Діагностувальна робота
«Майбутнє – це ми. Людина і природа»
1. Що з переліченого найшвидше перегниє і не завдасть шкоди навколишньому середовищу? Підкресли правильну відповідь.
Скляна пляшка, пластикова пляшка, металева консервна банка, опалі плоди і листя дерев, папір.
2. Про кого говорять, що «має силу волі»? Познач «+».
Людина, що має власну думку та не піддається впливу інших.
Наполеглива людина, що має витримку та вміє керувати своїми
бажаннями.
Людина, що вирішує конфлікти завдяки бійці.
3. Що може бути правом, а що – правопорушенням? Розподіли терміни до відповідних груп.
4. Пам'ятай, що природа – це наш дім, і ми несемо за нього відповідальність! Чи вважаєш ти себе екологом (природозахисником)? Обведи свою відповідь.
Я викидаю сміття ТІЛЬКИ у відведених місцях |
Так |
Ні |
Коли я гуляю лісом, я зриваю красиві квіти, щоб зробити подарунок мамі |
Так |
Ні |
Я знаю, що трави корисні для мого здоров'я. Тому я збираю їх на луках, щоб заварювати чай узимку |
Так |
Ні |
Я ніколи не ламаю гілки дерев та кущів, щоб грати ними |
Так |
Ні |
Я використовую контейнери для роздільного збору відходів |
Так |
Ні |
5. Як ти перейдеш дорогу в тому місці, де немає світлофора? Обери та познач «+» правильну відповідь.
Перейду в будь-якому місці між машинами, що рухаються.
Шукатиму дорогу, де немає машин.
Відшукаю перехід – «зебру». Подивлюся ліворуч. Якщо машин немає –
дійду до середини дороги. Далі подивлюся праворуч і почну рухатися,
якщо поруч не буде рухатися автомобіль.
Підніму руку або гукну, щоб машини зупинилися.
6. З'єднай відповідні дії та явища із визначенням.
Самооцінка
1. |
Я легко впорався/лась з завданнями |
№ |
2. |
Мені була потрібна допомога |
№ |
3. |
У мене НЕ було жодної проблеми з усіма завданнями (зафарбуй прямокутник зеленим кольором) |
|
4. |
Я взагалі не зрозумів/ла завдання |
№ |
5. |
Цікавими для мене були завдання |
№ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання вчителем