Діагностувальна робота №2 з ЯДС "Культурна спадщина та багатства України"

Про матеріал

Діагностувальна робота №2 з теми "Культурна спадщина та багатства України". Робота містить різноманітні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з вивченої теми. За Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я. Савченко та підручником " Я досліджую світ": для 4 кл.закл.заг. серед. освіти. (У2ч.):Ч.1/Т.Гільберг, С. Тарнавська, Н.Павич.- Київ:Генеза, 2021-160с.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота №2 з  ЯДС

 «Культурна спадщина та багатства України»

Дата_______________________________________________________

Прізвище, ім’я ______________________________________________

 

Обери правильну відповідь

 

1.Написи на скелях, камені, документи, рукописи,  листи, літописи – це
А писемні джерела історії;
Б речові джерела історії;
В усні джерела історії.

 

2. Патріотизм - це

А турбота про власні інтереси;

Б любов до своєї батьківщини, відданість своєму народові, готовність іти

    заради них на жертви й подвиги;

В набір  цінностей і світоглядів, які встановлюють відношення  людства до 

   духовності.

 

3.Об´єкти культурної спадщини України – це
А заводи і фабрики;
Б архітектурні споруди, звичаї ,традиції, пісні, казки, картини, унікальні

    пам’ятки природи;
В ліки, іграшки, парфуми.
 

4. Корисні копалини поділяються на такі групи:

А тверді, м’які , газоподібні;

Б тверді, рідкі , газоподібні;

В тверді, м’які , масляні.

 

5. Впиши у таблицю назви корисних копалин згідно груп.

   Залізна руда, мармур, нафта, мідна руда, золото, гіпс, природний газ, сірка, кам’яне вугілля. 

 

Рудні

Нерудні

Паливні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Впиши назву водойми:

Світязь - ____________________,     Південний Буг - ____________________,

Дністер - ____________________,    Чорне -_____________________________

Азовське - ___________________,    Ялпуг - ____________________________.

7. Підпиши будову річки:

  1. _________________________

 

  2. _________________________

 

  3. _________________________

 

  4. _________________________

 

  5. _________________________

                                              

 

8. Розподіли джерела енергії за групами:

Сонце, природний газ, нафта, вітер, кам’яне вугілля, рухома вода, енергія Землі, торф, енергія біомаси, буре вугілля.

 

Відновлювані

Невідновлювані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Доповни речення:

Острів – ділянка суходолу,______________________________________________

_____________________________________________________________________

Півострів – частина суходолу, __________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________    

 

10. Підкресли, що входить до складу ґрунту:

Вода, кам’яне вугілля,  мінеральні солі, пісок, глина, деревина, повітря, перегній.

 

САМООЦІНЮВАННЯ 

Було легко працювати

 

Були незначні помилки

 

Було важко працювати

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Йосипенко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сушко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 грудня 2021
Переглядів
8810
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку