Діагностувальна робота №2
з математики
2 клас
Дата: 8листопада
Прізвище, ім'я________________________________________________
1 варіант
1. Знайди значення виразів:
8 – 2 + 7 13 – (5 + 4)
3 + 8 – 6 8 + (15 – 7)
14 – 6 + 5 (7 + 6) – 8
2. Виконай завдання:
Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8.
3. Розв’яжи задачу:
У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося?
4.Знайди периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 2 см.
5. Порівняй
8+3 * 12 9+2 * 2+9
6+6 * 11 4+5 * 4+6
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
||
Вчитель
|
|
№ завдання |
ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР |
Формується |
1,5 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
1 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
2 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
3 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
4 |
Розпізнає, зображує геометричні фігури. |
|
4 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
|
Діагностувальна робота №2
з математики
2 клас
Дата: 8 листопада
Прізвище, ім'я__________________________________________________
2 варіант
1. Знайди значення виразів:
9 – 2 + 6 12 – (5 + 3)
3 + 8 – 5 7 + (15 – 8)
15 – 6 + 4 (7 + 6) – 9
2. Виконай завдання:
Знайти різницю 11 – а, якщо а = 6.
3. Розв’язати задачу:
На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати?
4.Знайди периметр чотирикутника зі сторонами 3 см і 2см.
5. Порівняй
7+5 * 12 6+4 * 6+3
5+6 * 13 9+3 * 3+9
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
||
Вчитель
|
|
№ завдання |
ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР |
Формується |
1,5 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
1 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
2 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
3 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
4 |
Розпізнає, зображує геометричні фігури. |
|
4 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
|