Діагностувальна робота 1 «Як бути людиною»
інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
Я досліджую світ. Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах):
Частина 1//І.В.Грущинська, З.М.Хитра, І.І.Дробязко.-Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.
Методична допомога для вчителів
№ з/п |
Завдання |
Кількість балів |
Тема уроку |
Що перевіряємо Очікувані результати (Соціальна) |
1. |
Найбільшою цінністю для кожної людини і є передумовою всіх інших прав, це право на….. А) здоров’я Б) життя |
1б. |
Чому життя людини-це найбільша цінність? |
Має уявлення про права та обов’язки; право на життя;
|
2. |
Стан організму, за якого всі органи добре виконують свої життєві функції – це А) здоров’я Б) звичка |
1б. |
Як потрібно піклуватись про своє здоров’я? |
Аргументує неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим |
3. |
Юра песиміст, а Таня оптиміст. Хто так говорить?
|
1б. (по 0,5б.) |
Чому життєлюби почуваються щасливими? |
Має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер)
|
4. |
Визнач яка новина є фактом, а яка фейком Сенсація! Сьогодні вранці, 25 вересня, у Миколаєві випав сніг! _________________________ Всі учні нашої школи вчаться дистанційно. _________________________
|
1б. (по 0,5б.) |
Для чого потрібне вміння критично мислити? |
Вміє критично мислити, аналізувати, розрізняє фейки від реальних фактів |
5. |
Що потрібно робити, щоб запобігти небезпеці? 1) 2) 3) |
2б. |
Як ти дотримуєшся безпечного способу життя? |
Пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі |
6. |
Подумай і запиши які моральні якості є найважливішими серед рис характеру людини. (Не менше 4) |
2б. (по 0,5б. за кожну правильну відповідь) |
Які моральні цінності в житті найважливіші? |
Розуміє сутність моральних якостей; пояснює необхідність виробляти в собі такі риси |
7. |
Вибери і підкресли, що необхідно для розвитку вміння вчитися і являється запорукою для досягнення успіху в житті. Щоденна праця, сила волі, лінощі, поганий настрій, наполегливість, занижена самооцінка, спілкування і взаємодія з іншими людьми, негативні емоції, бажання, адекватна самооцінка, брак свіжого повітря, не планувати свій час, втома, відповідальність, конфлікти, вміння керувати своїми емоціями.
|
4б. (по 0,5б. за кожну правильну відповідь) |
Чому кажуть: «Вік живи- вік учись»?
Як самооцінка впливає на якість життя? Як правильно організувати свій розпорядок дня? Що означає вислів «мати силу волі?» Коли спілкування приносить радість?
|
Пояснює можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства, сили волі, вміння керувати своїми емоціями та планувати час в досягненні успіхів і спілкуванні; має уявлення про культуру взаємин людей; розуміє значення добрих взаємин, їх перевагу над конфліктами, сутність доброзичливості, милосердя, пояснює необхідність виробляти в собі такі риси. |