Цю презентацію можна використати на уроці математики під час виконання діагностувальної роботи. Завдання відповідають програмі, різні рівні складності та рефлексія на кінець уроку.
Діагностувальна робота №2. Тема : “Математичні вирази. Рівності. Нерівності”
Номер слайду 2
2 листопада. Діагностувальна робота №2. У зошиті запиши :
Номер слайду 3
1. Обчисли вираз та обери правильну відповідь:5 ∙ (50 – 42) = 24:4 – 8:4 = А. 35 А.6 Б. 40 Б. 2 В.45 В. 4
Номер слайду 4
2. Розв’яжи рівняння:х + 23 = 40 х ∙ 6 = 42
Номер слайду 5
3. Знайди значення виразу 25 – а :6, якщо а = 30 Зразок: Якщо а = ….
Номер слайду 6
4. Накресли два відрізки : перший завдовжки – 30 мм , а другий – у 6 разів коротший. На скільки міліметрів другий відрізок коротший від першого?
Номер слайду 7
5. Розв’яжи задачу з коротким записом. На день народження Андрія діти надули 24 білі кульки, а синіх - у 4 рази менше. Скільки всього кульок надули діти?
Номер слайду 8
Оціни свою роботу. Зафарбуй відповідний кружечок своїх досягнень.- було складно- було складно, але я впорався/лася- було легко