Діагностувальна робота з математики № 3
І варіант
6*8-7*5+49= ...
Завдання 2. Виконайте дії з величинами
1 м – 4 дм = ...
60 см + 2 дм = ...
Завдання 3. Порівняй величини
4м 7см 4м 7дм
2 год 35хв 3 год 35хв
21 доба 2 тижні
Завдання 4. Розв’яжи рівняння.
9*4 ÷ х = 6
Задача
Розв’яжи задачу за допомогою рівняння.
В автобусі їхало 34 пасажири. Коли на зупинці вийшло декілька осіб, то в автобусі залишилося 19 пасажирів. Скільки осіб вийшло на зупинці?
Завдання 5
Накресли фігуру, яку зручно поділити на три рівні частини. Одну частину зафарбуй. Познач зображене записом дробу?
Завдання 6
Склади рівняння і знайди значення його кореня.
Якщо задумане число розділити на добуток чисел 3 і 2, то отримаємо 7.
Діагностувальна робота з математики № 3
ІІ варіант
Завдання 1. Розв'яжи вираз
8*7-4*6+29= ...
Завдання 2. Виконайте дії з величинами
80 см + 3 дм = ...
1 м – 6 дм = ...
Завдання 3. Порівняй величини
5м 8см 5м 8дм
4 год 25 хв 3 год 25хв
3 тижні 14 діб
Завдання 4. Розв’яжи рівняння
8*3 ÷ х = 4
Задача. Розв’яжи задачу за допомогою рівняння.
У театрі на перегляді вистави було 84 глядача. Коли в антракті з зали вийшло декілька осіб, то на місцях залишилося 59 глядачів. Скільки осіб вийшло з зали під час антракту?
Завдання 5
Накресли фігуру, яку зручно поділити на чотири рівні частини. Одну частину зафарбуй. Познач зображене записом дробу?
Завдання 6
Склади рівняння і знайди значення його кореня.
Якщо задумане число помножити на частку чисел 8 і 2, то отримаємо 32.