Дата __________________ (прізвище, ім’я )
Діагностувальна робота №2
«Явища природи. Тіла і речовини. Як людина досліджує природу»
1. Розглянь світлини. Які явища природи на них зображено? Підпиши.
2. Упізнай явище природи за описом.
Це одне з найдивовижніших явищ природи. Над сутністю цього явища замислювалися здавна. Воно супроводжується дощем. Час його появи залежить від переміщення хмари, що дає зливові опади. Воно може виникнути як перед дощем, так і в процесі випадання опадів або після дощу. Становить собою кольорову дугу. Це явище називається
3. Що з переліченого є тілом, а що – речовиною? З’єднай лініями.
• м’яч •
• шкіра •
• мідь •
• дріт •
•ложка •
• алюміній •
4. Розглянь тіла. Запиши назви речовин, з яких вони зроблені.
5. Познач , як називається перехід води з рідкого стану у твердий.
випаровування замерзання кипіння
6. Заповни таблицю.
ПРИКЛАДИ |
Агрегатний стан (твердий, рідкий, газоподібний) |
вода в річці, роса |
|
лід, сніг |
|
водяна пара |
|
7. Розподіли і запиши назви речовин у таблицю.
Кухонна сіль, гума, пісок, цукор, олія, сода.
РОЗЧИННІ РЕЧОВИНИ |
НЕРОЗЧИННІ РЕЧОВИНИ |
|
|
|
|
|
|
8. До складу повітря входить:…. Запиши.
9. Познач правильні твердження.
під час нагрівання повітря стискається
повітря добре проводить тепло
повітря блакитного кольору
рух повітря – це вітер
10. Розглянь малюнки, підпиши назви цих корисних копалин.
11. Доповни схему, запиши що входить до складу ґрунту.
12. Встанови відповідність.
Перегній • • головна властивість ґрунту
Родючість • • найродючіший ґрунт
Чорнозем • • опале листя, решти відмерлих рослин і тварин
13. Розгляньте схему річки і підпишіть її частини.
Оціни себе. Постав «+», можна не один.
Легко |
Цікаво |
Які завдання виконати допомогла мама |
Було важко |
|
|
|
|