Діагностувальна робота

Про матеріал
"Діагностувальна робота №4", з математики 3 клас, М. Козак, О. Корчевська. Допоможе перевірити знання, вміння та навички учнів з вивчених тем.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

I варіант

Задача 1

  Із  42  м тканини пошили 6  однакових суконь. Скільки таких суконь можна пошити з 28 м тканини?

Вирази 2

94 - 18:6 =____                          562 - 2 - 70 =____

360+300 - 30 =____                   600-200+50=____                    

16хв +14 хв=____                     1км - 700м=____                       

Завдання 3

(Виконай перетворення іменованих чисел)

750 кг =  __ ц __кг                       807 мм = __ дм __ мм

5 дм 47 мм = ____ мм                 3 м 5 см = ___  см

Завдання 4

     Знайди периметр прямокутника, довжина 4 см, а ширина у 2 рази менша. Накресли його познач вершини буквами.

Діагностувальна робота

II варіант

Задача 1

     За 4 однакові зошити заплатили 32 грн. Скільки таких зошитів можна купити на 56 грн?

Вирази 2

86 - 24: 6 =____                                          438 -8 - 40 =____

570 + 200 - 40 =____                                  700- 300 +40 =____                                     

12 хв+18 хв =____                                      1 км - 200м=____

Завдання 3

(Виконай перетворення іменованих чисел)

650 кг = __ц __кг                     831 мм = __ дм __мм

7 дм 6 мм =  ____ мм              2 м 23 см = ___ см

  Завдання 4

     Знайди периметр прямокутника, довжина 6 см, а ширина у 3 рази менша. Накресли його познач вершини буквами.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козій Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
17 грудня 2022
Переглядів
3085
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку