Презентація. Діагностувальна робота з літературного читання 3 клас. Робота з літературним твором. Оповідання "Мандрівна квітка", Іван Сенченко. Можна використати під час дистанційного навчання.
Діагностувальна робота. Діагностувальна робота Літературне читання 3 клас
Номер слайду 2
05.01.2023 Емоційне налаштування. Ось і все! Дзвенить дзвінок,В гості йде до нас урок. Сядьте зручно! УсміхнітьсяІ на мене подивіться!Працюватимем старанно,Щоб почути у кінці,Що у нашім третім класіДіти просто молодці!
Номер слайду 3
05.01.2023 Урок№98-99 Розділ 9. Будую речення Сьогодні на уроці літературного читання діагностувальна робота. Це робота з літературним твором. Діагностувальна робота.
Номер слайду 4
05.01.2023 Урок№98-99 Розділ 9. Будую речення. Діагностувальна робота. ПРАВИЛА ВИКОНАННЯ РОБОТИ 1. Слухаємо 2. Читаємо 2. Міркуємо. Пишемо 3. Перевіряємо
Номер слайду 5
05.01.2023 Урок№98-99 Розділ 9. Будую речення. Правила виконання роботи 1. Не літай в хмарах, коли вчитель пояснює завдання. 2. Поважай того, хто хоче тобі поставити В.р. Допоможи вчителю розібрати твій почерк. Не накреслюй в зошиті. Пиши старанно та красиво! 3. Уважно читай завдання. 4. Обирай правильний варіант відповіді в тестових завданнях. 5. Звертай увагу на розділові знаки, коли переписуєш обрану відповідь.
Номер слайду 6
05.01.2023 Урок№98-99 Розділ 9. Будую речення. Правила виконання роботи 6. Коли пишеш речення, то диктуй собі подумки по скла-дах. 7. Все. Роботу написано. Якщо ти думаєш, що можна розслабитися, помиляєшся. Тепер лиш настав той відповідальний момент, який принесе тобі омріяний високий бал. Самоконтроль і самоперевірка! Сконцентруйся і перевір написане.
Номер слайду 7
05.01.2023 СьогодніДвадцять дев’яте квітня. Робота з літературнимтвором. Мандрівна квітка( І. Сенченко)
Номер слайду 8
05.01.2023 СьогодніДвадцять дев’яте квітня. Робота з літературнимтвором. Мандрівна квітка(І. Сенченко)
Номер слайду 9
05.01.2023 СьогодніДвадцять дев’яте квітня. Робота з літературнимтвором. Мандрівна квітка(І. Сенченко)
Номер слайду 10
МАНДРІВНА КВІТКА Увечері Катруся гуляла в саду. Над стежкою розцвіла червона квіточка,— Добривечір! Як поживаєш? — вигукнула дівчинка і сплеснула в долоні.— Яка ж ти гарна! Неначе вмита. Дай я трохи біля тебе посиджу. Маківочка не вміла розмовляти. А Катрусі здалося, що вона сказала:— Присядь. Коли хочеш, я на тебе одну пелюсточку скину. Війнув вітерець, і на дівчинку впала червона пелюсточка. Катруся поклала її на долоню і погукала сусідського хлопчика Василька, з яким дружила:— Васильку, а йди-но сюди, глянь, яка пелюсточка красива. Василько підійшов, подивився й сказав:— Таки справді гарнесенька... Потім Катруся повечеряла і лягла спати. Вранці вийшла надвір, зайшла в сад і скрикнула від здивування:— Ой, матусю! Глянь, куди за ніч квіточка перейшла. Увечері була он там, а теперь ось де... Мама Катрусина поглянула і каже:— Квіточки, доню, тільки в казці ходять. То вчорашня маківочка облетіла вночі, а вранці інша зацвіла. А тобі здалося, що вона сюди перейшла. Зрозуміла?— Ні, я не хочу так,—відповіла Катруся.— Хочу, щоб квіточки ходили. Я ходжу — хай і вони ходять!
Номер слайду 11
05.01.2023 СьогодніДвадцять дев’яте квітня. Робота з літературнимтвором. Мандрівна квітка( І. Сенченко)
Номер слайду 12
05.01.2023 Сьогодні
Номер слайду 13
05.01.2023 СьогодніЯк звали дівчинку в творі? а) Катруся б) Маруся в) Оленка2. Коли дівчинка гуляла в саду? а) вранці б) вдень в) ввечері3. Яку квітку дівчинка побачила? а) ромашку б) маківочку в) троянду4. Що дівчинка показала сусідньому хлопчику? а) квітку б) пелюстку в) ягідку5. Продовж речення. Війнув вітерець, і на дівчинку впала _____________ .6. Віднови послідовність подій. Над стежкою розцвіла червона квіточка. Глянь, куди за ніч квіточка перейшла. Я ходжу- хай і вони ходять. Таки справді гарнесенька.7. Придумай свій заголовок. Поясни, чому саме так ти б назвав твір. ____________________________________________________________________________________________________________________________