Діагностувальна робота № 1 з української мови 2 клас

Про матеріал
Зміст діагногстувальної роботи спрямовано на розвиток компетентностей учнів початкових класів.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №1

з української мови

уч__________  2 – Б класу

Агрономічненського ліцею

Агрономічної сільської ради

 

________________________________________________

 

  1. Прочитай текст.

                                                     Їжачок  

     Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці. У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.

— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.

— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.

— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.

— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.

— Еге ж, — знітився Петько.

— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.

      Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А  він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.

                                                                           (Г. Труфанов, 135 слів)

 

  1. Обери правильну відповідь.

 1.  Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?        

          А   Ванько і Петько    

           Б   Василько і Петько

           В   Петько та Павло

2. Кого несли діти в беретику?

         А   їжачка   

          Б   білочку

          В   дятла

3.  Де діти хотіли поселити тваринку?

          А    у шкільному кабінеті             

          Б     удома під батареєю

          В     у сараї

4.  Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?

          А    залишився з хлопцями       

          Б     побіг до лісу

          В     чкурнув у хащі і зник

 

  1. Встав у речення пропущене слово.

А у вас, напевно,__________________________ гримить допізна.

 

  1. Віднови послідовність події в тексті.

   У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.

   Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка.

   Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят.

   Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть.

 

  1. Зробити звуко-буквений аналіз слів.

 

Василько _________________________   ____ б., _____ зв.

 

Кубельці _________________________  _____ б., _____ зв.

 

  1. Написати слова з подовженими м’якими приголосними сся, ння, ття, лля.

 

_______________________________________________________________

 

  1. Скласти речення про їжачка.

 

_______________________________________________________________ .

 

  1. Обери картинку, яка найбільше підходить за змістом тексту.

 

         

 

  1. Оціни свою роботу та познач свій настрій.

 

                                         

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку