Діагностувальна робота з математики «Додавання та віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд» 2 клас
Мета : перевірити рівень засвоєння учнями теми «Додавання та віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд»; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність, відповідальність, старанність.
Очікувані результати : виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел в межах 100 ( без переходу через розряд); обчислюють усно зручним для себе способом; порівнюють іменовані числа; створюють допоміжну модель і планують розв‘язання складеної задачі ; обчислюють периметр геометричних фігур.
Обладнання : роздатковий матеріал( картки).
Тип уроку : урок контролю та корекції знань, умінь та навичок.
Хід уроку
45+3 67-5
37+20 58-30
26+53 89-54
50+(36-20) 48-40+81
5 дм 3 см 53 см 4 дм 2дм 6 см
На екскурсію до музею пішло 17 дівчаток, а хлопчиків - на 5 менше. Скільки всього дітей пішло на екскурсію до музею?
6 см
3 см 3 см
5*. Які запитання треба поставити до поданої умови, щоб утворилася задача? Обведи їх номер.
Мама посадила 15 кущів троянд, а донька - на 8 кущів троянд менше.
Запитання:
-Мені було важко
-Мені було легко
-Дякую за роботу !