Діагностувальна робота №2 з теми "Культурна спадщина та багатства України". Робота містить різноманітні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з вивченої теми. За Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я. Савченко та підручником " Я досліджую світ": для 4 кл.закл.заг. серед. освіти. (У2ч.):Ч.1/Т.Гільберг, С. Тарнавська, Н.Павич.- Київ:Генеза, 2021-160с.
Діагностувальна робота №2 з ЯДС
«Культурна спадщина та багатства України»
Дата_______________________________________________________
Прізвище, ім’я ______________________________________________
Обери правильну відповідь
1.Написи на скелях, камені, документи, рукописи, листи, літописи – це
А писемні джерела історії;
Б речові джерела історії;
В усні джерела історії.
2. Патріотизм - це
А турбота про власні інтереси;
Б любов до своєї батьківщини, відданість своєму народові, готовність іти
заради них на жертви й подвиги;
В набір цінностей і світоглядів, які встановлюють відношення людства до
духовності.
3.Об´єкти культурної спадщини України – це
А заводи і фабрики;
Б архітектурні споруди, звичаї ,традиції, пісні, казки, картини, унікальні
пам’ятки природи;
В ліки, іграшки, парфуми.
4. Корисні копалини поділяються на такі групи:
А тверді, м’які , газоподібні;
Б тверді, рідкі , газоподібні;
В тверді, м’які , масляні.
5. Впиши у таблицю назви корисних копалин згідно груп.
Залізна руда, мармур, нафта, мідна руда, золото, гіпс, природний газ, сірка, кам’яне вугілля.
Рудні |
Нерудні |
Паливні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Впиши назву водойми:
Світязь - ____________________, Південний Буг - ____________________,
Дністер - ____________________, Чорне -_____________________________
Азовське - ___________________, Ялпуг - ____________________________.
7. Підпиши будову річки:
1. _________________________
2. _________________________
3. _________________________
4. _________________________
5. _________________________
8. Розподіли джерела енергії за групами:
Сонце, природний газ, нафта, вітер, кам’яне вугілля, рухома вода, енергія Землі, торф, енергія біомаси, буре вугілля.
Відновлювані |
Невідновлювані |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Доповни речення:
Острів – ділянка суходолу,______________________________________________
_____________________________________________________________________
Півострів – частина суходолу, __________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Підкресли, що входить до складу ґрунту:
Вода, кам’яне вугілля, мінеральні солі, пісок, глина, деревина, повітря, перегній.
САМООЦІНЮВАННЯ
Було легко працювати
Були незначні помилки
Було важко працювати
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________