Діагностувальна робота №1 з математики Варіант 1
Прізвище, ім’я____________________________________ Дата_________________
1.Запиши число цифрами:
Тридцять два, сорок один, сімдесят, дев’ятьдесятків, шістьдесятків три одиниці.
2. Обведи числа, якімістять у розряддесятків цифру 9:
94, 59, 19, 99, 79, 95, 39, 9.
3.Петрик зібрав 50 каштанів, Оленка – 10каштанів.
Скількивсьогокаштанівзібралидіти?
4. Вирази
26+32= 62+13=
34+12= 18+11=
5.Накресли перший відрізокдовжиною 7 см. Другий – на 3 см довший за першийвідрізок, а третій – на 5 см коротший за другий. Підпишивідрізки.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичноїроботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( VVмає значні успіхи;V демонструє помітний прогрес ; ?досягає результату з допомогою вчителя;!потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 1 з математики Варіант 2
Прізвище, ім’я____________________________________Дата_________________
1.Запиши число цифрами:
п’ятдесят один, шістдесят два, вісімдесят, п’ятьдесятків, чотири десятки двіодиниці
2. Обведи числа, якімістять у розрядідесятків цифру 6:
64, 56, 16, 66, 76, 65, 36, 6.
3. Катрусязнайшла 30 жолудів, Іванко – 10. Скількивсьогожолудівзібралидіти?
4. Вирази
26+32= 62+13=
34+12= 18+11=
5. Накресли перший відрізокдовжиною 6 см. Другий – на 4 см довший за першийвідрізок, а третій – на 5 см коротший за другий. Підпишивідрізки.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичноїроботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( VVмає значні успіхи;V демонструє помітний прогрес ; ?досягає результату з допомогою вчителя;!потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||