Прізвище, ім’я __________________________________________________________________
Діагностувальна робота №2
21 + 4 = 74 – 4 = 26 + 61 = 38 – 30 = 45 + 53 = 97 – 55 =
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіт Мурчик поласував 52 рибками, з яких 12 карасі, а решта – окуні. Скількома окунями поласував кіт?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 + 3 96 31 – 1 13 30 + 35 30 24 – 4 41 86 + 11 20 46 – 40 16
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 дм 8 см = см 27 см = дм см 4 дм 7 см = см 91 см = дм см
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
Завдання 1-5
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
Завдання 1-3 |
|
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення |
Завдання 1-3 |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
Завдання 2 |
|
5 |
Розпізнає відрізки, вимірює, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури |
Завдання 5 |
|
6 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
Завдання 5 |
|
7 |
Перевіряє написане, виправляє помилки. Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
Завдання 1-5 |
|
Рекомендації вчителя: ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________