Діагностувальна робота 2

Про матеріал
Діагностувальна робота розроблена на 2 варіанти. Дає змогу перевірити знання учнів додавати та віднімати числа з переходом через десяток. В роботі 5 завдання різного типу.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота  №2

з математики

2 клас

Дата: 8листопада

 Прізвище, ім'я________________________________________________                  

1 варіант

1. Знайди значення виразів:

8 – 2 + 7                  13 – (5 + 4) 
3 + 8 – 6                  8 + (15 – 7) 
14 – 6 + 5                (7 + 6) – 8 

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

2. Виконай завдання:

Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8. 

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

3. Розв’яжи задачу:

У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося?

 

 

 

4.Знайди периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 2 см.

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

5.  Порівняй

8+3 *    12                           9+2    * 2+9

6+6  *   11                           4+5 *    4+6

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

Самоаналіз

Познач :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

№ завдання

ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР

  • Сформовано

     Формується

1,5

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

 

 1

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

 

2

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

 

3

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. 

 

4

Розпізнає,  зображує геометричні фігури.

 

4

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

 

 

 

Діагностувальна робота  №2

з математики

2 клас

Дата: 8 листопада

 Прізвище, ім'я__________________________________________________                  

2 варіант

1. Знайди значення виразів:

9 – 2 + 6            12 – (5 + 3) 
3 + 8 – 5            7 + (15 – 8) 
15 – 6 + 4          (7 + 6) – 9 

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

2. Виконай завдання:

Знайти різницю 11 – а, якщо а = 6. 

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

3. Розв’язати задачу:

На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати?

 

 

 

 

 

4.Знайди периметр чотирикутника зі сторонами   3 см і 2см.

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

5.  Порівняй

7+5   * 12                           6+4   *  6+3

5+6 *   13                           9+3 *    3+9

Діагностична робота "Вивчаємо частини цілого"

Самоаналіз

Познач :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

№ завдання

ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР

  • Сформовано

     Формується

1,5

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

 

 1

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

 

2

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

 

3

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. 

 

4

Розпізнає,  зображує геометричні фігури.

 

4

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
1637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку