вони вирушили на південь до мішаного лісу, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на стежку, що вела до будинку лісника.

 


Діагностувальна робота № 1 «Вступ.Земля на глобусі й карті»       ВАРІАНТ -2

І рівень ( 0,5 бали за кожне завдання)

1.Число, яке показує, у скільки разів зображення поверхні певної ділянки Землі зменшено на карті, називають:

А) масштабом;   Б) меридіаном;  В) географічними координатами; Г) екватором.

      2. Прилад який має  намагнічену стрілку, що вільно обертається навколо стрижня, називається:

А) барометром;  Б) компасом;  В) гігрометром;  Г) нівеліром.

      3. Кут на місцевості  між напрямком на північ і напрямком на певний предмет називається:

А) бергштрихом;  Б) азимутом;  В) масштабом;  Г) орієнтиром.

     4.Оберіть числовий масштаб,який відповідає іменному масштабу в 1 см 5 км

А) 1: 5000;  Б) 1: 500; В) 1: 50000; Г) 1: 500000.

5. Лінії на карті чи глобусі,що проходять через Північний і Південий полюси називають…

А) паралелі     Б) меридіани    В) екватор        Г) тропіки

6. День зимового сонцестояння.

А) 22 січня      Б) 22 грудня      В) 12 грудня      Г) 23 лютого

ІІ рівень     ( 1 бал за кожне завдання)

Дайте визначення понять.

7. Масштаб-

8. Меридіани–

9. 22 грудня-

III рівень ( 1,5 бали за кожне завдання)

10. Перетворіть іменний масштаб в числовий.

А) в 1см 30 км        Б) в 1 см   250 м            в) в 1 см 530 км

11. Напишіть, чим малюнок відрізняється від  фотознімка.

                                      

IV рівень ( 3 бали за завдання)

12.Складіть план місцевості за описом ( масштаб в 1см – 100м).

Від будинку лісника учні пройшли 300м на північ і опинилися біля вирубаного лісу, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до берега озера, обабіч якого росли луки. Після відпочинку вони вирушили на південь до млина, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на покращену грунтову дорогу, що вела до школи.

docx
Додав(-ла)
Чаус Людмила
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
1524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку