Календарно-тематичне планування з предмету "Я досліджую світ" , 4 клас, ІІ семестр ( за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків "Дизайн та технології" 4 клас НУШ, ІІ семестр за підручником Т.Гільберг , С.Тарнавська, Н.Павич «Я досліджую світ». Цей матеріал розроблений відповідно до Програми 3-4 класи НУШ. Матеріал допоможе спланувати і відредагувати під свій календарний план
Перегляд файлу

Я досліджую світ , 4 клас

За підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська,    Н.Павич

ІІ семестр

№п/п

Тема уроку

Дата

 

Океани та материки

 

1.

Материки, океани і частини світу на географічних карта  (с.3-5)

 

 

Природа голубої планети

 

2.

Підводний світ Тихого океану (с.6-10)

 

3.

Чим цікавий Атлантичний океан?  ( с.12-14)

 

4.

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан?  ( с.15-18)

 

5.

Що приховують глибини Індійського океану?   (с.19-21)

 

6.

Діагностувальна робота «Природа голубої планети»

 

 

Природа материків

 

7.

Євразія – найбільший материк  (с.22-23)

 

8.

Які  рослини та тварини мешкають на материку Євразія? (с.24-29)

 

9.

Чому Африка – найспекотніший материк Землі? (с.31-33)

 

10.

Які рослини та тварини мешкають в Африці?

( с.34-38)

 

11.

Природні умови Північної Америки (с.40-42)

 

12.

Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с.43-46)

 

13.

Природа Південної Америки (с.47-49)

 

14.

Рослинний і тваринний світ Південної Америки, (с.50-53)

 

15.

Австралія – найсухіший материк ( с.55-57)

 

16.

Рослинний і тваринний світ Австралії  (с.58-61)

 

17.

Антарктида -найхолодніший материк (с.62-64)

 

18.

Рослинний і тваринний світ Антарктиди.(с.65-67)

 

19.

Діагностувальна робота «Природа материків»

 

 

Всесвіт і Сонячна система

 

20.

Як влаштована Сонячна система? (с.69-73)

 

21.

Сонце- центральне тіло Сонячної системи

  ( с.75-78)

 

22.

Які бувають планети? (с.81-83)

 

23.

Таємниці планет земної групи ( с.84-86)

 

24.

Як відбувається добовий і річний рух Землі?

( с.87-90)

 

25.

Що можна побачити на зоряному небі?

 (с.91-93)

 

26.

Молочний Шлях – наша галактика. ( с.95-96)

 

27.

Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт. (С.97-99)

 

28.

Діагностувальна робота «Всесвіт і Сонячна система»

 

 

Майбутнє – це ми. Людина і природа

 

29.

Які взаємозвязки існують в природі? (с.101-105)

 

30.

Як людина змінює природу? (с.107-109)

 

31.

Чому матеріали використовують повторно? (с111-115)

 

32.

Що таке екологічні проблеми? (с.117-118)

 

33.

Навчальний проєкт «Чому ліси називають легенями планети?»  (с.119)

 

34.

Підсумок за темою

 

35.

Діагностувальна робота  за темою «Майбутнє-це ми»

 

 

Люди- багатство країни

 

36.

Людина – найбільша цінність (с.121-126)

 

37.

Людина – найбільша цінність (с.121-126)(продовження)

 

38.

Моя дорога до успіху, (127-129)

 

39.

Як жити серед людей (с.130-133)

 

40.

Як запобігти небезпечним ситуаціям?

 (с.135-140)

 

41

Як запобігти небезпечним ситуаціям?( продовж.)

 (с.135-140)

 

42.

Безпека на дорозі (с.141-144)

 

43.

Безпека на дорозі (с.141-144) (продовж.)

 

44.

Що таке правопорушення? (с.145-146)

 

45.

Як людина змінює світ?(с.147-150)

 

46.

Як людина змінює світ?(с.147-150) (продовження)

 

47.

Це ми можемо  (с.151-154)

 

48.

Це ми можемо  (с.151-154)  (продовження)

 

49.

Діагностувальна робота

 

50.

Узагальнення вивченого матеріалу

 

51

Підсумок за рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня 2022
Переглядів
9840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку