Діагностувальна робота №4 за темою "План місцевості. Карта. Погода. " з курсу ЯДС для 4 класу за підручником Н.Бібік, Г. Бондарчук

Про матеріал
Діагностувальна робота №4 за темою "Орієнтування на місцевості. План місцевості. Карта. Погода.. " з курсу ЯДС для 4 класу за підручником Н.Бібік, Г. Бондарчук
Перегляд файлу

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностувальна робота з курсу ЯДС №4

Завдання від веселого Глобуса.

 «Орієнтування на місцевості. План місцевості. Карта. Погода.»

І варіант

  1. Як називається прилад для визначення сторін горизонту.

     а) терези              б) компас              в) секундомір.

    2 . Які з перелічених об'єктів не зображують                       3. Стрілка вказує на:                                               

      на фізичній карті.

а) моря.             б) екватор.          в) будинки.                                 а) Сх.

  г)  міста.            д) мости.             е) людей.                                   б) Пн.Сх.

                                                                                                           в) Пн.Зх.    

4. Поєднай поняття з його значенням.

                                                 Горизонт -       

 

                             Відкрита місцевість   -

  

 

                                                      Карта -  

             

 

5. Масштаб ділянки 1см = 300м.

Визнач відстань від будинку до лікарні, якщо на плані ця відстань становить 3 см.

__________________________________________

6. Заміни у тексті умовні позначення словами.
Нещодавно ми побували у 92d36ad79033356d451fc9030f523190.png_ ________________________________. Він стоїть ліворуч від       

               ___________________________, що перетинає               _______________________________
із заходу на схід. На узліссі                 ______________________переходить у cdf3816b6e76d71fe0fb1613b3d0e2ed.png ______________

__________________ . Обабіч неї                  ___________  , за ним                    ______________________
і наша  8a9a2bf25d588b081c39ca139cfe156d.png______________________.
 

7.  Поміркуй і запиши, чому пілот у літаку  користується не планом місцевості, а картою? ______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

8. Визнач, яку сторону горизонту вказує стрілка на малюнку.

    Познач на глобусі меридіани.

 

 

 

 

  

 

 

9. Розглянь пейзажі.  Знайди відповідні фрагменти карт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  Доповни схему.

 

 

 

 

 

 

 

11. Розглянь скриншот сайту погоди. Вибери найкращий день для екскурсії до парку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №__________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№_________________________
  4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

Цікавими для мене виявилися завдання № _________________________________

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностувальна робота з курсу ЯДС №4

Завдання від веселого Глобуса.

 «Орієнтування на місцевості. План місцевості. Карта. Погода.»

ІІ варіант

  1. План це –                                                          

а) точне креслення вигляду предметів збоку.

б) точне креслення предметів зверху.

в) точне креслення предметів  знизу.

2. Які ділянки землі позначають на карті                                3. Стрілка вказує на:                                                

    коричневим кольором? 

 а) Ділянки моря.                                                                    а) Сх.

     б) Рівнини                                                                              б) Пд.Сх.

     в) Найвищі точки земної поверхні.                                     в) Пн.Зх.

4. Поєднай поняття з його значенням.  

 

                                                  План місцевості                                        

                                         Масштаб  

 

                                       Атмосфера

 

 

 

  1. Масштаб ділянки 1см = 60м. Визнач відстань від будинку до школи, якщо на плані ця відстань становить 5 см.

__________________________________________

6. Заміни у тексті умовні позначення словами.
Від                    _______________ до нашої 8a9a2bf25d588b081c39ca139cfe156d (1).png__________________ ми йшли   

                 _______________, а потім                 _______________________________________
до                   _________________. Відпочивши, перейшли на лівий берег і по   _____________________________________  дійшли до               _________________________ нашої  8a9a2bf25d588b081c39ca139cfe156d (1).png____________________.

7.  Поміркуй і запиши, чому підчас туману водіям необхідно знизити швидкість руху машини? ______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

8. Визнач, яку сторону горизонту вказує стрілка на малюнку.

    Познач на глобусі паралелі.

 

 

 

  

 

 

9. Розглянь малюнки. Підпиши види опадів. Намалюй їх умовні позначення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  Напиши назви приладів, які використовують під час спостережень за погодою.

Познач прилад, який використовують для вимірювання вологості повітря.

 

 

 

 

 

 

11. Розглянь скриншот сайту погоди. Познач  день, в який краще не виходити з дому без потреби.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №__________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№_________________________
  4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

Цікавими для мене виявилися завдання № _________________________________

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
4743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку