Діагностувальна робота №4 з ЯДС Людина і природа. Повітря. Вода.
ПІ_____________________________________________Дата_______________
А) до живої природи; Б) до неживої природи; В) до живої та неживої природи
2. Заповни таблицю.
|
Колір |
Форма |
Запах |
Смак |
Повітря
|
____________
____________ |
_____________
_____________ |
_____________
_____________ |
_____________
_____________ |
Сніг тане при температурі +100⁰С
Вода закипає при температурі 00 С
6. На якому малюнку зображено позитивне значення вітру для людини ?
7. Підпиши назви водойм. Скористайся словами з довідки.
Довідка: джерело, річка, озеро, болото.
___________________ ____________________ ____________________ _____________________
Напиши, які ще водойми ти знаєш.
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
8. Прочитай. Обведи назви водойм, які можна побачити в нашому місті.
9. Розглянь малюнки. Познач дії, які сприяють чистоті повітря синім кольором,
а зеленим – дії, які дозволяють економити воду.
10. Познач, що людина одержує від природи.
11. Прочитай за годинниковою стрілкою через одну пелюстку й розшифруй.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Як настрій?
Які докладено зусилля?