Діагностувальна робота

Про матеріал
Пропоную діагностувальну роботу з предмету "Я досліджую світ" (4 клас. НУШ) на тему «Майбутнє – це ми. Людина і природа», за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська. За Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностувальна робота містить 6 завдань різного рівня складності
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

«Майбутнє – це ми. Людина і природа»

1. Що з переліченого найшвидше перегниє і не завдасть шкоди навколишньому середовищу? Підкресли правильну відповідь.

Скляна пляшка, пластикова пляшка, металева консервна банка, опалі плоди і листя дерев, папір.

2. Про кого говорять, що «має силу волі»? Познач «+».

          Людина, що має власну думку та не піддається впливу інших.

 

          Наполеглива людина, що  має витримку та вміє керувати своїми 

          бажаннями.

          Людина, що вирішує конфлікти завдяки бійці.

 

3. Що може бути правом, а що – правопорушенням? Розподіли терміни до відповідних груп.

 

 

 

 

 

 

 

4. Пам'ятай, що природа – це наш дім, і ми несемо за нього відповідальність! Чи вважаєш ти себе екологом (природозахисником)? Обведи свою відповідь.

Я викидаю сміття ТІЛЬКИ у відведених місцях

Так

Ні

Коли я гуляю лісом, я зриваю красиві квіти, щоб зробити подарунок мамі

Так

Ні

Я знаю, що трави корисні для мого здоров'я. Тому я збираю їх на луках, щоб заварювати чай узимку

Так

Ні

Я ніколи не ламаю гілки дерев та кущів, щоб грати ними

Так

Ні

Я використовую контейнери для роздільного збору відходів

Так

Ні

 

 

5. Як ти перейдеш дорогу в тому місці, де немає світлофора? Обери та познач «+» правильну відповідь.

          Перейду в будь-якому місці між машинами, що рухаються.

          Шукатиму дорогу, де немає машин.

          Відшукаю перехід – «зебру». Подивлюся ліворуч. Якщо машин немає –

           дійду до середини дороги. Далі подивлюся праворуч і почну рухатися,

           якщо поруч не буде рухатися автомобіль.

          Підніму руку або гукну, щоб машини зупинилися.

 

C:\Users\Admin\Desktop\завантаження (2).jpgC:\Users\Admin\Desktop\завантаження.jpgC:\Users\Admin\Desktop\images.jpgC:\Users\Admin\Desktop\завантаження (1).jpg6. З'єднай відповідні дії та явища із визначенням.

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

1.

Я легко впорався/лась з завданнями

2.

Мені була потрібна допомога 

3.

У мене НЕ було жодної проблеми з усіма завданнями

(зафарбуй  прямокутник зеленим кольором)

 

4.

Я взагалі не зрозумів/ла завдання

5.

Цікавими для мене були завдання

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінювання вчителем

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мордванюк Ірина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Демчук Лариса
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
7048
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку