Діагностувальна робота №3. Робота з медіатекстом

Про матеріал
Діагностувальна робота № 3. "Робота з медіатекстом" за підручником "Українська мова та читання" 4 клас Савченко О., Красуцька І. до розділу "Збагачуємось скарбами усної народної творчості". У розробці 2 варіанти роботи, кліч до діагностувальної роботи, критерії оцінювання
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 3

«Робота з медіа текстом»

Прізвище, ім′я _________________________________

Варіант 1

1.     Перегляньте  відео репортаж, для цього зі скануй QR-код.

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=CGu3D1o0NnA  

image                  image       

 

2.     Дайте відповіді на питання:

Яка назва репортажу?

а)  Народні інструменти

б) Музей «Шевченківський гай»

в) Відкриття виставки народних інструментів у музеї «Шевченківський гай»

 

Для кого створений цей репортаж? 

а) для спеціалістів                                  

б) для  тих, хто цікавиться народними інструментами

в) для  мешканців м. Львів   

 г) для всіх 

д) для вчителів й учнів

 

З якою метою  зняли цей репортаж? 

а) розповісти  про існування музею народних музеїв  у м. Львові

б) запросити до відвідування музею народних музеїв

в) розказати  про народні  інструменти

 

Яка головна думка відео репортажу?

 

image

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

 

3. Прочитайте інфографіку. Підкресли у тексті  факти червоним олівцем, а судження – зеленим.

Кобзар . У давні часи  не було

imageКобза – це народний інструмент. У     телебачення, радіо, Інтернету. Як неї є 6 довгих струн і  декілька              люди дізнавалися  новини? Від села коротких.  Щоб грати на ній, потрібно до села мандрували співцітримати інструмент похило, а струни     музиканти. Вони розповідали під

                               притискати лівою рукою.                                                           звуки  кобзи  про героїчні події, що

відбулися нещодавно або у сиву давнину. Найвідоміший кобзар – Остап Вересай.

Тарас Григорович

Шевченко назвав свою

першу поетичну збірку У  місті Львові  є  фабрика “Кобзар”.  До неї увійшло народних  музичних інструментів. лише 9 творів. Це єдине у світі місце, де

виготовляють  бандури і кобзи.

Часто кобзу називають

На кобзі-бандурці бандурою. Вони зовні схожі, але грали козаки. З нею  у це різні інструменти, хоча і

руках зображений родичі. Головна відмінність в

легендарний козак тому, що на бандурі грають не

Мамай. притискаючи струни, а інструмент тримають вертикально.

4.     Як ти гадаєш, з якою метою створюють музеї народних інструментів? Як на твою думку вплинула нова інформація? У відповіді наведи приклади з медіа.

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

5.     У тебе є можливість створити власний музей.  Подумай і заповни паспорт свого музею

ПАСПОРТ МУЗЕЮ

Яка назва буде у музея?

 

Де музей буде розташовуватися?

 

Що буде представлено в експозиції?

 

Хто буде

відвідувачами вашого музею?

 

З якою метою ти створиш свій музей?

 

Діагностувальна робота № 3

«Робота з медіа текстом»

Прізвище, ім′я _________________________________

Варіант 2

1.     Перегляньте  відео репортаж, для цього зі скануй QR-код.

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=CGu3D1o0NnA  

image                  image       

 

2.     Дайте відповіді на питання:

Яка назва репортажу?

          а)  Народні інструменти

          б) Музей «Шевченківський гай»

          в) Відкриття виставки народних інструментів у музеї «Шевченківський гай»

 

Для кого створений цей репортаж? 

а) для спеціалістів                                  

б) для  тих, хто цікавиться народними інструментами

в) для  мешканців м. Львова    

 г) для всіх 

д) для вчителів й учнів

 

З якою метою  зняли цей репортаж? 

а) розповісти  про існування музею народних музеїв  у м. Львові

б) запросити до відвідування музею народних музеїв

в) розказати  про народні  інструменти

 

Яка головна думка відео репортажу?

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

3.     Прочитайте інфографіку. Підкресли у тексті  факти червоним олівцем, а судження – зеленим.

image 

4.     Як ти гадаєш, з якою метою створюють музеї народних інструментів? Як на твою думку вплинула нова інформація? У відповіді наведи приклади з медіа.

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________ 5. У тебе є можливість створити власний музей.  Подумай і заповни паспорт свого музею

ПАСПОРТ МУЗЕЮ

Яка назва буде у музея?

 

Де музей буде розташовуватися?

 

Що буде представлено в експозиції?

 

Хто буде

відвідувачами вашого музею?

 

З якою метою ти створиш свій музей?

 

Літературне читання

КЛЮЧ ДО ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ  № 3.  

РОБОТА З МЕДІА

Завдання 1

сприймає критично доступні медіатексти; [4 МОВ

1.1], [4 МОВ 2.1] 

ЛЧ. 7.  Розрізняє і пояснює особливості  передачі  інформації  у різних видах медіапродукції,  знаходить і пояснює різницю між фактами і думками  в них. 

Завдання 2

визначає мету й цільову аудиторію окремих медіапродуктів; [4 МОВ 1.4], [4 МОВ 2.2]  декодує (тлумачить) повідомлення у простих медіатекстах, виявляє очевидні ідеї; [4 МОВ 1.4] 

 

УМ 6. Визначає  мету й цільову аудиторію  медіапродуктів, виявляє  ідеї  медіатекстів, створює прості медіапродукти 

 

Завдання 3

розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; знаходить і пояснює різницю між фактами і думками про них; [4 МОВ 2.2] 

 

ЛЧ 7. Розрізняє і пояснює особливості  передачі  інформації  у різних видах медіапродукції,  знаходить і пояснює різницю між фактами і думками  в них.

Завдання 4

висловлює власні погляди на події, явища,

предмети, цінності, представлені в медіатексті; [4 МОВ 1.5], [4 МОВ 1.6] 

пояснює, чи змінилися під впливом медіатексту власні уявлення або думки про предмет повідомлення, як саме; [4 МОВ 1.5] 

 

УМ 6. Визначає  мету й цільову аудиторію  медіапродуктів, виявляє  ідеї  медіатекстів, створює прості медіапродукти 

 

Завдання 5

створює медіапродукт  (кадри мультфільма, замітка до газети, виступ на шкільному радіо тощо) за вибором; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 3.3] 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЛАСУ

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

 

 

ПІБ

УЧНІВ

ПОКАЗНИКИ У СВІДОЦТВІ

ЛЧ 7

УМ6

ЛЧ 7

        УМ6

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

1

Абдух Софія

 

 

 

 

 

2

Бербат Олексій

 

 

 

 

 

3

Босак Каріна

 

 

 

 

 

4

Букатов Максим

 

 

 

 

 

5

Бурлака Ніна

 

 

 

 

 

6

Гапанович Лада

 

 

 

 

 

7

Гончар Дарья

 

 

 

 

 

8

Єгоров Олександр

 

 

 

 

 

9

Ільченко Ілля 

 

 

 

 

 

10

Кахчи Максим

 

 

 

 

 

11

Корнік Олександр 

 

 

 

 

 

12

Кравченко Арсеній 

 

 

 

 

 

13

Курлат Віталій 

 

 

 

 

 

14

ЛівітчукДемʼян

 

 

 

 

 

15

Лугова Ксенія 

 

 

 

 

 

16

Любачевський Арт

 

 

 

 

 

17

Овсепян Крістіна

 

 

 

 

 

18

Подейко Владислав

 

 

 

 

 

19

Подейко Ксенія

 

 

 

 

 

20

СафхановаФатіма

 

 

 

 

 

21

Ставицька Марія 

 

 

 

 

 

22

Стогній Олександр

 

 

 

 

 

23

Тертишна Вікторія

 

 

 

 

 

24

Тиганій Катерина

 

 

 

 

 

25

Халін Олександр 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання діагностувальної роботи № 3

«Робота з медіа»

Завдання

Низький

Середній

Достатній

Високий

1. Вміння знаходити і переглядати  потрібну інформацію в Інтернеті

 

Учень/учениця не вміють користування Інтернетом і не можуть здійснювати  пошук в ньому потрібної інформації.

Учень/учениця демонструють   недостатні  навички користування Інтернетом, потребують керівництва вчителя у пошуку в ньому потрібної інформації.

Учень/учениця демонструють   достатні навички користування Інтернетом, потребують незначної допомоги вчителя у  пошуку в ньому потрібної інформації.

Учень/учениця демонструють   високоефективні навички користування Інтернетом і пошуку в ньому потрібної інформації.

2. Розуміння переглянутого відео

 

Учень/учениця неправильно обрали  усі  правильні відповіді, надали неправильну або частково правильну

відповідь у відкритому запитанні.

Учень/учениця припустилися 2 помилок, надали неправильну або частково правильну відповідь у відкритому запитанні.

Учень/учениця правильно обрали відповіді, припустилися 1 помилки, надали правильну відповідь у відкритому запитанні 

Учень/учениця правильно обрали  усі  правильні відповіді, надали  правильну, обґрунтовану відповідь у відкритому запитанні.

3. Навички

        роботи               з

інфографікою, виділяти факти і думки в тексті

 

Учень/учениця  неправильно розуміють  і  не розрізняють факти і судження у тексті.

Учень/учениця  можуть визначити факти і судження у тексті з невеликою допомогою вчителя.

Учень/учениця  частково правильно розуміють  і позначають факти і судження у тексті.

Учень/учениця  правильно розуміють  і позначають факти і судження у тексті.

4. Висловлювати власні погляди,

пояснювати

        як      на        них

вплинула отримана інформація

Учень/учениця не можуть висловити свою думку,  не  можуть пояснити як на  неї вплинула  отримана інформація, не підтверджують свою думку отриманою інформацією.

Учень/учениця нечітко висловлюють свою думку,  у висловлювані порушена логіка, не пояснюють як на  неї вплинула  отримана інформація, не підтверджують або частково використовують отриману інформацію.

Учень/учениця чітко висловлюють свою думку, пояснюють як на  неї вплинула 

отримана інформація, не підтверджують або частково використовують отриману інформацію.

Учень/учениця чітко, логічно, аргументовано  висловлюють свою думку, пояснюють як на  неї вплинула 

отримана інформація, підтверджують це фактичними прикладами з медіа текстів.

5. Створює медіапродукти

 

Учень/учениця  самостійно і правильно не  можуть створити паспорт свого

Учень/учениця  з незначною  допомогою вчителя можуть створити паспорт

Учень/учениця  самостійно можуть створити паспорт свого музею, виявляють творчий

Учень/учениця  самостійно можуть створити паспорт свого музею, виявляють власну

 

музею.

свого музею.

підхід.

ініціативу,

доповнюючи паспорт своїми графами, виявляють творчий підхід.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пікун Лариса Олегівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Батьківська Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
9731
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку