Діагностувальна робота № 3
«Робота з медіа текстом»
Прізвище, ім′я _________________________________
1. Перегляньте відео репортаж, для цього зі скануй QR-код.
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=CGu3D1o0NnA
2. Дайте відповіді на питання:
Яка назва репортажу?
а) Народні інструменти
б) Музей «Шевченківський гай»
в) Відкриття виставки народних інструментів у музеї «Шевченківський гай»
Для кого створений цей репортаж?
а) для спеціалістів
б) для тих, хто цікавиться народними інструментами
в) для мешканців м. Львів
г) для всіх
д) для вчителів й учнів
З якою метою зняли цей репортаж?
а) розповісти про існування музею народних музеїв у м. Львові
б) запросити до відвідування музею народних музеїв
в) розказати про народні інструменти
Яка головна думка відео репортажу?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
3. Прочитайте інфографіку. Підкресли у тексті факти червоним олівцем, а судження – зеленим.
Кобзар . У давні часи не було
Кобза – це народний інструмент. У телебачення, радіо, Інтернету. Як неї є 6 довгих струн і декілька люди дізнавалися новини? Від села коротких. Щоб грати на ній, потрібно до села мандрували співцітримати інструмент похило, а струни музиканти. Вони розповідали під
притискати лівою рукою. звуки кобзи про героїчні події, що
відбулися нещодавно або у сиву давнину. Найвідоміший кобзар – Остап Вересай.
Тарас Григорович
Шевченко назвав свою
першу поетичну збірку У місті Львові є фабрика “Кобзар”. До неї увійшло народних музичних інструментів. лише 9 творів. Це єдине у світі місце, де
виготовляють бандури і кобзи.
Часто кобзу називають
На кобзі-бандурці бандурою. Вони зовні схожі, але грали козаки. З нею у це різні інструменти, хоча і
руках зображений родичі. Головна відмінність в
легендарний козак тому, що на бандурі грають не
Мамай. притискаючи струни, а інструмент тримають вертикально.
4. Як ти гадаєш, з якою метою створюють музеї народних інструментів? Як на твою думку вплинула нова інформація? У відповіді наведи приклади з медіа.
_____________________________________________________________ _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
5. У тебе є можливість створити власний музей. Подумай і заповни паспорт свого музею
Яка назва буде у музея? |
|
Де музей буде розташовуватися? |
|
Що буде представлено в експозиції? |
|
Хто буде відвідувачами вашого музею? |
|
З якою метою ти створиш свій музей? |
|
Діагностувальна робота № 3
«Робота з медіа текстом»
Прізвище, ім′я _________________________________
1. Перегляньте відео репортаж, для цього зі скануй QR-код.
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=CGu3D1o0NnA
2. Дайте відповіді на питання:
Яка назва репортажу?
а) Народні інструменти
б) Музей «Шевченківський гай»
в) Відкриття виставки народних інструментів у музеї «Шевченківський гай»
Для кого створений цей репортаж?
а) для спеціалістів
б) для тих, хто цікавиться народними інструментами
в) для мешканців м. Львова
г) для всіх
д) для вчителів й учнів
З якою метою зняли цей репортаж?
а) розповісти про існування музею народних музеїв у м. Львові
б) запросити до відвідування музею народних музеїв
в) розказати про народні інструменти
Яка головна думка відео репортажу?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
3. Прочитайте інфографіку. Підкресли у тексті факти червоним олівцем, а судження – зеленим.
4. Як ти гадаєш, з якою метою створюють музеї народних інструментів? Як на твою думку вплинула нова інформація? У відповіді наведи приклади з медіа.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________ 5. У тебе є можливість створити власний музей. Подумай і заповни паспорт свого музею
Яка назва буде у музея? |
|
Де музей буде розташовуватися? |
|
Що буде представлено в експозиції? |
|
Хто буде відвідувачами вашого музею? |
|
З якою метою ти створиш свій музей? |
|
Літературне читання
КЛЮЧ ДО ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ № 3.
Завдання 1 |
сприймає критично доступні медіатексти; [4 МОВ 1.1], [4 МОВ 2.1] |
ЛЧ. 7. Розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції, знаходить і пояснює різницю між фактами і думками в них. |
Завдання 2 |
визначає мету й цільову аудиторію окремих медіапродуктів; [4 МОВ 1.4], [4 МОВ 2.2] декодує (тлумачить) повідомлення у простих медіатекстах, виявляє очевидні ідеї; [4 МОВ 1.4]
|
УМ 6. Визначає мету й цільову аудиторію медіапродуктів, виявляє ідеї медіатекстів, створює прості медіапродукти
|
Завдання 3 |
розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; знаходить і пояснює різницю між фактами і думками про них; [4 МОВ 2.2]
|
ЛЧ 7. Розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції, знаходить і пояснює різницю між фактами і думками в них. |
Завдання 4 |
висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в медіатексті; [4 МОВ 1.5], [4 МОВ 1.6] пояснює, чи змінилися під впливом медіатексту власні уявлення або думки про предмет повідомлення, як саме; [4 МОВ 1.5]
|
УМ 6. Визначає мету й цільову аудиторію медіапродуктів, виявляє ідеї медіатекстів, створює прості медіапродукти
|
Завдання 5 |
створює медіапродукт (кадри мультфільма, замітка до газети, виступ на шкільному радіо тощо) за вибором; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 3.3]
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЛАСУ
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
№ |
ПІБ УЧНІВ |
ПОКАЗНИКИ У СВІДОЦТВІ |
||||
ЛЧ 7 |
УМ6 |
ЛЧ 7 |
УМ6 |
|||
ЗАВДАННЯ |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
1 |
Абдух Софія |
|
|
|
|
|
2 |
Бербат Олексій |
|
|
|
|
|
3 |
Босак Каріна |
|
|
|
|
|
4 |
Букатов Максим |
|
|
|
|
|
5 |
Бурлака Ніна |
|
|
|
|
|
6 |
Гапанович Лада |
|
|
|
|
|
7 |
Гончар Дарья |
|
|
|
|
|
8 |
Єгоров Олександр |
|
|
|
|
|
9 |
Ільченко Ілля |
|
|
|
|
|
10 |
Кахчи Максим |
|
|
|
|
|
11 |
Корнік Олександр |
|
|
|
|
|
12 |
Кравченко Арсеній |
|
|
|
|
|
13 |
Курлат Віталій |
|
|
|
|
|
14 |
ЛівітчукДемʼян |
|
|
|
|
|
15 |
Лугова Ксенія |
|
|
|
|
|
16 |
Любачевський Арт |
|
|
|
|
|
17 |
Овсепян Крістіна |
|
|
|
|
|
18 |
Подейко Владислав |
|
|
|
|
|
19 |
Подейко Ксенія |
|
|
|
|
|
20 |
СафхановаФатіма |
|
|
|
|
|
21 |
Ставицька Марія |
|
|
|
|
|
22 |
Стогній Олександр |
|
|
|
|
|
23 |
Тертишна Вікторія |
|
|
|
|
|
24 |
Тиганій Катерина |
|
|
|
|
|
25 |
Халін Олександр |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
Критерії оцінювання діагностувальної роботи № 3
Завдання |
Низький |
Середній |
Достатній |
Високий |
1. Вміння знаходити і переглядати потрібну інформацію в Інтернеті
|
Учень/учениця не вміють користування Інтернетом і не можуть здійснювати пошук в ньому потрібної інформації. |
Учень/учениця демонструють недостатні навички користування Інтернетом, потребують керівництва вчителя у пошуку в ньому потрібної інформації. |
Учень/учениця демонструють достатні навички користування Інтернетом, потребують незначної допомоги вчителя у пошуку в ньому потрібної інформації. |
Учень/учениця демонструють високоефективні навички користування Інтернетом і пошуку в ньому потрібної інформації. |
2. Розуміння переглянутого відео
|
Учень/учениця неправильно обрали усі правильні відповіді, надали неправильну або частково правильну відповідь у відкритому запитанні. |
Учень/учениця припустилися 2 помилок, надали неправильну або частково правильну відповідь у відкритому запитанні. |
Учень/учениця правильно обрали відповіді, припустилися 1 помилки, надали правильну відповідь у відкритому запитанні |
Учень/учениця правильно обрали усі правильні відповіді, надали правильну, обґрунтовану відповідь у відкритому запитанні. |
3. Навички роботи з інфографікою, виділяти факти і думки в тексті
|
Учень/учениця неправильно розуміють і не розрізняють факти і судження у тексті. |
Учень/учениця можуть визначити факти і судження у тексті з невеликою допомогою вчителя. |
Учень/учениця частково правильно розуміють і позначають факти і судження у тексті. |
Учень/учениця правильно розуміють і позначають факти і судження у тексті. |
4. Висловлювати власні погляди, пояснювати як на них вплинула отримана інформація |
Учень/учениця не можуть висловити свою думку, не можуть пояснити як на неї вплинула отримана інформація, не підтверджують свою думку отриманою інформацією. |
Учень/учениця нечітко висловлюють свою думку, у висловлювані порушена логіка, не пояснюють як на неї вплинула отримана інформація, не підтверджують або частково використовують отриману інформацію. |
Учень/учениця чітко висловлюють свою думку, пояснюють як на неї вплинула отримана інформація, не підтверджують або частково використовують отриману інформацію. |
Учень/учениця чітко, логічно, аргументовано висловлюють свою думку, пояснюють як на неї вплинула отримана інформація, підтверджують це фактичними прикладами з медіа текстів. |
5. Створює медіапродукти
|
Учень/учениця самостійно і правильно не можуть створити паспорт свого |
Учень/учениця з незначною допомогою вчителя можуть створити паспорт |
Учень/учениця самостійно можуть створити паспорт свого музею, виявляють творчий |
Учень/учениця самостійно можуть створити паспорт свого музею, виявляють власну |
|
музею. |
свого музею. |
підхід. |
ініціативу, доповнюючи паспорт своїми графами, виявляють творчий підхід. |