Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота . Дана робота вміщує в собі матеріали для перевірки знань учнів з теми "Нумерація трицифрових чисел" за підручником Н.Листопад за програмою О.Савченко.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №4

 Тема: Нумерація трицифрових чисел.

                                                                      І варіант

 1.Запиши «сусідів» чисел.

____129_____       _____109______      ______120_____

 2.Запиши суму розрядних доданків як одне число.

100+5=_________

100+30=________

100+70+5=_______

100+50+5=_______

 3.Запиши трицифрове число, у якого кожна наступна одиниця розряду більша за попередню удвічі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Розв’яжи задачуОдин садівник за годину посадить 5 кущів троянд, а інший-4. Скільки їм знадобиться часу, щоб разом посадити 45 кущів троянд?C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12352\wps26.jpg

5.Запиши вирази та обчисли їх значення.

*Суму чисел 400 і 200 зменшити на їх різницю.

*Добуток чисел 9 і 3 зменшити на їх частку.

*Частка суми чисел 15 та 21 та числа 9.

*Різницю чисел 300 і 250 зменшити в 10 разів.

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12352\wps26.jpg

6.Порівняй

500+1  і   500+10

343-3   і   343-40

567+3   і   567+30

7.Накресли коло із центром у точці О й радіусом 3см.

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12352\wps26.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Тугай Олена Володимирівна    КЗ»Зідьківський ліцей ім.Г.І.Ковтуна»

Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області

 3 клас підручник: Н.Листопад (за програмою О.Я.Савченко)

 

Діагностувальна робота №4

 Тема: Нумерація трицифрових чисел.

                                                        

                                                              ІІ варіант

 1.Запиши «сусідів» чисел.

____139_____       _____209______      ______150_____

2.Запиши суму розрядних доданків як одне число.

200+6=__________

300+30=_________

100+60+5=_______

100+30+3=_______

 3.Запиши трицифрове число, у якого кожна наступна одиниця розряду більша за попередню втричі.

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12352\wps26.jpg

4.Розв’яжи задачу

Один садівник за годину посадить 3 кущів малини, а інший-4. Скільки їм знадобиться часу, щоб разом посадити 49 кущів малини?

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12352\wps26.jpg

 5.Запиши вирази та обчисли їх значення.

*Суму чисел 200 і 100 зменшити на їх різницю.

*Добуток чисел 8 і 2 зменшити на їх частку.

*Частка суми чисел 21 та 11 та числа 8.

*Різницю чисел 500 і 150 зменшити в 10 разів.

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12352\wps26.jpg

6.Порівняй

600+1  і   600+10

843-3   і   843-40

267+3   і   267+30

 7.Накресли коло із центром у точці О й радіусом 2см.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
1906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку