Інтегрований курс "ЯДС" за підручником Ольги Волощенко, 4 клас. Діагностувальна робота №1. Тема: "Подорожуємо і відкриваємо світ"

Про матеріал
Інтегрований курс "ЯДС" за підручником Ольги Волощенко, 4 клас. Діагностувальна робота №1. Тема: "Подорожуємо і відкриваємо світ"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 1

Тема « Подорожуємо і відкриваємо світ»

І – варіант

  1. За твором Я. Ларрі « Незвичайні пригоди Карика і Валі»

У кабінеті вченого діти скуштували зменшувальну рідину, яка була …

а) жовтого кольору; б) золотавого кольору; в) білого кольору.

  1.  Карик і Валя …

а) однокласники;  б) брат і сестра;  в) сусіди.

  1. У другій пригоді Карик і Валя зустріли зелених корів, це …

а) сонечко;   б) бабки;   в) попелиці.

  1. Рослина, яка сховала Валю, називається…

а)лілея;   б)енотера;   в)беладона.

  1. Карик і Валя , щоб наблизитись до схованки зі збільшуваним порошком, осідлали …

а)джмеля;   б) осу;   в) бджолу.

  1. Людина, яка створює щось нове, невідоме до цього- це …

а)винахідник;  б) мрійник;   в) космонавт.

  1. Художньо оформлений звіт про мандрівку у вигляді книжечки , створений власноруч , це …

а)тревелбук;  б) лепбук;   в) ноутбук.

  1. Побудуй ланцюг живлення , де однією з ланок є сонечко

 

  1. Запиши назви отруйних рослин

 

______________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Пригадай в яких продуктах містяться білки, жири, вітаміни, вуглеводи.

  1.  Пронумеруй послідовність дій при укусі комахи

 

 

  1.  Вибери способи поширення рослин

Самоаналіз

Зафарбуй відповідну частину круга

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар_вчителя_____________________________________________________________________________________________________________________

Діагностувальна робота № 1

Тема « Подорожуємо і відкриваємо світ»

ІІ – варіант

  1. За твором Яни Ларрі « Незвичайні пригоди Карика і Валі»

Діти скуштували зменшувальну рідину, яка пахла…

а)персиками; б) вишнями; в) яблуками.

  1. На підвіконні у кабінеті професора лежала …

а)муха;  б) бабка;  в) мураха.

  1. Всі комахи, які зустрічалися під час подорожі дітей…

а)корисні;  б) шкідливі; в) корисні і шкідливі.

  1. Карик і Валя зустріли комаху, що з’їдає зелених корів, це - …

а)сонечко;  б) бджола;  в) листоблошка.

  1. Людей, які вивчають рослини, називають …

а) ботаніки;  б) блогери;  в) бібліотекари.

  1. Ентомологія вивчає …

а) риб;   б) птахів;  в) комах.

  1. Квітинковий годинник склав …

а)Карл Лінней; б)Євген Патон; в) Микола Амосов.

  1. Запиши назви отруйних грибів

__________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Побудуй ланцюг живлення , де однією з ланок живлення є попелиця

  1.  Пригадай в яких продуктах містяться білки, жири, вітаміни, вуглеводи.

 

 

 

  1.  На пакуваннях засобів побутової хімії зображені символи, які попереджають про можливу небезпеку. З’єднай стрілочкою надпис з символом

 

  1.  Вибери способи поширення рослин

Самоаналіз

Зафарбуй відповідну частину круга

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар_вчителя_____________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
3 жовтня 2023
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку