Діагностувальна робота №3
Дата __________ Прізвище______________________
1 варіант
його=9, його=5, його=10.
|
16 |
48 |
24 |
40 |
|
|
|
|
|
У чотирьох банках уміщується с кг меду. Скільки кілограмів меду вміщується у двох таких банках?
Допомога А) (c : 4) · 2 Б) (c : 4) : 2 В) 2 · (c · 4)
5. Ширина прямокутника дорівнює 3 см. Це становить його довжини. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.
6. Додаткове завдання для кмітливих Постав дужки так, щоб рівність була правильна. 7· 4 + 2 · 4 - 1 = 34
Н1 – 1 Н2 - 2, 3, 6 - Н3 – 4 – Н5 –5-
Діагностувальна робота №3
Дата ______________ Прізвище______________ ______
ІІ варіант
1.Математичний диктант: Запиши дроби: сім восьмих, п’ять сьомих, три двадцятих, одна друга, три десятих.
його = 9, його=5, його =10
3 Знайди частину числа:
|
12 |
36 |
18 |
30 |
|
|
|
|
|
4. Розв’яжіть задачу за допомогою виразу. У шести ящиках уміщується b кг фініків. Скільки потрібно ящиків, щоб розкласти 24 кг фініків?
Допомога: А) 24 : (b : 6) Б) 24 : (b · 6) В) (b · 6) : 24
5. Ширина прямокутника дорівнює 2 см. Це становить його довжини. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.
6. Додаткове завдання для кмітливих Постав дужки так, щоб рівність була правильна. 7· 4 + 2 · 4 - 1 = 34
Н1 – 1- Н2 - 2, 3, 6 - Н3 – 4 – Н5 – 5 -
Напрямок навчальної діяльності |
|||
Н1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1 |
|
Н2 |
володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
2, 3, 6 |
|
Н3 |
читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною |
4 |
|
Н5 |
розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур |
5 |
|
Напрямок навчальної діяльності |
|||
Н1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1 |
|
Н2 |
володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
2, 3, 6 |
|
Н3 |
читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною |
4 |
|
Н5 |
розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур |
5 |
|
Напрямок навчальної діяльності |
|||
Н1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1 |
|
Н2 |
володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
2, 3, 6 |
|
Н3 |
читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною |
4 |
|
Н5 |
розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур |
5 |
|