Діагностувальна робота №3 з математики 3 клас за підручником Н Листопад

Про матеріал
У даному документі запропонована діагностувальна робота з математики за підручником Н.П. Листопад для учнів 3 класу НУШ. Завдання даної роботи допоможуть перевірити рівень засвоєння учнями навички табличного множення і ділення; вміння знаходити частину від числа, число за його частиною; вміння розв'язувати задачі за допомогою буквених виразів; уміння будувати геометричні фігури.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3

Дата __________         Прізвище______________________

                              1 варіант

  1. Математичний диктант: Запиши дроби: сім восьмих, п’ять сьомих, три двадцятих, одна друга, три десятих.
  2. Знайди число, якщо:

  його=9,    його=5,       його=10.

  1.  Знайди частину числа:

      

 16

48

24

40

                  

 

 

 

 

  1. Розв’яжіть задачу за допомогою виразу.                        

У чотирьох банках уміщується с кг меду. Скільки кілограмів меду вміщується у двох таких банках?

Допомога А) (c : 4) · 2       Б) (c : 4) : 2         В) 2 · (c · 4)

5. Ширина прямокутника дорівнює 3 см. Це становить його довжини. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.

6. Додаткове завдання для кмітливих Постав дужки так, щоб рівність була правильна. 7· 4   + 2 · 4 - 1 = 34

Шкала для самооцінювання учнів НУШ | Інші методичні матеріали ...   

 Н1 – 1      Н2 - 2, 3, 6  -        Н3 – 4 –           Н5 –5-

 

 

Діагностувальна робота №3

Дата ______________   Прізвище______________ ______

                                            ІІ варіант

1.Математичний диктант: Запиши дроби:  сім восьмих, п’ять сьомих, три двадцятих, одна друга, три десятих.

  1.               Знайди число, якщо:

  його = 9,    його=5,       його =10

3 Знайди частину числа:

      

12

36

18

30

                         

 

 

 

 

   4. Розв’яжіть задачу за допомогою виразу.                         У шести ящиках уміщується b кг фініків. Скільки потрібно ящиків, щоб розкласти 24 кг фініків?

Допомога: А) 24 : (b : 6)      Б) 24 : (b · 6)      В) (b · 6) : 24

5. Ширина прямокутника дорівнює 2 см. Це становить його довжини. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.

6. Додаткове завдання для кмітливих  Постав дужки так, щоб рівність була правильна.  7· 4   + 2 · 4 - 1 = 34 Шкала для самооцінювання учнів НУШ | Інші методичні матеріали ...

  Н1 – 1-           Н2 - 2, 3, 6 -           Н3 – 4 –             Н5 – 5 - 


 


 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1

 

Н2

володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

2, 3, 6

 

Н3

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною

4

 

Н5

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1

 

Н2

володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

2, 3, 6

 

Н3

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною

4

 

Н5

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

5

 

 

 

 

 

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1

 

Н2

володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

2, 3, 6

 

Н3

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною

4

 

Н5

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

5

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку