Діагностувальна робота №2 з ЯДС 3 клас за підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук

Про матеріал
Діагностувальна робота №2 дає змогу вчителеві перевірити знання учнів із теми "Природа - частина навколишнього середовища. Вода. Повітря. Ґрунт" Завдання різного типу: тести, доповнення речень, творчі та інші.
Перегляд файлу

ДІАГНОСТувальНА РОБОТА  №2

Тема:  “Вода. Повітря. Ґрунт.”

Дата _____________________   Прізвище та ім’я __________________________________

1. Верхній пухкий родючий шар землі, у якому ростуть рослини - це …

     а) ґрунт;   б) пісок;   в) глина.                                                                       

2. Ґрунт чорного кольору називають…

    а) чорноземом;   б) глинистим;   в) піщаним.

3. Серед поданих назв корисних копалин ЗЕЛЕНИМИ кольором підкресли тверді, СИНІМ кольором – рідкі, а ЧЕРВОНИМ – газоподібні.

Глина,   мармур,   природний газ,   крейда,   граніт,   нафта,   кам’яне вугілля,   пісок.

 

   4. Запиши три стани води.

 

 

  1. Познач цифрами порядок колообігу води в природі:

Капельки - Детский сад Журавушка город Березовский     ___ Сонце нагріває земну поверхню

     ___ утворюються хмари;

     ___ вода випаровується із земної поверхні;

     ___ випадають опади;

  1. За якої температури вода перетворюється на лід?

_____________________________________________________________________________

  1. Встав  пропущені слова.  

           Тепле повітря __________________,  ніж холодне. Воно __________________вгору,  а   

холодне     _____________________   вниз.

Під час нагрівання вода _________________, а під час охолодження ______________.

Довідка: стискається,  розширюється,  опускається,  піднімається,   легше.

  1. Обери  властивості  води.   

  а)  текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна;

б) текуча, без запаху, не має смаку, не має власної форми, прозора, безбарвна;

в)  текуча, без запаху, не має власної форми, гірка, безбарвна.

 

 

 

 

 

 

9. Розглянь малюнок. Підпиши шари земної поверхні.                      

  1. Описание: C:\Users\IGOR\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\изображение_viber_2020-11-12_19-59-43.jpg_______________________
  2. _______________________
  3. _______________________
  4. _______________________

10. Запиши, як можна економити воду в твоїй родині.

 _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.     Влітку ви разом з родиною вирушили до лісу. Запиши, яких правил поведінки у природі будеш дотримуватися? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12.    Іванко навчається у 3 класі. Він дуже любить плавати і рибалити у місцевій водоймі. Одного разу йому пощастило спіймати 7 кг риби!

        Нещодавно на березі водойми почала роботу фабрика. Щомісяця у воду виливається близько 5 т хімічних відходів.

        Як ви думаєте, чи можна буде готувати рибу з цієї водойми для вживання їжі Іванкові у 11 класі, якщо фабрика буде так само продовжувати працювати? Чому? Як змінити ситуацію?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 

Навичка

Номер завдання

Рівень (В, Д, С, П)

1

Н 1 Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів

1, 2, 3

 

2

Н 2 Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

4, 5, 6

 

3

Н 3 Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх

7, 8, 9

 

4

Н6 Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

10, 11, 12

 

 

Картинки смайлики, разные настроения, веселые, грустные смайлыКартинки со смайликами (35 фото) | Смайлики, Веселые картинки, Смешные  смайлики | Смайлики, Смешные смайлики, Веселые картинки11 клас Контрольна робота за ІІ семестр (Модулі "Основи електронного  документообігу" "Інформаційна безпека" | Тест з інформатики – «На Урок» 


Я оцінюю свою роботу над завданням:


 

docx
Додано
16 грудня 2023
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку