ДІАГНОСТувальНА РОБОТА №2
Тема: “Вода. Повітря. Ґрунт.”
Дата _____________________ Прізвище та ім’я __________________________________
1. Верхній пухкий родючий шар землі, у якому ростуть рослини - це …
а) ґрунт; б) пісок; в) глина.
2. Ґрунт чорного кольору називають…
а) чорноземом; б) глинистим; в) піщаним.
3. Серед поданих назв корисних копалин ЗЕЛЕНИМИ кольором підкресли тверді, СИНІМ кольором – рідкі, а ЧЕРВОНИМ – газоподібні.
Глина, мармур, природний газ, крейда, граніт, нафта, кам’яне вугілля, пісок.
4. Запиши три стани води.
___ Сонце нагріває земну поверхню
___ утворюються хмари;
___ вода випаровується із земної поверхні;
___ випадають опади;
_____________________________________________________________________________
Тепле повітря __________________, ніж холодне. Воно __________________вгору, а
холодне _____________________ вниз.
Під час нагрівання вода _________________, а під час охолодження ______________.
Довідка: стискається, розширюється, опускається, піднімається, легше.
а) текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна;
б) текуча, без запаху, не має смаку, не має власної форми, прозора, безбарвна;
в) текуча, без запаху, не має власної форми, гірка, безбарвна.
9. Розглянь малюнок. Підпиши шари земної поверхні.
10. Запиши, як можна економити воду в твоїй родині.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Влітку ви разом з родиною вирушили до лісу. Запиши, яких правил поведінки у природі будеш дотримуватися? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Іванко навчається у 3 класі. Він дуже любить плавати і рибалити у місцевій водоймі. Одного разу йому пощастило спіймати 7 кг риби!
Нещодавно на березі водойми почала роботу фабрика. Щомісяця у воду виливається близько 5 т хімічних відходів.
Як ви думаєте, чи можна буде готувати рибу з цієї водойми для вживання їжі Іванкові у 11 класі, якщо фабрика буде так само продовжувати працювати? Чому? Як змінити ситуацію?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Навичка |
Номер завдання |
Рівень (В, Д, С, П) |
1 |
Н 1 Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів |
1, 2, 3 |
|
2 |
Н 2 Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними |
4, 5, 6 |
|
3 |
Н 3 Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх |
7, 8, 9 |
|
4 |
Н6 Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
10, 11, 12 |
|
Я оцінюю свою роботу над завданням: